Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Soneran osallistuminen Saksan kolmannen sukupolven matkapuhelintoimilupien huutokauppaan on noussut otsikoihin. Sonera maksoi UMTS-luvasta vuonna 2002 yli 4,3 miljardia euroa. Viimeisimmässä osavuosikatsauksessaan yhtiö kirjasi samansuuruisen arvonalennuksen tulokseensa."Mike sanoi:No toki noi tappiot on aika kärpäsen paskoja Soneran maailmanennätyksen edessä. Paljos se Sonera hassas sitä fyrkkaa yhdessä yössä?
SIC- sanoi:Voitollista toimintaahan tuo edelleen on mutta kun voittojen määrä on pienentynyt niin nyt itketään.
muzzi sanoi:512 on teoreettinen max - taitaa olla ihan normaali tuo 160-224 ainakin päiväsaikaan - muitakin käyttäjiä samaanaikaan ja jaatte samoja resursseja jne blaa blaa
Meinaat, että pitäis päivittäin julkaista tulostiedot, vai?RidAH sanoi:Korjaus. Voitollista toimintaa tuo oli. Voi olla edelleenkin, mutta siitä ei ole vielä mitään faktaa.
Tosta tuli mieleen, että se on muuten aika hauska juttu, että mistään ei oikeastaan kukaan haluaisi maksaa mitään ja sitten kun kuluja joudutaan kilpailun edessä verisesti karsimaan niin seuraavaksi ihmetellään sitä miksi asiakaspalveluun joutuu jonottamaan, miksi laskutus tökkii ja miksi jengiä joutuu kilometritehtaalle..Cassyput sanoi:Onhan se nyt selvää että tän älyttömän hintakilpailun on pakko loppua joskus. Puhelinoperaattoritkin _yrittää_ olla voittoa tuottavia yrityksiä. Kilpailu on tällä hetkellä aika järjettömän kovaa ja kovenee koko ajan. Ei hintoja voi jatkuvasti vaan laskea ja laskea, pakko senkin on eräänä päivänä loppua.
kaikilla on tohon aikaan torrentit ja dc ynnä muut päällä :Dkopsis sanoi:No ei se ole ikinä tuon 224:n yli menny, luulis olevan aika hiljasta tietoliikenne kolmen aikaan yöllä tollasessa nukkumalähiössä.
Jakob sanoi:Tosta tuli mieleen, että se on muuten aika hauska juttu, että mistään ei oikeastaan kukaan haluaisi maksaa mitään ja sitten kun kuluja joudutaan kilpailun edessä verisesti karsimaan niin seuraavaksi ihmetellään sitä miksi asiakaspalveluun joutuu jonottamaan, miksi laskutus tökkii ja miksi jengiä joutuu kilometritehtaalle..
tämmöstä pohdintaa pikku kekkulissa :D
Timba79 sanoi:No, se on tämä kysynnän ja tarjonnan laki.
Ne TeleFinlandin liittymäthän pysyy ennallaan (näin ainakin lehtien mukaan), joten..?Reason sanoi:Tuo TeleFinlandin alasajo on niin perseestä kuin voi olla. Kuten Ahvena sanoi, täällä pohjoisessa Elisa, Dna ja kumppanit ei kuulu jos poistuu taajamasta. Tuolla korvessa tulee jonkun verran kuljettua ja siellä on soneran verkko ainoa joka kuuluu. Nyt sitten miettiä kalliin Soneran ja Elisa & Co:n välillä, joka ei kuulu puistossa. Suolesta koko homma.
Jakob sanoi:Onon, mutta yleisesti kauhistellaan miksi jengiä irtisanotaan ja miksi joku asia ei suju kuten pitäisi, sitten seuraavassa sivulauseessa ihmetellään miksi kaikesta pitää maksaa ja kaikki on niin kallista. Jostain ne rahat kaikkeen on revittävä kuitenkin ja tässä tapauksessa se on puhelinlaskuista. Näillä asioilla kun saattaa joku yhteys kuitenkin olla.
Toki on asioita joissa hinta ja laatu ei kohtaa, mutta mun mieletä esim. soneran toiminnassa tähän mennessä suhde on ollut kutakuinkin kohdillaan.
B.O.S.S. sanoi:Ne TeleFinlandin liittymäthän pysyy ennallaan (näin ainakin lehtien mukaan), joten..?
Täytyy kommentoida vaikka onkin täysin offtopic. Ei todellakaan kannata soittaa joskus keskellä yötä, kun ei ole ihan sama miehitys kun päivällä. Muutama kun on vastaamassa, niin riittää kun muutama soittaa ja linjat on tukossa. Klo 16 päivällä on vähän eri asia.. Toki tuurilla voi päästä yöllä/illalla/viikonloppuna/yms läpi, mutta toisaalta voi kans joutua odottamaan tuplasti pitempään. Päivällä ainakin on tasaisempaa.Timba79 sanoi:Ja peliliike on soittaa sinne aamulle ennen duuniin lähtöä, viideltä aamulla vastataan yleensä viimeistään kolmannella tuuttauksella. ;)