SlingShot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vuato
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Edellisellä sivulla justiinsa puhuttiin tästä, eikä haittaa käytännössä mitään. Lukee myös kaupan sivuilla. Ratkesi itsellänikin mutta hyvin skulaa yhä edelleen.

Sen verran pahasti ne ompeleet repesivät sekä hihaosista että hihojen saumojen ympäriltä, että pikku paikkaus oli ihan paikallaan.

Tbag: Joo, en suosittelisi. Käyttäytyy aika huonosti alle 120kg romuilla, on tuossa kumilenkissä senverran potkua kumminkin.

Kyllä Tbag voisi sitä Zeus Ballistaa kokeillakin (tällä hetkellä vissiin poistuva tuota á 15£, eli halpa kuin mikä!). Tolla Thorilla nähtiin ainakin aikamoista komiikkaa, kun eräs nimeltämainitsematon pakkislainen meinasi kipata 100kg naamalleen JM pressin tyylisesti, kun se tanko ei tullutkaan odotetusti rintaan asti.

Itse sain sillä n. 30kg lisää iloa nostoon, hurja tunne ottaa sellaset raudat käsille ja vielä saada ne ylöskin.

Ite oon kiinnostunut slingshotista, kun voimanhaussa oon aina treenannu ja mulla meni oikee olkapää paskaks siinä keväällä 2011, enkä pystyny punnerrella oikeastaan millään liikkeellä vähään aikaan, tätä kesti jonkin aikaa ja nyt heinäkuun lopusta pystynyt jo täysiä vetämään, enkä ole vieläkään saanut niitä punnerrusvoimia kunnolla takasin vaikka on olkapää tervehtynyt...

Eli tällä hetkellä maanantai on raskas penkki ja torstaina nopeus jossa enemmän toistoja, kysymys kuuluu onko viisainta kehittää raskaammassa treenissä slingshottia vai nopeudessa? Koska kuullut juttua molemmista tavoista, että kun tehään nopeudessa, voidaan käyttää suurempia kuormia jotka edesauttaa tätä raskasta penkkitreeniä ja toinen oli, että kun käytetään raskaassa, vedetään täysillä suuremmilla painoilla ja kevyemmässä ihan raakana vanhaan malliin? Vai molemmissa? Olkapää on kuitenkin täysin terve ollut jo jonkin aikaa, mutta kun se punnerrusvoima ei vaan ole tullu takasin vittu...

tulis tuo zeus ballista reilu viikko sitten, aivan mahtava väline:P raaka maksimi 140kg ja ballistalla tuli nostettu 150kg. miten käytätte slingshottia treeneissä? olen aloittamassa tuon 3x4--->6x6 ohjelman niin olisiko fiksu tehdä kaikki treenit slingshotilla ja piikkaukset myös ja kokeilla sen jälkeen raakamaksimia vai tehdä esim. kaikki nopeustreenit raakana?

Tuli nyt tilattua tuo Original SlingShot. Varmaan potkii kans ihan hyvin kun maksimit liikkuu +150kg romuissa? Nyt innolla ootteleen että pääsee kokeileen :rock:

Tuli nyt tilattua tuo Original SlingShot. Varmaan potkii kans ihan hyvin kun maksimit liikkuu +150kg romuissa? Nyt innolla ootteleen että pääsee kokeileen :rock:
Joo kyllä sillä aika kivoja rautoja saa liikuteltua, varsinkin jos osaa käyttää. Itellä oli ekalla kerralla kun koitin penkkimaximi jotain 170kg ja 3x190 otin slingshotilla. Treenikaveri osti sen kun oli olkapäävamma ja treenas ainoastaan slingshotilla jotain puolvuotta ja nous vuosia junnannu paitapenkkitulos 20kg siinä ajassa. Itsellä ollut hieman satunnaisempaa käyttöä, mut ollut harkinnassa että ottais taas ohjelmaan mukaan.

No niin ei mennyt kauaa kun paketti tuli. Äsken kävin siis hakemassa. Mutta mutta, mites tuo koko. Kun mittasin ja käsi oli 7cm kyynärtaivekohdan yläpuolelta n. 42cm ja tilasin sen isoimman XXXL-koon mikälie. Niin tuo on hieman löysä, tai siis silleen kun sen laittaa käsiin niin on löysä mutta kun tekee punnerrusliikettä, niin siinä rinnanpäällä se on tosi kireä. Näettekö tossa ongelmaa vai mite teillä noi menee?

No niin ei mennyt kauaa kun paketti tuli. Äsken kävin siis hakemassa. Mutta mutta, mites tuo koko. Kun mittasin ja käsi oli 7cm kyynärtaivekohdan yläpuolelta n. 42cm ja tilasin sen isoimman XXXL-koon mikälie. Niin tuo on hieman löysä, tai siis silleen kun sen laittaa käsiin niin on löysä mutta kun tekee punnerrusliikettä, niin siinä rinnanpäällä se on tosi kireä. Näettekö tossa ongelmaa vai mite teillä noi menee?

Ehkä parempi ettei ole hirveen tiukka. Ite tuli hankittua, ja jäi sitten suht nopeesti pieneksi. Nyt on aina helvetinmoinen tappelu, että saa sen väännettyä paikalleen. Mutta jos nyt hirveesti liian iso, niin voihan siitä jotain haittaakin olla. Tuskin mitään suurempaa kuitenkaan.

Huh huh:D Tänään penkkitreenissä kokeilin ja kyllähän tuo hyvin toimii, tein 5x140kg, 3x150kg, 1x165kg, 1x170kg ja 15x120kg. Tohon 170 kiloon jäi vielä varaa, että eiköhän tuolla sen 180 saa lähiaikoina pukattua :hyper::rock:

Minkälainen tuo titan ram on verrattuna slingshottiin. Onko jollaki kokemusta molemmista?

Mulla on kokemusta molemmista. SlingShotti voittaa mennen tullen minun mielestäni.

Linko on huomattavasti tiukempi nostettava ja esimerkiksi samankokoinen Ram antaa ottaa rinnasta asti mitä tahansa, kun taas lingolla ei tuu alas ellei tangossa ole jo kunnolla rautaa.

Lingosta saan huomattavasti paremman tuen nostoihin ja se on mielestäni hyvä ja helppo peli. (varsinkin jos pystyy nostamaan täysleveällä otteella)

Itse käytän nyt tällä hetkellä pelkästään reactive linkoa ja se on erittäin hyvä peli myös kapealle otteelle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No nyt se penkkaus sitten sattuu olkapäähän :( Onko tietoa saako Turku-Salo akselilta jostain Slingshotteja? Tänään treenit ja hetinyt pitää sellainen saada.

Original vai Reactive? En hae mitään maksimeja, mutta raiskaisiin 6-10 sarjoihin ottaisin mieluusti ja dipeissä kokeilisin. Vajaan vuoden kipuillut olkapää on jo kivuton ja tuon avulla vois uskaltaa alkaa punnerteleen. Kukaan kokeillut vinopenkissä ja kuinka toimii kapeassa penkissä?

Original vai Reactive? En hae mitään maksimeja, mutta raiskaisiin 6-10 sarjoihin ottaisin mieluusti ja dipeissä kokeilisin. Vajaan vuoden kipuillut olkapää on jo kivuton ja tuon avulla vois uskaltaa alkaa punnerteleen. Kukaan kokeillut vinopenkissä ja kuinka toimii kapeassa penkissä?

Riippuu varmaan siitä, paljonko sulla on nyt penkkimax? Meikällä on vain 135 ja omistan originali ja olen kokeillut sitä sinistä myös. Jälkeenpäin kun miettii, niin olisi ehkä kannattanut itsekin ostaa se sininen "reactive", sillä tuo punainen kontrolloi selvästi enemmän nostoa. Eli se ainakin minulle vie nostoa enemmän mahan päälle, kun taas se sininen tuntui paljon normaalimmalta. Kokeilin dippejäkin tehdä tuolla punaisella, mutta se kevensi liikaa vaikka mahaa on melkein 110kg edestä.

Vinopenkkiä en ole koittanut, mutta varmaan toimii ihan hyvin siinä, ja se sininen sling shot on varmasti ihan ok kapeassakin.

En ole tolla punaisella sling shotilla tehnyt koskaan loppuun asti, mutta vertailun vuoksi: ilman penkkimax 135 ja slingshotilla 3x140. Ehkä toi punainen auttaa vähän liikaa. Paitapenkkaajille tilanne tietty ihan eri.

Koko meikällä on XXL, joka on ihan ok. Ei kireä muttei liian löysä tämmöiselle läskitankille.

Vaikea tietää tän hetken maksimia kun en ole penkkaillut hetkiin, mutta enkka on8x130 vinopenkis ja kapeas taitaa olla sama. Kyllä mä ton löysemmän mallin otan, haluan vähän tukea ja turvaa olkapäille, en mitää maksimirautoja. Mikäs tolla löysemmällä mallilla on sitte minimipaino, jolla voi reenata ja onnistuuko se kapeapenkki tolla? Kai se jos dippikin?

Taitaa itelläki tulla SlingShot taas käyttöön kunhan lääkäri antaa luvan harjoitteluun, kuukauden siis oli olkapää taaksepäin pois paikaltaan joten sielä on jänteet venyny ihan kivasti

Vaikea tietää tän hetken maksimia kun en ole penkkaillut hetkiin, mutta enkka on8x130 vinopenkis ja kapeas taitaa olla sama. Kyllä mä ton löysemmän mallin otan, haluan vähän tukea ja turvaa olkapäille, en mitää maksimirautoja. Mikäs tolla löysemmällä mallilla on sitte minimipaino, jolla voi reenata ja onnistuuko se kapeapenkki tolla? Kai se jos dippikin?

No ota varmuuden vuoksi se sininen slingshotti. Sillä kovemmatkin olkapäävammaiset penkkaajat tekevät. Tolla punaisella minimipaino on varmaan 60kg. Kokeilin itse, ja tuo paino jää "itsekseen" rinnan yläpuolelle, kun ei tee mitään. Eli pitää vetää tankoa alas, eikä siinä ole mitään järkeä.

Tuo sininenkin ottaa varmaan 20kg pois ala-asennosta?

Tuli haettua Sakelta 2xl Reactive Slingshot muun krääsän ohella ja ei tuo oikein tuntunu soveltuvan mulle. Normipenkki ja vinopenkki tuntu huonolta tehdä, kapeessa penassa oli kyllä ihan hyvä. Pitäisköhän seuraavaksi sitten kokeilla Titan Ramia vai Metal Catapulttia?

Ram ja Catabult ilmeisesti antavat enemmän vapauksia penkkaustyyliin ja ovat helpompia pukea. Jos nyt huomenna vielä testailisi hieman tota slingshottia, mutta myyntiin taitaa mennä...

Kuis tuo slingshot on vaikea pukea? Eihän siinä muuta kuin pujautetaan hökötys kyynärpäille ja aletaan nostelemaan?

Näin juuri. Kannattaa aluksi nostella varoen. Saattaa painot lähtee aluksi vähän mihin sattuu, kun ei ole tottunut. Itellä lähti aluksi nostot kaatumaan ylös.

Tiukka vetää hikisiin käsiin, jouduin pyytään kaveria vetään sitä vähä suoraks, kun meni ryyppyyn vaikka tuo on 2XL. Titanin Ram ja Metallin Catapult näyttää vähä löysemmiltä ja ilmeisesti niillä on helpompi nostaa yksin, ilman spotteria. Itse kuvittelin, että sarjan välissä helppo vaan nypätä pois, mutta eipä tuo ihan nii kätevästi menekkään. Ja soveltuuko tuo slingshot muka vinopenkkiin? Tuntu kyllä epämiellyttävältä siinä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom