- Liittynyt
- 15.1.2012
- Viestejä
- 173
Ukon työkaverilla oli joskus Sierra Cosworth ja siitä meni kansi vituiksi kun ajoi 30km työmatkan niin lujaa kuin uskalsi ja autosta lähti. Tai se kansi hajosi siis sen takia että heitti pihaan ja sammutti auton suoraan lennosta, ei jäähytellyt yhtään. Tosin Ainakin 2,0l DOHC Sierran vaparimallissa on kansiongelmaa iha vaparinakin, en sit tiiä mite paljo toi Cossu eroaa taas siitä.
Ite uskosin että tollases normiajossa missä ajetaan maantietä rajotuksen mukaan ja kaupungissa vielä vähemmin tarttis nykyaikasta turbokonetta ainakaan jäähytellä. Sinne Prisman parkkihalliin vetäessä tulee kummiskin himmailtua niin hiljaa että kone jäähyttelee jo siinä. Ite en jaksa kaupungissa ajellessa prätkääkään paljon lämmitellä vaikka vaatii sitä varmasti enemmin kuin noi turboautot, tulille vaan ja pitää kiekat siinä max 4k kun ajelee ruuhkassa luistatellen kytkintä.
Ite uskosin että tollases normiajossa missä ajetaan maantietä rajotuksen mukaan ja kaupungissa vielä vähemmin tarttis nykyaikasta turbokonetta ainakaan jäähytellä. Sinne Prisman parkkihalliin vetäessä tulee kummiskin himmailtua niin hiljaa että kone jäähyttelee jo siinä. Ite en jaksa kaupungissa ajellessa prätkääkään paljon lämmitellä vaikka vaatii sitä varmasti enemmin kuin noi turboautot, tulille vaan ja pitää kiekat siinä max 4k kun ajelee ruuhkassa luistatellen kytkintä.