KIITOS ...IFK....Muita ei oo....
SYNTYMÄSTÄ KUOLEMAAN, AINA IFK.. EILEN, TÄNÄÄN, AINA.. OI IFK
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KIITOS ...IFK....Muita ei oo....
Tässähän täytyy alkaa mennä kattomaan lukon pelejä, kun siellä tehdään näköjään tänä vuonna maaleja eikä vaan peruutella.
Noh, ens viikolla heittopussit HIFK ja Jokerit :wtf: jos noista peleistä täydet pisteet, niin sitten voi jo näyttää ihan hyvältä..
Todella hienoa, että saatiin se voitto sieltä, MUTTA ei nyt pojat vielä mestaruutta hehkuttamaan, koska yhen hpk:n harjoituspelin nähneenä muutama viikko sitten jypiä vastaan vaikka hpk sen veikin 3-1 niin pojilla ei kyllä ollut mitään järkeä varsinkaan yv pelissä, muistutti lähinnä 15 vuotiaiden pihapelejä (Ja jypistä tuon pelin perusteella en viitsi edes mainita :D ), että kerhon vieminen eilen piti olla kyllä aika selvää pässinlihaa.
Vihaisten kerhofanien kommentteja odotellessa :D
Finaalissa tulee olemaan tepsi ja kalpa :D joo aika villi veikkaus tässä vaiheessa kautta
Ei oo. Tarvitsee vain tuntea peli ja joukkue Oon niin vakuttunut Tepsin otteista Suikkasen aikana(peli oli kehittynyt ainakin niissä parissa treenimatsissa, jotka näin, viime kauden lopusta). Todellakin suurimmat uhkakuvat on loukkaantumissuma, koska materiaali erittäin kapea ja maalivahtien tasosta ei pienintäkään varmuutta - pleijereissä saattaa muutenkin sitten joiltakin molareilta pää pettää, vaikka kuinka olisi vedetty hyvä runkosarja. Todellakaan en ymmärrä esim.millaisia puusilmiä IS Veikkaajan toimittat on, jotka veikkasivat Tepsin ihan pohjalle vain Saipa takanaan, kun itse taas näen, että Tepsi yhdessä Kerhon, Ilveksen ja Bluesin kanssa taistelee viimeisestä suorasta playoff-paikasta.
Mutta aika näyttää enkä todellakaan oo perustanut arviotani siihen, että Tepsillä on kasassa 5 pojoa parin pelin jälkeen. Tottakai omassa arviossa on pieni ripaus positivismia, koska Tepsi on mun joukkue ja siellä on tapahtunut niin paljon hyviä juttuja tämän vuoden puolella.
täyttä asiaa jo viime kauden loppu kausi oli tepsiltä erittäin vakuuttavaa. Todellakin suikkanen saanu potkua miehiin ja kyl tepsi tulee keveen pääsemään pleijareihin ;D
Itseä ihmetyttää tuo Jyppi :D
2 peliä ja 1 maali tehtynä, joukkue pelannut n. 5 ja puoli erää tekemättä maalia. Vaikuttiko se Immosen lähtö noin paljon jypin hyökkäykseen sitten lopulta? Kumma juttu kyllä.
Joo kyllä mä oon samoilla lainjoilla tumun kanssa että miksi ihmeessä kukaan Jypiltä mitään odottaisi? Viimevuotinen oli pelkkä vahingonlaukaus eikä siltä pohjalta kannata mitään odotuksia tehdä eikä hurraahuutoja kailotella. Ennemminki tahraa SM-Liigan mainetta todistamalla että sielä ykköspallilla voi juhlia myös tuurilla ;)
Itse, Itseäni toistaen...:D Tällä kaudella saadaan tottua tähän....No tänään meni paskaksi Haataja ja Wirtanen. Että sellaset 3 pistettä....KIITOS ...IFK....Muita ei oo....