Sopiiko bodaus homoille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alzhu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Jotenkin tuntuu täysin uskomattomalta, että tämmöstä tarvii edes kysyä. Delgado sen jo tossa kiteytti hyvin.

homot treenaa jalkoja, mut ei mulla oo pahaa sanottavaa jalkoja treenaavia kohtaan. Itse/vanhemmat ovat oman seksuaalisuutensa valinneet.
Tänään on penkkipäevä!

Naurettavaa oikeasti, että tällasta tarttee ees kysyä... Se jolle ei sovi treenata samalla salilla kuin missä treenaa homoseksuaali valitkoon toisen salin.

Kerta tällaista pitää kysyä, niin tuli heti Little Britanin "the only gay in the village" mieleen

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kysymyksesi sai aikaan naurunpurkauksen...ei siinä mtn outoa ole ! Eri asia on, jos sieltä joku transun näköinen tulisi vastaan (joka tässä tapauksessa näyttää olevan poisluettu mahdollisuus) ja hyppelisi ponilaukkaa ympäri salia, mutta tuohan saisi huomiota muuallakin kuin salilla, joten pitäydyn mielipiteessäni edelleen...:hyper:

eihän siinä mitään väärää ole, salit on homonnäköisiä tyyppejä täynnä, kysymättä ei voi kenestäkään varmasti sanoa. tosin jos kaverisi innostuu niin tosissaan että ihan bodilavoille kapuaa, saattaa vertailuissa pistää silmään orastavan seisokin takia. tosin pumppi se on keskijalankin pumppi.

Varmaan ihan asiallinen kaveri, joten mikäs siinä. Ei se meikäläistä häiritse. Lähinnä homoissa yms vähemmistöissä vituttaa sellanen stereotypinen ajattelutapa. Että kuulun vähemmistöön, minulla on siis etuoikeus.

Tietty hetero kokee homomiehet uhkaksi, kun nehän saattaa viedä meidän nai... tai siis koemme ne uhaksi, koska demonisoinnilla pitää perustella VHM:n syrjintää. Heteromies tulee paremmin toimeen homomiehen kanssa kuin toisen heteromiehen.

Ei pätkän vertaa kiinnosta jos joku nyt tykkää patukasta mutta se pistää vituttamaan armottomasti jos sitä pitää mainostaa.
Nämä "IIIIH PERAAAAA, HEI PERAAAAAA, tuu äkkiä tänne, kynsi halkes voi eiiiiiiiiii".
Tekorusketus nahassa ja tiukat spandeksit jalassa mennään "Siin anteex mut mä haluun nyt penkata, tsiis nyt on mun vuoro jo!" etusormi pystyssa ja pää heiluu kuin kukolla tai amerikkalaisella neekerinaisella.
Saatana katkoisin heti sen sormen ja syöttäisin koiralle.
Jestas mä vittu vihaan niitä saatanan valomainoksen näköisiä "HALOO HOMO KULKEE KATSOKAA TÄNNE, PRIDE GAY HERE"- tyyppejä, yksikin sellainen tulee meidän kellarisalille niin survon sen ylätaljan painopakan väliin.
Mutta normaalit homot, welcome.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toi viesti ei kauheesti vakuuttanut sun "ei homofobiasta."

Tekorusketus nahassa ja tiukat spandeksit jalassa mennään "Siin anteex mut mä haluun nyt penkata, tsiis nyt on mun vuoro jo!"

Eikös tää tekorusketus ja tiukat spandexit nimenomaan ole myöskin bodareiden juttu, joten tietynlaista hengenheimolaisuuttahan tuossa on havaittavissa.. :)

Mutta entä jos homppeli on tosiaan jäätävä kaappi, jolla raudat on jo kovaa luokkaa?

Kyllä niistäkin homoja löytyy. Eli kaverisi ei sinänsä olisi mikään erikoisuus edes tuossa suhteessa.

Onko sillä yhtään mitään väliä? Jos ei ala keskellä salia ottamaan takalaatikkoon treenikaveriltaan niin ketä kiinnostaa?

Ihmisillä tuntuu olevan hassu käsitys homoista, että he ovat jonkinsortin seksiaddikteja. Esimerkiksi tämä saippuan pudotus. Jos naisilla ja miehillä olisi yhteiset suihkut ja nainen siinä alkaa pyllistelemään, niin kukaan henkisesti terve mies ei suinpäin raiskaa sitä muijaa, varmasti sama pätee homoihin.

Jos naisilla ja miehillä olisi yhteiset suihkut ja nainen siinä alkaa pyllistelemään, niin kukaan henkisesti terve mies ei suinpäin raiskaa sitä muijaa, varmasti sama pätee homoihin.

LOL!!! Ei varmaan raiskaa mutta kyllä siinä äkkiä tulisi suihkussa vähän ahdasta kun alkaisi miettiä mihin se telttakeppi nyt oikein käännetään, ei ainakaan kohti toisella puolella suihkuttelevan miehen hanuria, suo siellä, vetelä täällä. Koita nyt siinä sitten selittää, että olen hetero, en yrittänyt persraiskata, yritin vaan kääntyä poispäin ton naisen hanurista. Joopajoo.. lopulta suihku muuttuisi yhdeksi isoksi suklaajunaksi joka puksuttelisi pitkin salin käytäviä.

Kyllä on niin läppä thredi et ei järkeä.:dance: Itse keskityn salilla täysin omaan treeniini enkä jauha paskaa, ellei joku satu kysymään jotain. Työtä sinne ollaan tultu tekemään. Ei vois vähempää kiinnostaan onko viereinen penkin vääntäjä homo, lesbo, musta, keltainen, pyörätuolissa, lihava, roinaaja, natu, kovaääninen, vitsiniekka, hippi, isotissinen blondi, tiukka hanurinen punapää tai muurahaiskarhu. Tietysti oli mikä tahansa yllä mainituista ja sattuu olemaan kusipää niin siinäpä sitten on. Lyhyesti, en mä ainakaan mee salille sen takia, et voin katella ihmisiä ja jutella mukavia pienen pumppailun lomassa. :rolleyes: Et mun puolesta hinaajat, nii ku muutkin eiku vaan reenaamaan, ei kiinnosta.

Kyllä siihenkin vielä muutos tulee :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom