Sm-liiga Playoffs 2008

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ainakin ekoissa peleissä on Bluesin pelaajilla pakko tuntua tämä raskas 7-ottelun sarja. Kärpät on levännyt lauantaina jo viikon kun blues vain pari päivää ja takana todella tiivis peliputki. Vaikka kuinka väitetään ,että ei tunnu missään ja tämä on kiekkoilijan parasta aikaa ,ei tule väsy niin varmasti tuntuu ja näkyy liikkeessä.
Muutenkin voisi kuvitella ,että Bluesilla on jo vatsa täynä vaikkei sitä tunnustakkaan.
Europaikka varma ,ensimmäinen mitali ja huikea nousu jokereita vastaan.
Eli Kärpät vie rutiinilla suht helposti tämän sarjan on oma veikkaukseni.
Vielä sivuhuomautuksena ihmeen lapsellista väkeä täällä. Eikö lätkää voi seurata ilman vittuilua muiden joukkueiden kannattajille. Ihme homottelua ja "landeiksi" haukkumista. Kypsää settiä liki 30 vee äijiltä. Landella on muuten helvetin mukavaa

Vielä sivuhuomautuksena ihmeen lapsellista väkeä täällä. Eikö lätkää voi seurata ilman vittuilua muiden joukkueiden kannattajille. Ihme homottelua ja "landeiksi" haukkumista. Kypsää settiä liki 30 vee äijiltä. Landella on muuten helvetin mukavaa

Ei kun siellä Helsingissä on vaan niin coolia, ja muu Suomi on maaseutua, vaikka Helsingistä ei olla ikinä Vantaata kauemmaks poistuttukkaan. Tämmöstenkin ihmisten kannattas oppia nauramaan vähän myös itelleen.

Mutta kyllä Blues tulee Kärpistä kovan vastuksen saamaan, ehkä liian kovan.

Lauantaina kaverin tupareissa varmaan kaikilla on kivaa kun meikäpoika linnoittautuu telkkarin eteen kaljojeni kanssa ja pidän aivan helvetinmoista meteliä Bluesin puolesta. Ei noin helvetin hyvin taistelevaa haastajaa voi olla kannustamatta!

Woooh!!! Jokerit kaatui, meinasi jo vähän usko mennä 1-3 ottelutilanteessa mut suotta hätäilin.

Rankkuri vetäny tääl hyvää provoa ja pitäny eloa, siitä palkinnoksi kaivoin juutuubista vanhan videon ihan sua varten:thumbs:

http://www.youtube.com/watch?v=kxVBwNRcLZc
vaatii accon juutuubiin mutta eiköhän sulla semmonen ole.

.

Sanattomaksi vetää. Tippa on silmäkulmassa ja housussa. :D Kauan on aikaa kulunut siitä, kun K-Espoon 2. divaripeleissä Matinkylässä tätä sidettä alettiin rakentamaan. Silloin mailan lavalla ja tennispallolla pelatut omat pelit katsomon päädyssä kiinnostivat enemmän, kuin joukkueen otteet. Nyt ei sanat löydy. Kiitos Jokereille mahtavasta vastuksesta! Kiitos Blues ja muistakaa, että matka on vielä kesken! :worship:

Woooh!!! Jokerit kaatui, meinasi jo vähän usko mennä 1-3 ottelutilanteessa mut suotta hätäilin.

Rankkuri vetäny tääl hyvää provoa ja pitäny eloa, siitä palkinnoksi kaivoin juutuubista vanhan videon ihan sua varten:thumbs:

http://www.youtube.com/watch?v=kxVBwNRcLZc
vaatii accon juutuubiin mutta eiköhän sulla semmonen ole.

.
Kato vanha taistelupari :D Pitäähän sitä vähän tökkiä, kun kerranki on aihetta ;)

Tottakai on acco ja kiitti, oli ihan laadukas ritsa:whip:

Nyt kun Bluussi vaan painais päätyyn asti niin tekis vielä enemmän nasulia, kuin neiti Leinon ja muun ämmäporukan lomille laittaminen.

Ihme homottelua ja "landeiksi" haukkumista. Kypsää settiä liki 30 vee äijiltä. Landella on muuten helvetin mukavaa
No onhan se söpöä kun sympaattinen pieni maalaisseura tiputtaa ison ja pahan pääkaupungin joukkueen. Vielä mukavampaa huomata maalaisten kiukkupuuskat kun joku kommentoi niiden ominaishajua tms.:D

:hyvä:

Edit. Sama sulle kuin MHK:lle. Saa korjata ihan, milloin tuntee tarvetta siihen. MHK:n kielelliset rajoitteet tuli aika nopeasti vastaan, kuinkas sulla?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
No onhan se söpöä kun sympaattinen pieni maalaisseura tiputtaa ison ja pahan pääkaupungin joukkueen. Vielä mukavampaa huomata maalaisten kiukkupuuskat kun joku kommentoi niiden ominaishajua tms.:D
Jokerit ei vieläkään ole iso eikä ennenkaikkea paha, niinkuin Tuomas Grönman eilen osuvasti sanoi niin narrit oli kentällä kuin pelokkaita pikkupoikia.

Hiton nopeasti on saatu kuvaa Neuvostoliiton matkasta kohti kesälomia johtavaa ottelua:

jokeri1.jpg

Kyllä Bluesilla Kärppiä vastaan paremmat mahdollisuudet on kuin Jokereilla.

Vähän asian sivusta, mutta ei kovin hyvältä näytä jos ajattelee kuukauden päästä alkavia MM-kisoja. Ei ollut nimittäin Sheddeniltä kovin vakuuttava esitys tämä Blues-sarja. Jotenkin näytti, että viidennen pelin jälkeen Jokerit oli jo jännäkakka housussa ja sen jälkeen taaperrettiin kohti väistämätöntä tappiota. Eikö se olisi valmentajan homma yrittää saada joukkuetta takaisin ruotuun, esim. tekemällä jotain muutoksia (kakkosmaalivahti kehiin, vastuuta muillekin kuin ykköskentäle)?

Eilenkin tuntui jotenkin koomiselta kun Shedden ihmetteli pelaajien ala-arvoista esitystä. Joukkueen esitys ei varmaan riipu mitenkään valmentajasta ja hänen antamastaan esimerkistä:rolleyes:. Kun tiedetään Leijonien jo muutenkin legendaarinen kipsaantumiskyky kovissa tilanteissa, niin taitaa toinen maailmanmestaruus jäädä tuleviin kisoihin. Jalonen kehiin:thumbs:

Kyllä tuolla esityksellä mitä nähtiin eilen niin blues otti ihan ansaitun paikan finaaleihin. Toivottavasti saisivat pidetty kaverukset pesonen-hyvönen kurissa niin nähtäs hyvät finaalit.

:hyvä:

Edit. Sama sulle kuin MHK:lle. Saa korjata ihan, milloin tuntee tarvetta siihen. MHK:n kielelliset rajoitteet tuli aika nopeasti vastaan, kuinkas sulla?
Tää on kyllä sinänsä vähän kinkkinen juttu, kun kärpät on tosiaan monikossa tuossa. Toisaalta tuota muotoa nähdään käytettävän kun juuri joukkueista puhutaan. Runkkari tosin puhuu tässä tällä hetkellä tapahtuvasta tai tapahtuneesta sisäänlaittamisesta(heh). Tulevasta laittamisesta pitäisi oikeastaan sanoa Kärpät will put them back in. Tosin jos joku paremmin tietää niin voi korjata.

Ja Runkkari, sun sigussa on vikaa, se turkulainen ei ole työtön, vaan kansanedustaja.

Tää on kyllä sinänsä vähän kinkkinen juttu, kun kärpät on tosiaan monikossa tuossa. Toisaalta tuota muotoa nähdään käytettävän kun juuri joukkueista puhutaan. Runkkari tosin puhuu tässä tällä hetkellä tapahtuvasta tai tapahtuneesta sisäänlaittamisesta(heh). Tulevasta laittamisesta pitäisi oikeastaan sanoa Kärpät will put them back in. Tosin jos joku paremmin tietää niin voi korjata.

Ja Runkkari, sun sigussa on vikaa, se turkulainen ei ole työtön, vaan kansanedustaja.
Huh..korjattu...

Katsos, ensimmäinen joka yrittää jopa ehdottaa jotain korjausta, propsit siitä. Muilla ei vissiin oo kivekset vielä laskeutunut tuollaista urotekoa varten, tyypillinen piirre sekin Jokerifaneille lievän kehitysvammaisuuden lisäksi.

Kyllähän mä toki tiedän, että sen voi kirjoittaa myös muodossa will put jne., mutta mä korjasin sitä alkuperäistä lausetta mahd.vähän...saako vielä analyysin siitä, mikä mun lauseessa oli kieliopillisesti väärin?

Onnittelut myös siitä, että olet Pakkiksen ensimmäisenä käyttäjänä huomannut, että kun mun nickistä vaihtaa a:n ja u:n paikkaa saadaan Runkkari....tshihii...

Missä Juupeli82, vilpurni, Neuvostoliitto ja muut kaupunkilaisheterot??
Ai, niin...kesälomilla...

Meikäläinen on kuule todella kaukana kaupunkilaisesta:D

onkohan sun tiedoissa joku virhe ton iän kohdalla, meinaan jos sun jutttujas kattoo ni ne n kyllä ihan 6 vuotiaan tasolla:lol2:

kaikenmaailman kehitysvammaset yms.

Jokerit ei vieläkään ole iso eikä ennenkaikkea paha, niinkuin Tuomas Grönman eilen osuvasti sanoi niin narrit oli kentällä kuin pelokkaita pikkupoikia.

Hiton nopeasti on saatu kuvaa Neuvostoliiton matkasta kohti kesälomia johtavaa ottelua:

jokeri1.jpg
Ei me kaupunkilaiset järjestetä maaseudulle bussimatkoja, pöljä:D

Kyllähän mä toki tiedän, että sen voi kirjoittaa myös muodossa will put jne., mutta mä korjasin sitä alkuperäistä lausetta mahd.vähän...saako vielä analyysin siitä, mikä mun lauseessa oli kieliopillisesti väärin?

Onnittelut myös siitä, että olet Pakkiksen ensimmäisenä käyttäjänä huomannut, että kun mun nickistä vaihtaa a:n ja u:n paikkaa saadaan Runkkari....tshihii...
Eihän siinä ollutkaan, sitähän mä sanoin että sen voi kirjoittaa myös noin.

Ja tuo käyttämäni nimityshän on vain kunnianosoitus eräässä toisessa threadissa tekemääsi kunniakkaaseen työhön liittyen, jota arvostan suuresti. En mä Teitä tohtisi dissata. :worship:

ps. en ole jokeri-fani.

Eikö tuon kuitenkin pitäisi olla futuurissa eikä preesensissä?

Eihän siinä ollutkaan, sitähän mä sanoin että sen voi kirjoittaa myös noin.

Ja tuo käyttämäni nimityshän on vain kunnianosoitus eräässä toisessa threadissa tekemääsi kunniakkaaseen työhön liittyen, jota arvostan suuresti. En mä Teitä tohtisi dissata. :worship:

ps. en ole jokeri-fani.
Olet armahdettu :D eikä toi runkkari-kuvaus kovin kauas totuudesta osu :eek:

ps. en ole Blues-fani (jäljellä olevista joukkueista toki heijaan Bluesia)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom