SlingShot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vuato
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pumpking, kuinka vähän pyydät siitä slingshotista?? Vois kiinnostaa...

No vaikka 30e tai jotain. Missä treenaat niin pääsisit kokeilemaan eka (mulle käy hki/vantaa/espoo akseli). Katoin mitat sun profiilista, sen perusteella vois olla hyvä. Mutta kun mitat ei kerro kaikkea. Toi on ihan hemmetin uusi, kerran ollu salilla käytössä jolloin testattu 3-4 nostoa ja todettu ettei tuu alas millään, ja nyt ei tule senkään vertaa kun bulkkasin 10kg tässä välissä.. XL on jo tiukka.

No vaikka 30e tai jotain. Missä treenaat niin pääsisit kokeilemaan eka (mulle käy hki/vantaa/espoo akseli). Katoin mitat sun profiilista, sen perusteella vois olla hyvä. Mutta kun mitat ei kerro kaikkea. Toi on ihan hemmetin uusi, kerran ollu salilla käytössä jolloin testattu 3-4 nostoa ja todettu ettei tuu alas millään, ja nyt ei tule senkään vertaa kun bulkkasin 10kg tässä välissä.. XL on jo tiukka.

Laitetaan tasan 25 eur tehdään kaupat? Oon liian kaukana, laitatko postiin (hoidan postikulut)? Tuo L on aika liki ja uskoisin että sopeva.

Tänään ekat kokemukset sling shotista ja en tiedä kyllä miten sitä pitäis käyttää, että olis jotain hyötyä. Kaikki nostot meni perseelleen. Ohjeissa sanotaan "Pue SlingShot niin että toinen lenkki on kyynärpään alapuolella ja toinen yläpuolella." Mutta ku mä puin sen silleen niin meni aivan mettään koko touhu! :wtf: Tanko laski jonnekki pallean päälle ja nostosta tuli muutenki vaikeesti hallittava. Kyynärpäät pysy hyvässä kulmassa siihen saakka ku tanko oli 10cm päässä rinnasta, mutta sitte ne väänty ihan luonnottomasti melkeen kiinni kylkiin! Ja mulla ku on oikee olkapää oireillu välillä niin paremmalta tuntui nostella ilman tätä hiton kuminauhaa. Pitääkö tota sisäänajaa kauanki vai mikä hitto täs ny on :D Rinnalla kyllä kevensi jonku verran mutta sanoisin että yli 5kg tuo ei mulla maksiminostoon vaikuta.

Tänään ekat kokemukset sling shotista ja en tiedä kyllä miten sitä pitäis käyttää, että olis jotain hyötyä. Kaikki nostot meni perseelleen. Puin mä sen ihan miten tahansa niin aina ala-asennossa kyynärpäät taittuu todella epäluonnollisesti melkeen kiinni kylkiin vaikka oteleveys olis miten leveä!:wtf: Ja mulla ku on oikee olkapää oireillu välillä niin paremmalta tuntui nostella ilman tätä hiton kuminauhaa. Pitääkö tota sisäänajaa kauanki vai mikä hitto täs ny on :D Rinnalla kyllä kevensi jonku verran mutta sanoisin että yli 5kg tuo ei mulla maksiminostoon vaikuta.

Se lasketaanki alemmas, niinkuin paitapenkissä ei kuitenkaan ihan niin alas kuin tiukoissa paidoissa. Itse olen aina nostanut näin niin slingshot tuntui heti luonnolliseltä, yhdellä tutulla vastaavanlainen juttu kuin sinulla. En osannut neuvoa, muutakuin että opeteltava nostamaan kokonaan uusiksi.

Itse pystyn nostamaan myös perinteisemmällä tyylillä. Sopiva ote tangosta ja voimalla pitää kädet sivulla. Apinaotteella ei parane penkkailla slingshotin kanssa. Kuvaa oma nosto ja vertaa vaikka youtubessa oleviin. Ei tarvitse tänne laitella, parempi se on ite katsoa. Eihän sun ote ole mitenkään ylileveä (tyyliin yli merkkien tms)

Ja ei tarvitse ajaa sisään, on heti valmis käyttöön. En tiedä miten magnuksella meni, toivottavasti hyvin. Osti tuon mun liian pienenä ostetun slingshotin.

Se lasketaanki alemmas, niinkuin paitapenkissä ei kuitenkaan ihan niin alas kuin tiukoissa paidoissa. Itse olen aina nostanut näin niin slingshot tuntui heti luonnolliseltä, yhdellä tutulla vastaavanlainen juttu kuin sinulla. En osannut neuvoa, muutakuin että opeteltava nostamaan kokonaan uusiksi.

Itse pystyn nostamaan myös perinteisemmällä tyylillä. Sopiva ote tangosta ja voimalla pitää kädet sivulla. Apinaotteella ei parane penkkailla slingshotin kanssa. Kuvaa oma nosto ja vertaa vaikka youtubessa oleviin. Ei tarvitse tänne laitella, parempi se on ite katsoa. Eihän sun ote ole mitenkään ylileveä (tyyliin yli merkkien tms)

Ja ei tarvitse ajaa sisään, on heti valmis käyttöön. En tiedä miten magnuksella meni, toivottavasti hyvin. Osti tuon mun liian pienenä ostetun slingshotin.

Joo just tuo ku voimalla yritti pitää käsiä sivuilla niin sillon tuntuu ilkeeltä olkapäässä. En tiä mikä piru sielä on, mutta keväästä asti on ollu samanlainen, ei pahene eikä lievity. Lämpösenä ei juuri huomaa kipua. Ei se mun ote ollu edes suurin sallittu, vaan suunnilleen niin että olis pikkusormet merkeissä. Vähä vaikee arvioida ku testasin nopeesti vaan faijan kellarisalilla ite tehdyssä penkissä jossa ei saa kovin leveetä otetta. Pitää varmaan vaan opetalla tuon kans pelaamaan. Kyllä sillä tosiaan ihan punnertamaan kuitenki joutu et se ei "ilmaiseksi" kyllä antanu juuri mitään.

Vielä sen verran tosta pukemisesta, että kuuluuko se tosiaan pukea noin että toinen lenkki kyynärpään alapuolella ja toinen yläpuolella, vai voiko sen vetää yli kyynärpäiden ja treenata silleen? Se ainaki mulla tuntu vähä luonnollisemmalta ku testasin.

Siinä on vaan sellanen pikku ongelma et jos annan kyynärpäiden mennä vapaasti kohti kylkiä niin se sling shot vääntää ne ihan kiinni kylkiin jolloin tanko laskee tohon pallean ja navan väliin.. Paidalla ku oon nostanu niin kyllä sen saa tohon rintalihasten alaosaan laskettua, eikä sitä ipf säännöillä sen alemmas saa edes viedä. Pitää harjotella lisää tuon kanssa niin kait se siitä sitte.

Siinä on vaan sellanen pikku ongelma et jos annan kyynärpäiden mennä vapaasti kohti kylkiä niin se sling shot vääntää ne ihan kiinni kylkiin jolloin tanko laskee tohon pallean ja navan väliin.. Paidalla ku oon nostanu niin kyllä sen saa tohon rintalihasten alaosaan laskettua, eikä sitä ipf säännöillä sen alemmas saa edes viedä. Pitää harjotella lisää tuon kanssa niin kait se siitä sitte.

Rintalihasten alaosaan, rintalastan kohdille ite lasken. Paidalla menee vähän alemmas tai ainaki tuntuu siltä.

Jos puen slingshotin näin että molemmat lenkit on kyynärtaipeen yläpuolella niin nostaminen onnistuu jotenkuten http://www.youtube.com/watch?v=k7o_v4Dpibw

Mutta jos toinen lenkki on kyynärtaipeen alapuolella niin tanko laskee täysin mahalle, niinku pro puolen nostajat tekee paidalla... Ehkä alan harjoittelemaan tolla sit niinku se parhaiten tuntuu istuvan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuli tänään postin mukana tuo Strength ShopinThor Ballista ja pikaisesti kerkesin testata. Jos ei muuta niin nafti on ainakin, käsittääkseni tarjolla vain yksi koko ja tämä tuntuu tiukalta jo forkkujen kohdalla. Parin minuutin taistelun jälkeen sain jo puoliksi kyynärtaipeen kohdille. Materiaali tuntuu todella jäykälle, etusormia oli vaikea saada merkkien kohdalle edes ylettymään. Kyllä antoi mukavan jeesin rinnaltalähdössä kumminkin, vaikken kovin kummoisesti saanutkaan asetettua.

Saako noita hihaosia jotenkin venytettyä/venyvätkö käytössä? Sentti-pari lisätilaa ei tekisi ollenkaan huonoa.

Tuli tänään postin mukana tuo Strength ShopinThor Ballista ja pikaisesti kerkesin testata. Jos ei muuta niin nafti on ainakin, käsittääkseni tarjolla vain yksi koko ja tämä tuntuu tiukalta jo forkkujen kohdalla. Parin minuutin taistelun jälkeen sain jo puoliksi kyynärtaipeen kohdille. Materiaali tuntuu todella jäykälle, etusormia oli vaikea saada merkkien kohdalle edes ylettymään. Kyllä antoi mukavan jeesin rinnaltalähdössä kumminkin, vaikken kovin kummoisesti saanutkaan asetettua.

Saako noita hihaosia jotenkin venytettyä/venyvätkö käytössä? Sentti-pari lisätilaa ei tekisi ollenkaan huonoa.

Slingshotin materiaali ei ainakaan pahemmin veny. Tuo taitaa olla hiukan pieni sinulle mutta minkäs teet jos on vain yksi koko :(

Jep, sanoppa muuta. Täytyy varmaan investoida ihan tuono aitoon Slingshottiin seuraavasta palkasta. Koetan kotosalle päästyäni vielä tuota, ja jos on auttamattomasti liian pieni niin joku saa kohtuuhintaisen ja käyttämättömän Ballistan halvalla. ;)

Niin se piti vielä sanoa, että meiän treeniporukasta ei kukaan nosta maksimileveydellä (vaikka itselläkin pitkät kädet). Eli koitappa vaikka med otteella.

Sain rimpuiltua sen päälle, taitaa alkaa vertyä nuo hihat. :D

Ei siinä, mainio härveli. Tekniikka vaatii hiomista aika reilusti, penkkasin keskarit merkeissä ja tuntu loppunosto kaatuvan eteen kun ei ole tottunut tämmösiin härveleihin. Kevyen olonen 160kg sieltä tuli kumminkin, jos huomenna penkkitreenin yhteydessä kokeilis että paljonko sieltä sitten tulee. Varmaan pienellä kutittelulla hivutellaan sitä 180 rajaa.

Sain rimpuiltua sen päälle, taitaa alkaa vertyä nuo hihat. :D

Ei siinä, mainio härveli. Tekniikka vaatii hiomista aika reilusti, penkkasin keskarit merkeissä ja tuntu loppunosto kaatuvan eteen kun ei ole tottunut tämmösiin härveleihin. Kevyen olonen 160kg sieltä tuli kumminkin, jos huomenna penkkitreenin yhteydessä kokeilis että paljonko sieltä sitten tulee. Varmaan pienellä kutittelulla hivutellaan sitä 180 rajaa.

Paljonko nousee raakana? Itse olin nyt muutaman treenin vetänyt slingshotilla, tänään nousi 3x195kg. Raakana olen ykkösen ottanut 185 kilolla.

160 pinnassa, ehkä hieman yli. Ryssäpena loppuu joulukuun toisella viikolla ja sitten olleen varmasti viisaampia. Tosiaan alkoi hirvittää tuo 160 kilon eteen kippaaminen jo aika isosti, täytyy huomenna pyytää varmistaja mukaan niin uskaltaa kokeilla isompia.

Käytätkö Thompzoni miten tuota treeneissä? Normaalitreenin loppuun vai erillisenä päivänä näitä loppuojennukseen tähtääviä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom