oon nähny niin paljon pahempaakin filmiä että tuommonen ei enää paljoa hetkauttanu. jäähyn oisin kyllä itsekkin leinolle tuosta antanu.No "aika mauton" ei riitä kuvaamaan kyllä tuota tapahtumaa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oon nähny niin paljon pahempaakin filmiä että tuommonen ei enää paljoa hetkauttanu. jäähyn oisin kyllä itsekkin leinolle tuosta antanu.No "aika mauton" ei riitä kuvaamaan kyllä tuota tapahtumaa![]()
Kyllä kaikki stadin paikalliset nähneenä voin hyvällä omalla tunnolla sanoa: Leinolle HAMEKANGASTA.
Ja loppujen lopuksi vaikka kuinka monta pistettä teetkin playoffeissa todelliset sankarit muistetaan todella isoista teoista.
Toivottavasti Blues vie kärppiä. Hienoa nähdä näitä nuoria kavereita pelaamassa elämänsä kevättä. Osala, Sallinen, Rajamäki...
näin toivon itsekkin. Tänäänkö alkaa pelit vai?
Sinä kusisit hunajaa jos Leino siirtyisi Hifkiin.
100 % varma EI, koska IFK:ssa arvostan asennetta kovuutta ns. loppuunkulutettua IFK brändiä.
Leino tätä EI OLE ja PISTE.
Jos tehdään leinon tämän kauden peleistä kooste niin siinä näkyisi maali tottakai, mutta myös leino mahallaan anelevin katsein tuomareihin.
Tosin narreissa pelaa kyllä kasapelaajia, joita joukkueeseen nimeltä IFK kelpuuttaisin.
Mikko Jokela, Clark Wilm, Jani Rita nyt vain esimerkkinä
100 % varma EI, koska IFK:ssa arvostan asennetta kovuutta ns. loppuunkulutettua IFK brändiä.
Tunsit kuitenkin tarvetta tulla pätemään. Speden siitä tekee se tosiasia, että et itse tiennyt, kuinka se tulisi oikein kirjoittaa. Mä sentään korjasin ko. lauseen, sinä et. Tässä sama asia vaikka kuinka monenteen kertaan. Ilmeisesti myös äidinkielen ymmärtäminen tuottaa vaikeuksia, spede.En tunne tarvetta korjata täällä kenenkään kirjoittamia lauseita. Pohdin vain miksi nimittää spedeksi englanninkielisen lauseen korjaajaa kun on itse muutamaa sivua aiemmin spedeillyt aivan samoin.
Kerropa se, spede!
Minkäslaisia tuntemuksia muuan Jan Caloun herätti sinussa?
Missä tämä IFK:n brändi on näkynyt viime aikoina? Asenne ja kovuus on ollut aika kaukana viime vuosien näytöksestä.
Ei sillä ettenkö itsekin moista arvostaisi. "Oma" joukkue HPK oli tällä kaudella aika kaukana siitä iloisesta hurlumhei-kiekosta mitä on totuttu näkemään, eikä sitä varmaan ensi kaudellakaan näy. Tosin olen valmis muuttamaan preferenssejäni jos sillä nostetaan profiilia ja reilusti tästä kaudesta.
Kuulun faniryhmään joka on ollut aktiivinen peleissä kävijä vasta ajoista pärssinen-harkins-kuhta