Asiakaspalvelu on joo aika hidasta. Jonotin joskus muistaakseni 3,5h Soneran asiaspalveluun, jätin linjan auki 30 minuutin jälkeen vittuillakseni. Kävin suihkussa, kaupassa ja edelleen sama paska siellä soi. Akku tais loppua kesken silloin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:Mä kysyn ihan mielenkiinnolla, että kuka yksityinen kuluttaja viitsii edes pitää Soneran liittymää?
Eleonoora sanoi:..olen kyllä tähän asti saanut parasta palvelua. Ja perjantaina kun jouduin "asiakas"palveluun neljän aikoihin päivällä soittamaan, niin vastasivat kahden tuuttauksen jälkeen. Nopeaa toimintaa sillon...
Puheaikatarjouksen takia.Timba79 sanoi:Mä kysyn ihan mielenkiinnolla, että kuka yksityinen kuluttaja viitsii edes pitää Soneran liittymää? On ehkä kalleimpia liittymiä joita markkinoilla on ja palvelu ei varmasti ole sen ihmeempää kuin muillakaan.
Mutta hulluta touhua kaikenkaikkiaan, itsellä Saunalahden pakettiliittymä ja olen siihen enemmän kuin tyytyväinen.
Pulla sanoi:Pakko tossa on joku bonus olla, ei kai Sonerassa nyt noin tyhmiä voida olla. Hinnathan ovat laskeneet kuin lehmän häntä viime vuosina ja jos nyt yhtäkkiä lätkäiset hintoihin korotuksen niin sama homma ois laittaa suoraan lappu luukulle ja yt-neuvottellut pystyyn. Varsinkin kun liittymän vaihtaminen nykyään on kohtuu vaivaton juttu ja varmasti ottajia riittää.
Movdal sanoi:Viimeksi kun oli Soneralla puheaikatarjouksia, taisivat edellyttää vuoden sitoutumista puljuun. Eli mites käy jos asiakkaat joilla on ollut liittymä alle vuoden haluaakin nyt hinnankorotuksien takia vaihtaa liittymää? Eipä taida onnistua. Sonera kuitenkin pidättänyt oikeudet hinnanmuutoksiin sopimuspapereissa. Ihan hassu veto.
Wintikka sanoi:Loool, jos muut operaattorit eivät lähde tohon mukaan, niin tulee Soneralle hätä käteen, koska yksityiset vaihtavat liittymiänsä aika rivakasti. Veikkaan, että joutuvat peruttamaan ton korotuksen vielä jollain nololla tekosyyllä ;-))
erkjetter sanoi:vaihdoin soneran joskus puolivuotta takaperin telefinlandiin. laskut on on pienentyny reilusti ja erittäin tyytyväinen oon ollut. toimii tietääkseni soneran verkossa joten kuuluvuuden kanssa ei mitään ongelmia koskaan.