SM-liiga kausi 2009-2010

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
KIITOS ...IFK....Muita ei oo....

Tässähän täytyy alkaa mennä kattomaan lukon pelejä, kun siellä tehdään näköjään tänä vuonna maaleja eikä vaan peruutella.

Noh, ens viikolla heittopussit HIFK ja Jokerit :wtf: jos noista peleistä täydet pisteet, niin sitten voi jo näyttää ihan hyvältä..

Ei vittu, eiköhän bluesin kausi oo suunnilleen tässä. Voisi niitä maaleja alkaa koht tekemään yv:lläki, varmaan 50min yv:tä ja 2 maalia! Lampun korvaajaa odotellessa...

Usko jo että Blues on paska.. johan se on tossa sanottu

edit: Oli muuten loistava matsi TPS-Jokerit. Yleisö oli hyvin mukana ja tepsi oli todella hyvä verrattuna löysään Jokereihin

Itseä ihmetyttää tuo Jyppi :D

2 peliä ja 1 maali tehtynä, joukkue pelannut n. 5 ja puoli erää tekemättä maalia. Vaikuttiko se Immosen lähtö noin paljon jypin hyökkäykseen sitten lopulta? Kumma juttu kyllä.

Odotitko Jypiltä jotain? Mä ainakin aattelin ennen kautta, että hifk, jokerit, kalpa tulee olemaan kovia. Ainaki mitä nyt jokereilta näin niin olin väärässä.. Se kuuluu ehkä tonne 6-8 sijoille

Joo kyllä mä oon samoilla lainjoilla tumun kanssa että miksi ihmeessä kukaan Jypiltä mitään odottaisi? Viimevuotinen oli pelkkä vahingonlaukaus eikä siltä pohjalta kannata mitään odotuksia tehdä eikä hurraahuutoja kailotella. Ennemminki tahraa SM-Liigan mainetta todistamalla että sielä ykköspallilla voi juhlia myös tuurilla ;)

HIFK ! Tähän kauteen lähdettäessä on ollut omasta mielestäni parhaat lähtökohdat kun pitkiin aikoihin. Tää on IFK:n kausi !

Odotitko Jypiltä jotain? Mä ainakin aattelin ennen kautta, että hifk, jokerit, kalpa tulee olemaan kovia. Ainaki mitä nyt jokereilta näin niin olin väärässä.. Se kuuluu ehkä tonne 6-8 sijoille

Enpä, kyllä mitää odota, mutta eihän sieltä lähtenyt muitakuin Immonen, niin luulisi kyllä että joukkue maaleja saisi kahteen peliin enemmän kuin yhden.

HIFK mestaruuteen :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom