- Liittynyt
- 5.3.2013
- Viestejä
- 614
Siinä mielessä Skodalla on jotain tehty oikein, jos sitä verrataan 4-33 k€ kalliimpiin malleihin.
Noh,noh, eihän tässä varsinaisesti vertailtu autoja vaan rs:n suorituskykyä perus perheautojen suorituskykyyn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä mielessä Skodalla on jotain tehty oikein, jos sitä verrataan 4-33 k€ kalliimpiin malleihin.
Noh,noh, eihän tässä varsinaisesti vertailtu autoja vaan rs:n suorituskykyä perus perheautojen suorituskykyyn.
Haha, katoin jotain 04-08 mallia :D
OT: Toisiks uusimman golfin GTI R 2.0 menee 5,7 sekuntiin
Verrataan vaikka golfia ja a4
Huonoin
golf 86 hv
a4 120 hv
Paras
golf 140 hv
a4 272 hv
Reisinki
gti 220hv
rs4 420hv
Paras golffi ja huonoin a4 melkein sama.
Joo vähän noloo ku GTI häviää perusmallille, ei sais missään nimessä olla mitään spoilereita siinä! (sarcasm)
Minkä takia vertaat golffia A4 etkä A3? Kai tiedät että A3 on enemmän golfia vastaava vehje. Sama kun vertais jotain 300 bemaria 500 sarjaseen.. no ei nyt ihan mutta kuitenkin varmaan ymmärrät. Melko turha muutenki katella jotain 1-2s kiihtyvyyseroja. Ihan kun joku sitä aikaa tuijottais kun tuolla kiihdyttelee. Harva ees vetää mitään kaasupohjassa kiihdytyksiä jotta noihin numeroihin päästään. Tärkeämpää autossa on yleinen mukavuus ym seikat.. ainakin jos ajaa muuallekkin kun lähi Alepaan hakemaan viikonlopun kaljat.
Ainakin tiloiltaan A4 ja Golf on lähellä toisiaan, A3 huomattavasti pienempi kuin Golf / Octavia. A6 ja Passat sitten samaa kokoluokkaa, kuten myös 500-sarjan bemari.Minkä takia vertaat golffia A4 etkä A3? Kai tiedät että A3 on enemmän golfia vastaava vehje. Sama kun vertais jotain 300 bemaria 500 sarjaseen.. no ei nyt ihan mutta kuitenkin varmaan ymmärrät. Melko turha muutenki katella jotain 1-2s kiihtyvyyseroja. Ihan kun joku sitä aikaa tuijottais kun tuolla kiihdyttelee. Harva ees vetää mitään kaasupohjassa kiihdytyksiä jotta noihin numeroihin päästään. Tärkeämpää autossa on yleinen mukavuus ym seikat.. ainakin jos ajaa muuallekkin kun lähi Alepaan hakemaan viikonlopun kaljat.
Kaikki mihin mä kosken muuttuu kullaksi!
Hahaha! Täähän on parempi kuin Bemariketju. Kaikki mihin mä kosken muuttuu kullaksi!
No mikä tuollainen a4:n tai 3-sarjalainen bemari on jos ei perus perheauto? Ei ne ainakaan mitään superautoja ole.
Onhan ne perus perheautoja, jos puhutaan malliston alkupäästä 316, 318 jne. Mutta harvassa normaalituloisella perheellä oikeasti hankitaan mitään 50 tonnin autoja. Tai sitten hankitaan joku isompi auto jollain pikkukoneella. Yleensä rahat menee ennemmin auton koon kasvattamiseen ennemmin kuin pienen perheauton moottoritehoon ja niihin sekunnin kymmenyksiin.
Kyllä mä ainakin valkkaan auton sen perusteella että mikä menee 0,4sek 0-100 nopeemmin. Mieluiten toki alle 6sek GT-luokan coupena.
- Audi A4 2,0 TFSI -> 1.8 TFSI 88kW 10.5sNo ei ne mitään ihmeellisiä ole, nopealla googlaamisella perusperheautoissa mm. seuraavista malleista lähtien alkaa RS häviämään suorituskyvyssä, ja näiltä valmistajilta on nuo GTI-luokan kipot sit erikseen.
Ai vitsi miten täällä on lähtenyt mopot keulimaan :D
- Audi A4 2,0 TFSI -> 1.8 TFSI 88kW 10.5s
- BMW 328 -> 316i 8.9s
- MB C 300 CDI -> c180 8.9s
- VW Golf 2,0 TSI -> 11.7s
Golffia lukuunottamatta kaikki myös skodillacia kalliimpia.
Täytyy myöntää että nuo "premiumien" hinnat alkaen mallitkin alkaa olla aika hulluilla koneilla, ei mitään järkeä maksaa kymmeniä tuhansia lisää jostain isommasta myllystä vaan että voi näpäytellä muita tienkäyttäjiä.
Ai vitsi miten täällä on lähtenyt mopot keulimaan :D
- Audi A4 2,0 TFSI -> 1.8 TFSI 88kW 10.5s
- BMW 328 -> 316i 8.9s
- MB C 300 CDI -> c180 8.9s
- VW Golf 2,0 TSI -> 11.7s
Golffia lukuunottamatta kaikki myös skodillacia kalliimpia.
Täytyy myöntää että nuo "premiumien" hinnat alkaen mallitkin alkaa olla aika hulluilla koneilla, ei mitään järkeä maksaa kymmeniä tuhansia lisää jostain isommasta myllystä vaan että voi näpäytellä muita tienkäyttäjiä.
Eihän se nyt varsinaista haukkumista ole jos toteaa, että onhan se nyt huvittavaa kun tällainen RS:n tyylinen "ultimaattinen-skoda" häviää suorituskyvyssään perus perheautolle.Mä kiihdytän kaasu pohjassa ehkä noin nolla kertaa vuodessa. Lähden taajamanopeudesta 50kmh kiihdyttelemään sataseen aivan rauhassa, menee varmasti 20 sekuntia. Annan gt-luokan coupekuskien mennä ohitse. Ei minulla ole kiire. Enemmän tulee kiksejä kun menen nelikolla auraamattomia teitä ja gt-luokan coupet sudittelee paikoillaan yhdellä renkaalla. Tosin nyt lähtee se viimeinenkin ilo kun luovun nelikosta.
Ihan idioottimaisia perusteluja teillä haukkua Skodaa.
Niin eikös tässä ole puhuttu suorituskyvystä. Hinnat ovat sitten erikseen. Se nyt kuitenkin on fakta, että noita 328 A4:ia löytyy tuolta liikenteestä oli se hölmöä tai ei maksaa niistä niin paljon. Ei tuo halpuus muuta sitä faktaa, että suorituskyvyltää tuo on perheautotasoa, vaikka näyttääkin joltain raaserilta. Kyllähän noita on ferrarin näköisiä kupliakin kuplien suorituskyvyllä. Noillakin "ferrareilla" pääsee paikasta paikkaan ja ne vielä varmasti syövätkin vähemmän kuin aito ferrari.Ja edelleen se hinnat alkaen Skoda (24500e) kiihtyy 8,4sek. Eli nopeampi kuin yksikään noista premiumeista.