Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun kohdalla tämä logiikka ei toimi tai en hankkisi koko ritsaa. Salilla kun on kumeja ja ketjuja ja niillä saa tuon hoidettua vaikka kokonaan. Mutta noissa on se ero, että ritsan kanssa tuntuma on ihan eri. Ja pääkopalle se on ihan eri kannatella 200 kg 180 kg sijasta kuin se että siinä on 180 kg ja 20 kg kumeja. Tottuu käsitteleen isoja painoja ihan eri tavalla.. Oma järkeily siniseen oli että kumeilla voi voimakäyrää säätää jyrkemmäksi jos haluaa tai ottaa lankkua isompaan overloadiin, mutta toiseen suuntaan jäykemmällä ritsalla hankalampaa.
Mun kohdalla tämä logiikka ei toimi tai en hankkisi koko ritsaa. Salilla kun on kumeja ja ketjuja ja niillä saa tuon hoidettua vaikka kokonaan. Mutta noissa on se ero, että ritsan kanssa tuntuma on ihan eri. Ja pääkopalle se on ihan eri kannatella 200 kg 180 kg sijasta kuin se että siinä on 180 kg ja 20 kg kumeja. Tottuu käsitteleen isoja painoja ihan eri tavalla.
Joo mä oon joskus ajatellut kokeilla mutta tullut siihen lopputulokseen että en ala virittelemään. Liian vaivalloista ja kerää liikaa uteliaita katsojia.Kumeilla hangbar/reverse band setupilla niin saa latoa rautaa tankoon ihan mitä vaan.