Sm-liiga Playoffs 2008

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Vai että Leinolle kovuutta... Heh... Tosiaan tuossa yläpuolella kaikki oleellinen onkin jo sanottu. Helvettiäkö sellaisella ukolla tekee, joka vaikka jokaisessa vaihdossa ajaa laidasta läpi. Kandee hommatta sellainen kaveri, joka saa nostella kaudessa sen 30 kertaa käsiä ylös maalin merkiksi, niin on hieman enemmän iloa.

Tunsit kuitenkin tarvetta tulla pätemään. Speden siitä tekee se tosiasia, että et itse tiennyt, kuinka se tulisi oikein kirjoittaa. Mä sentään korjasin ko. lauseen, sinä et. Tässä sama asia vaikka kuinka monenteen kertaan. Ilmeisesti myös äidinkielen ymmärtäminen tuottaa vaikeuksia, spede.

Hmm.. Kukahan aloitti englannin korjaamisen (=pätemisen, kuten itse ilmaisit)? Minulla ei siihen edelleenkään tarvetta ole, kuten jo aiemmin totesin. Kannattaa itse skarpata luetun ymmärtämisessä.

Päivän ottelusta odotamme sentään samaa lopputulosta. ;)

Hmm.. Kukahan aloitti englannin korjaamisen (=pätemisen, kuten itse ilmaisit)? Minulla ei siihen edelleenkään tarvetta ole, kuten jo aiemmin totesin. Kannattaa itse skarpata luetun ymmärtämisessä.

Päivän ottelusta odotamme sentään samaa lopputulosta. ;)

Jep jep. Voisitteko jo vihdoin poistua tästä ketjusta ja mennä johonkin muualle keskustelemaan englannin kieliopista?

Haha, maalaisseura Jokereilla on kusiset paikat. :D

Peli meni juuri niinkuin aiemmin sanoin. Kärpille riittää perus peli hyvääkin bluesia vastaan ja kärppien liike on liika bluesille. Näin.. Jatketaan..

Kyllä tästäkin vielä finaalisarja saadaan. Blues sai kuitenkin tilanteita luotua ja painetta aiheutettua Kärppien päätyyn. Blues taisi hävitä ekan pelin myös HIFK:ia ja Jokereita vastaan ja silti nousi voittajaksi. Seuraava peli Espoossa antaa paljon suuntaa siitä, kuinka tosissaan Blegi pystyy Kärpät haastamaan.

Viimeinen runkkarimatsi Espoossa Kärppiä vastaan oli lähes täydellistä Blegin hallintaa vaikka Kärpät jatkoajalla senkin pelin voitti. Kärpillä on toi viimeistelyteho niin ylivoimaista, että vaikeaa tulee olemaan. Muilla osa-alueilla Blues on aivan samalla viivalla Kärppien kanssa.

Bandwagon jatkaa Espooseen ja toivoo Kärppien viimeistelyn rampautumista.

Mun mielestä lopputulos ei kyllä ollut oikeutettu. Kyllähän Blues painosti ja pelasi paremmin. Kärpillä kävi älytön tsägä 2-0 maalissa ja pari kertaa omat tolpat pelasti. Eipä paljon Pesosta ja Hyvöstä, eikä varsinkaan Bros:ia näkynyt (pelaskohan se Bros edes?).

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mun mielestä lopputulos ei kyllä ollut oikeutettu. Kyllähän Blues painosti ja pelasi paremmin. Kärpillä kävi älytön tsägä 2-0 maalissa ja pari kertaa omat tolpat pelasti. Eipä paljon Pesosta ja Hyvöstä, eikä varsinkaan Bros:ia näkynyt (pelaskohan se Bros edes?).
Samaa mieltä. Pienellä tuurilla peli olis ollu Bluesin, mutta tänään näin. Pikkasen kovempaa taklaus- ja horjutuspeliä olisin odottanu Bluesilta...etenkin Laamanen kuumenee jo parista taklauksesta. Samoin Lehtonen. Ehkä Espoossa nähdään sit enemmän tätäkin.

Jojanen kävi laittaa naulan arkkuun! Hienoa, että Tappara-ikoni kruunasi todella upean kautensa...onneksi ura vielä jatkuu..

Tänään Oulun jäkälänpurijat saa niin selkään, ettei mitään tolkkua...katsotaan yltyykö neiti Pesonen saman tason ilmapiruetteihin kuin virkasiskonsa Jokereissa.

:D Antaa tulla tänne vaan - Oulu Finland Perkele! :dance:

:D Antaa tulla tänne vaan - Oulu Finland Perkele! :dance:
Käy ny laittaa sitä Petterin persettä lapin mouho! Neiti Peesonen Neiti Peesonen...pari hyppyä ehkä?

Jukka-pekka "ruma" Laamanen kävi taas vähän lämpöisenä kun Heiskanen vähän hieroi Quasimodo-naamaa...

Siellähän meinasi taas matsi ratketa melkoiseen farssiin. Heiskanen antaa ihan pelin hengen mukaisen pienen töötin Jokiseen joka kääntää laidassa kiekollisena selkänsä kentälle. Jokiselta tirskahti ilmeisesti finni ja pari kyyneltä, ja ei aikaakaan kun liigan paskalinjan mukaisesti pistetään ulosajo puhtaasti seurauksista. Taklattavan vastuuta ei kukaan kysele.

Ikävää että tällaisia pelaajia kuin Jokinen pitää pelata liigassa. Tämä toope ei ole koskaan osannut ottaa taklausta vastaan ja usein siitä saa joku muu maksaa ulosajolla. Todella inhottavaa että tällaista tapahtuu finaaleissa joissa mestaruus on katkolla.

Pitää muutenkin sanoa että vaikka olen piilokannattanut kärppiä viime vuodet, en enää jaksa. Tämä pohjoisen-kylmä-tuuli-routanyrkkipaska alkaa olla todella kulunutta.

Suositut

Back
Ylös Bottom