Sopiiko bodaus homoille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alzhu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä mä olisin loukkaantunut, jos homot ei mun persettä kattelis. Sen verran aikaa ja rahaa sen treenaamiseen on käytetty.

2418-go-ahead-call-them-faggots

http://memerial.net/2418-go-ahead-call-them-faggots

Kyllähän Bodaus sopii paremmin homoille kuin heteroille,katsella toisia ukkoja ja itseensä stringit jalassa ja pullistella öljyttyä kroppaa . . . Jotenkin naurettavaa touhua,mielestäni .

Voin kuvitella, että homot katselevat bodauskisoja samalla tavalla kuin minä katselen jotain naisten alusvaatekuvastoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oot tutkinu ? :rolleyes:

En tietenkään, en ole mikään keijo. Poikakaveri vaan kertos.

Wilbur sanoi:
Oisko toi tarkoitettu lähinnä vitsiksi? Tuskin heteroseksikään siellä on sallittu

Jos tuolla salilla on pojat olleet niin aktiivisia suihkun puolella, että piti laittaa kyltti? :) :pano:

Kehonrakennuksessa ja muussa miesurheilussa on minusta aika ristiriitainen suhtautuminen homouteen.
Toisaalta siitä puhuminen on kehonrakentajien kulttuurissa vähän tabu, mutta samalla on täysin huutavan ilmeistä, että näissä urheilijoissa ja heidän ihailijoissaan on runsaasti homoja. Luultavasti vieläpä enemmän kuin väestössä keskimäärin lajin luonteesta johtuen. Voimassa taitaa olla vastaavanlainen "don't ask, don't tell" -politiikka kuin armeijassa.

Minusta viisainta olisi varmaan käydä salilla aivan normaalisti ja jättää seksuaalinen suuntautuminen salin ulko-ovelle. Ei se homous useimpien ihmisten naamasta näy. Jos taas sattuu olemaan julkihomo, niin ei korosta asiaa mitenkään käyttäytymisellään, jolloin useimpia tuskin häiritsee samassa suihkussakaan käynti.
Tämä etiketti koskisi hyvin heteroitakin ja lesboja: Ei sinne salille tarvitsisi tulla kutemaan tai pokailemaan minkään sukupuolen kanssa.

Mun on vaikea kuvitella, että ainakaan noissa liikuntakeskuksissa voisi ikinä syntyä edes sellaisia "piirejä", joista joku voitaisiin "savustaa" ulos homouden tai minkään muunkaan asian takia. Joku kellarisali voikin olla sellainen paikka, jossa porukalle syntyy tiiviimpi henki ja jossa teoriassa noin voisi käydä, mutta isommilla saleilla suurin osa on toisilleen tuntemattomia ja porukka keskittyy vain hoitamaan oman treeninsä ja häipymään sen jälkeen. Joten tuntuu vähän absurdilta tuo huoli. Samoin en tajua ollenkaan, mitä väliä on sen homon treenityylillä. Mulle ei ollut koskaan tullut edes mieleen, että homoille olisi yleisesti hyväksyttyä treenata tavalla x mutta ei tavalla y. :wtf:

Hmmhhh.. nykyisellä salilla jumppailee ainakin kolme vaihtoehtoisen linjan kaveria eikä mulla ainakaan ole kenestäkään huonoa sanottavaa. Tää yks ilmiselvä homopariskunta jumppailee aina kahdestaan ja on tosi miellyttäviä ja asiallisia tyyppejä molemmat ja tän yhden suuntautuminen selvisi vasta kun kaveri tuli kyselemään mun puhelinnumeroa joskus kun aamujumpalle satuttiin samaan aikaan. Fiksun ja mukavan oloinen heppu eikä loukkaantunut millään tavoin kun sain ihmetykseltäni vastattua ja selitettyä että kiitos mutta ei kiitos..

Joskus vuosia sitten samalle salille ilmestyi tällainen lähinnä Teuvo Lomanin mieleen tuova homo, joka taas oli tosi epämiellyttävän oloinen limanuljaska trikoineen & öljyttyine hiuksineen ja tapasi mm tuijotella useimpia parempikroppaisia miehiä peilien kautta jne. Kyseinen kaveri ei loppujen lopuksi kovin kauaa tällä salilla sitten viihtynyt.. en tiedä oliko asiasta tullut jotain sanomista vai miksi näin, mutta varmaan ei jäänyt monellekaan ikävä.

Summa summarum, näyttäisi olevan aika paljon ihmisestä ja persoonasta kiinni miten suhtaudutaan. Toiset sulautuu joukkoon ja toiset taas saattaa erottua joukosta joko hyvällä tai huonolla tavalla..

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom