SlingShot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vuato
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heh. Tämä metallin versio taitaa vielä "potkia" enemmän, ainakin ton videon perusteella näyttää "käsireikien" välimatka olevan lyhempi mitä Slingshotissa. Ihmetyttää myös tuo pukemistapa, tuo katapultti on olkavarsissa kokonaan. Slingshot tulee kyynärtaipeeseen, jolloin kevennys tapahtuu vain lähellä ala-asentoa ja ala-asennossa, jos pukee niinkuin ton katapultin niin keventää melko varmasti koko matkalta.

Itse olen rawina kevyesti ennätyskunnossa, pari kk treeniä slingshotilla. Tosin kapeelta pystyn reenaamaan ihan rawina, leveeltä en.

Jännä että eikö tämmöistä "slingshottia" pysty millään patentilla suojaamaan? Vai onko näissä joku että suojaa esim. 2 vuotta ja sitten saa muutkin alkaa valmistamaan?

57ekeä toi metalin rätti.
slingshotti suomalaisessa kaupassa 59ekeä, kalliita ovat.
Tietenki kun suomessa ollaan niin tuohon 10-20 ekeä toimituskuluja päälle.

Kyllä mä tilaan ton metal catapultin jahka saan mitat selville.

Mulla alkaa tuntua olkapäissä toi penkkaaminen, tulos on noussut 4kk aikana n.50kg (taustat selviää muualta) ja nyt tosiaan tuntuu jo lämmittelyissä ettei olkapäät tykkää tulevasta. Jos toi edes vähän hillitsisi vaivoja niin on uskomaton kapine!

Ensi viikon treeniksi en sitä varmaan saa joten tiistaina täytyy penkkailla 30kg kepeämmillä painoilla löysiä kolmosia tai vitosia.

Itsellä on vastaavanlainen tuote Titanilta. "Titan Ram" Tyytyväinen olen ollut. Antaa tuntumaa isompiin rautoihin. Ei jännitä niin paljoa nostella ykkösiä. Sellasta varmuutta :) Vaikea sanoa onko ollut vielä hyödyksi, mutta ei rauta samalla tavalla enää käsissä paina kun pääsee pyssyttämään 20kg isommalla raudalla. Muun reenin ohessa tietty tällä teen. ns. lisäreeninä.

Pitää itte kans tilata kyseinen Gometallin valmistama katapultti. Ihan dippi hommaan ku olkapäät alkanu vihloon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Menee samaan kategoriaan penkkipaitojen kanssa.

Penkatkaa mieluummin pohjalta ylös, saatte hieman eri tavalla voimaa..

Voiko paidalla helpottaa/vaikeuttaa Dippejä,punnerruksia,leuanvetoja yms.. Ei joten tämä ei mene samaan kategoriaan penkkipaidan kanssa. Monet joilla on tämä slingshot tai katapultti kärsii olkapää/rinta kivuista ja tämän avulla voi treenata dippejä yms. Tai sitten toiset haluaa lisävastusta dippeihin tai punnerruksiin.

Ei slingshot kyllä lisävastusta punnerruksiin tuo. Pikemminkin helpottaa.
Mutta mitä tuohon penkkipaitaan tulee, niin melko samanlainen funktio tällä on. Helpottaa mm. sitä rinnalta lähtöä.

Slingshotti on vaan "vähän" kivempi ja nopeempi pukee päälle kuin penkkipaita :)

Varmaan kaikki videot on tullut katottua, enkä ole huomannut yhdessäkään sitä käytettäneen "lisä" vastuksena.

pitipä taas koittaa gummia kun joku oli tän ketjunki nostanu, pari viikkoa sitte punnerrettu ykkönen meni 3 kertaa ja neljäski olis tullu ehkä, ei vaan ilman varmistajaa uskaltanu. Hyöty tästä oli 0 mutta tulipa koitettua :)

Strength Shop Zeus Ballista:kin löytyy nykyään, taidan tilata sellasen testiin jos löydän muuta tilattavaa kyseisestä kaupasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom