Skoda Octavia 2009-

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No kyllähän Skodassa saa sekä suorituskykyä että varustelutasoa ja tilaa aivan oikeasti järkevään hintaan.

Edelleen se RS on lisäksi paitsi hieno, tarjoaa se myös uskomattomat tilat perheelle, isommat kuin 3x kalliimpi ja kutakuinkin samalla suorituskyvyllä oleva Bmw 5-sarja.

Seuraavaksi ostan Toyotan. Nyt siihen ei ollut varaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No kyllähän Skodassa saa sekä suorituskykyä että varustelutasoa ja tilaa aivan oikeasti järkevään hintaan.

Kyllä näin on. "Simply clever" - järkiostos. Itsellä tökkii vain skodan muotoilu, mutta onhan se selvää, ettei ne voi niistä tehdä liian houkuttelevan näköisiä, koska tällöin ne alkaisivat viemään asiakkaita VW:ltä tai ehkäpä jopa audilta. Skoda on hyvä, joskin vähän tylsä, mauton ja hajuton.

Juu, tuossa mun aikaisemmassa viestissä luki, että "seuraavista malleista lähtien" ja sitten oli perään laitettu moottoritiedot. "Lähtien" siis viittasi siihen, että esim. bmw:n 328 ylöspäin RS häviää. Tämä ei tietenkään tarkoita, etteikö bmw:ltä löytyisiä myös hinnat alkaen malleja jotka häviää RS:lle, vaan se tarkoitti, että tuosta 328:sta ylöspäin löytyy vielä perusmalleja kuten 330 yms. Sitten on vielä erikseen nämä "hipomallit" kuten M3, S4, RS4, AMG:t.

Kyllä mä ton verran osaan lukea. Laitoin kuitenkin nuo hinnat alkaen koneet tuohon, koska:
a) niiden listauksessa on ihan yhtä vähän järkeä kuin sun "lähtien sierra OHC 2/4" listassa
b) noita hinnat alkaen -malleja noista sun tavallisista perheautoista kuitenkin on suurin osa

Kyllä mä ton verran osaan lukea. Laitoin kuitenkin nuo hinnat alkaen koneet tuohon, koska:
a) niiden listauksessa on ihan yhtä vähän järkeä kuin sun "lähtien sierra OHC 2/4" listassa
b) noita hinnat alkaen -malleja noista sun tavallisista perheautoista kuitenkin on suurin osa

Kyseessä oli kuitenkin "aivan vakio" -tavallisten perheautojen listaus, jolla "todistelin" sitä, että tuossa RS:ssä ei tuo suorituskyky nyt mitään maata järisyttävää ole, vaikka ulkonäkö ja tehokkain-skoda-ever voisi antaa syyn luulla jotain muutakin.

Kyseessä oli kuitenkin "aivan vakio" -tavallisten perheautojen listaus, jolla "todistelin" sitä, että tuossa RS:ssä ei tuo suorituskyky nyt mitään maata järisyttävää ole, vaikka ulkonäkö ja tehokkain-skoda-ever voisi antaa syyn luulla jotain muutakin.

Väitätkö ettei ole tehokkain skoda ever?

Pitäisi teidänkin ostaa RS skoda niin saisitte respectiä liikenteessä toisin kuin niillä pappamallin baijerilaisilla.

Väitätkö ettei ole tehokkain skoda ever?

Pitäisi teidänkin ostaa RS skoda niin saisitte respectiä liikenteessä toisin kuin niillä pappamallin baijerilaisilla.

Juu onhan se, sehän tässä onkin se hauska juttu.

Minä en muistaakseni ole paljastanut millä autolla ajelen, mutta miksi niiden joilla on siisti ja hillitty perus perheauto samalla tai paremmalla suorituskyvyllä pitäisi hankkia tuolla lapsellinen tuninglelu? Ei kai tuollaisella saa respectiä muuta kuin rusan shellillä perjantai-iltaisin.

Olin mukana kun kaveri oli hankkimassa uutta työsuhdeautoa. Taidettiin olla jotain 25-27 vuotiaita. Skoda RS oli silloin yksi vaihtoehto, mutta se karisi pois laskuista, koska sitä ei saanut kuin lapsellisella monivärisisustalla eikä sit' saanut ilman spoileria. Ei sellaisella olisi oikein kehdannut ajaa. Kyllähän tuo varmaan johonkin 18-20 vuotiaisiin (tai muihin lapsenmielisiin) vetoaa, tosin halvasta hinnasta huolimatta se taitaa olla suurimmalle osalle tuon ikäisiä vähän kallis.

Kyllähän se tietenkin täällä Suomessa on niin, että jos laittaa premiumluokan auton niin sehän kyllä pitäisi laittaa sillä pienimmällä mahdollisella koneella, ettei vahingossakaan suututa tuulipukuihin pukeutuvia toyota tai skoda -kuskeja.
Vähän veikkaan, että se suuttumus on lähinnä näiden "premium" autojen kuskien mielikuvituksessa. Kuten osa heistä luulee, että jos joku ei pidä heidän autovalinnasta tai kritisoi sitä niin sitten on kyse kateellisuudesta. Tai sitten minun tuttavapiirissäni on poikkeuksellisen hyvän itsetunnon omaavaa väkeä, kun mitään tuollaista kyräilyä ei esiinny, vaikka joku ostaisikin sen 3-sarjan bemarin tai olympiavolkkarin. Toisaalta, ei niitä mitään kummallisina asioinakaan pidetä - ne on vaan autoja.

Vähän veikkaan, että se suuttumus on lähinnä näiden "premium" autojen kuskien mielikuvituksessa. Kuten osa heistä luulee, että jos joku ei pidä heidän autovalinnasta tai kritisoi sitä niin sitten on kyse kateellisuudesta. Tai sitten minun tuttavapiirissäni on poikkeuksellisen hyvän itsetunnon omaavaa väkeä, kun mitään tuollaista kyräilyä ei esiinny, vaikka joku ostaisikin sen 3-sarjan bemarin tai olympiavolkkarin. Toisaalta, ei niitä mitään kummallisina asioinakaan pidetä - ne on vaan autoja.

Samaa mieltä. Useimmille kun se auto on vain auto eikä siitä suuria tunteita tule kateutena, vihana tai rakkautenakaan. Itse en oikein osaa ärtyä automalleista. tarjontaa on riittävästi ja jokaiselle löytyy omansa. :cool:

Samaa mieltä. Useimmille kun se auto on vain auto eikä siitä suuria tunteita tule kateutena, vihana tai rakkautenakaan. Itse en oikein osaa ärtyä automalleista. tarjontaa on riittävästi ja jokaiselle löytyy omansa. :cool:

Niinpä, ne taitaa olla ne pappamallin ajajat joita tämä ei tahdo oikein häiritäkään. Joillekin se tuntuu olevan elämääkin isompia asia kun todetaan, että skodan "hipoversiossa" on kuitenkin vain perusperheauton suorituskyky. Kohta sitten keksitään, että ne niillä premiummerkeillä ajajat vain haluasivat respectiä tai jotain. Ainoat, jotka täälläkin tuntuvat kierroksia ottavan tuosta "perheauton suorituskyky" -asiasta ovat ilmeisesti ne joilla itsellään on skoda tai vastaava. Muille riittää kun se on todettu ja sille hymähdetään, toiset sitten alkavat laskemaan hevosvoimien hintaa tai muuta vastaavaa. En minäkään ymmärrä miksi tuollaisesta tuiki tavallisesta 3-sarjalaisesta tai a4:sta on tässä threadissa tehty jokin ihmeellinen superauto. Minä olen koko ajan yrittänyt toitottaa, että ne ovat perus perheautoja eikä niillä ole tarkoituskaan hakea mitään respectejä. Niitä ostavat ihan normaalit ihmiset, joilla saattaa ehkä olla pikkasen enemmän laitetavanaan autoon kuin perus toyota kuskilla. Ei niillä haeta mitään respectejä. Ne ovat nämä tuninglelut joilla niitä respectejä haetaan, ja sitten nostetaan älämölö kun joku vähän hymähtää "ultimaattiselle-respect-koneelle" että eihän tuo nyt niin kummallinen ole, siis suorituskyvyltään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Löytyi kuva sport-penkeistä, jotka tilasin:

sportpp3.jpg

Ei näytä hassummilta lainkaan.

Sopii hyvin tähän ulkoasuun mimmoiseksi on omakin tarkoitus tuunata.

98148d1366306549-skoda-octavia-2009-skoda-octavia-white-2013-elegance.jpg

Meinasitko Huppe teipata katon? Takalasit meinasin tummennuttaa itse ensi alkuun. Pistän 17" Teronit talvella talvipyörille ja kesälle pitäisi katsoa jotain muuta vannetta.

Zone-sarja -42%
Meinasitko Huppe teipata katon? Takalasit meinasin tummennuttaa itse ensi alkuun. Pistän 17" Teronit talvella talvipyörille ja kesälle pitäisi katsoa jotain muuta vannetta.

Samat mielessä joo. Ja kattoon teipit.

Toi alemman kuvan skoda on aika komea jopa. Varmaan ihan mukava menopeli kaikenkaikkaan. Koska huppe on arvioitu toimitus autolle?

Tässä alkaa olla jo autoa "koko rahalla":
2.0 TSI RS Combi 26 015€ + 7 768,90€ = 33 783,90€

attachment.php

Liitteet

• skoda-octavia-rs-2013-4.webp
    skoda-octavia-rs-2013-4.webp
    54,3 KB · Katsottu: 6 017
Ohoh, ei paha hinta!

Tosin jostain kumman syystä ku menee tilaan, niin hinta onkin 45 k-erkkii.

Eihän tohon tartte mitään varusteita. Talvinakit, Defa ja peräkoukku ja ehkä paremmat hifit (480e).
Elegancea about vastaavat varusteet vakiona + vähän extraa.

TSI Combi 34383€
TSI DSG Combi 37008€
TDI Combi 33882€
TDI DSG Combi 36242€

Varusteista silmään sattui seuraavat:

-Erikoisvärit(Corrida red, Steel grey, sprint yellow) 140€, saa myös normi malliin
-Mustat ikkunalistat vakiona, nyt saa myös Eleganceen mustat ikkunalistat valinnaisena ilmaiseksi kromisten tilalle.
-Performance mode selection-RS ajoasetuksen valinta 190€, myyjän mukaan sisältää sen äänigeneraattorin tms.
-Combissa mustat kattokaiteet vakiona, hopeat 145€
-RS-nahkaverhous 580€
-Black paketti(mustat peilit ja maskin kehys, combissa myös kiiltävän mustat kattokaiteet) 40€
-Adaptiivinen vakkari vakiona
-DSG:ssä vaihdeläpyttimet vakiona
-Ei sähköjakkaroita saatavilla
-Ei webastoa saatavilla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom