Skoda Octavia 2009-

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Skodan vissiin pitäis tehdä autostaan joku ympäripyöreä paska, joka näyttääkin hitaalta, sekä ehdottomasti poistaa RS logot, koska ne on joidenkin mielestä hitaita autoja. Joo, ei taida mitään Enzoja ollakkaan ja ei paljoa racingiä nähnyt, mutta ulkonäkö on oleellista myynnin kannalta - voishan se Skodakin sinne heittää vaikka mitä myllyä nokille, tarkoitus on kuitenkin varmaan saada kohtuu hintaisia ja nättejä autoja, jotka menevät kaupaksi.
 
Haha, katoin jotain 04-08 mallia :D
OT: Toisiks uusimman golfin GTI R 2.0 menee 5,7 sekuntiin :)

Verrataan vaikka golfia ja a4

Huonoin
golf 86 hv
a4 120 hv

Paras
golf 140 hv
a4 272 hv

Reisinki
gti 220hv
rs4 420hv

Paras golffi ja huonoin a4 melkein sama.
Joo vähän noloo ku GTI häviää perusmallille, ei sais missään nimessä olla mitään spoilereita siinä! (sarcasm)

Minkä takia vertaat golffia A4 etkä A3? Kai tiedät että A3 on enemmän golfia vastaava vehje. Sama kun vertais jotain 300 bemaria 500 sarjaseen.. no ei nyt ihan mutta kuitenkin varmaan ymmärrät. Melko turha muutenki katella jotain 1-2s kiihtyvyyseroja. Ihan kun joku sitä aikaa tuijottais kun tuolla kiihdyttelee. Harva ees vetää mitään kaasupohjassa kiihdytyksiä jotta noihin numeroihin päästään. Tärkeämpää autossa on yleinen mukavuus ym seikat.. ainakin jos ajaa muuallekkin kun lähi Alepaan hakemaan viikonlopun kaljat.
 
Mites on, käykö täällä jengi kaduilla repimässä ihmisten verkkareita, jos toinen ei selvästikään juokse satasta alta kymmenen sekunnin? "wiiittu jätkällä on raitalenkkarit ja Niken paita vaikkei ees kymppi mee alta 40 minuutin!!!!"

edit: siis RS Skodathan on nimenomaan suunniteltu näille bensalenkkareille jotka täälläkin revittelee jolltain BMW M3 megaturbo twinair steam suction autoilla. Sitten jossain vaiheessa valkenee, että eihän meikällä ole koskaan sitä 89t€ hintaa, mitä ko. auton omistaminen vaatii. Ja sitten ostetaan RS Octavia. Tummennetaan lasit, kormataan hanat, otetaan kuvia auringonlaskussa ja postataan ne VAG areenalle. Siellä kaikki sitten suut ammollaan kehuu ja kyselee, että millä turtlewaxilla vahasit ja meinaatko vielä pistää 5000€ 25" vanteet. Kovin jätkähän siellä kuitenkin kertoo heti, että hän on jo tilannut vm. 2020 Octavian kaikilla varusteilla. Tuskin malttaa odottaa, että saa sen 10 vuoden päästä. Käsiraha on jo maksettu.
 
Minkä takia vertaat golffia A4 etkä A3? Kai tiedät että A3 on enemmän golfia vastaava vehje. Sama kun vertais jotain 300 bemaria 500 sarjaseen.. no ei nyt ihan mutta kuitenkin varmaan ymmärrät. Melko turha muutenki katella jotain 1-2s kiihtyvyyseroja. Ihan kun joku sitä aikaa tuijottais kun tuolla kiihdyttelee. Harva ees vetää mitään kaasupohjassa kiihdytyksiä jotta noihin numeroihin päästään. Tärkeämpää autossa on yleinen mukavuus ym seikat.. ainakin jos ajaa muuallekkin kun lähi Alepaan hakemaan viikonlopun kaljat.

Totta!
Joo en muistanu koko A3:sta oli vaa tossa mainittu noi... mut pointti oli kuitenkin se et noitten perus mallitkin on ihan eri teholuokas niin turha vertailla noitten halvempien merkkien R mallia kalliimpien merkkien perusmalleihin.
Mut siitähän tää lähti ku porukka sanoo kui noloo olla jotai molemmin puolisii ulostuloi ja sithän niit löyty 1.8 audist :D
 
Minkä takia vertaat golffia A4 etkä A3? Kai tiedät että A3 on enemmän golfia vastaava vehje. Sama kun vertais jotain 300 bemaria 500 sarjaseen.. no ei nyt ihan mutta kuitenkin varmaan ymmärrät. Melko turha muutenki katella jotain 1-2s kiihtyvyyseroja. Ihan kun joku sitä aikaa tuijottais kun tuolla kiihdyttelee. Harva ees vetää mitään kaasupohjassa kiihdytyksiä jotta noihin numeroihin päästään. Tärkeämpää autossa on yleinen mukavuus ym seikat.. ainakin jos ajaa muuallekkin kun lähi Alepaan hakemaan viikonlopun kaljat.
Ainakin tiloiltaan A4 ja Golf on lähellä toisiaan, A3 huomattavasti pienempi kuin Golf / Octavia. A6 ja Passat sitten samaa kokoluokkaa, kuten myös 500-sarjan bemari.
 
Hahaha! Täähän on parempi kuin Bemariketju. Kaikki mihin mä kosken muuttuu kullaksi!
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hahaha! Täähän on parempi kuin Bemariketju. Kaikki mihin mä kosken muuttuu kullaksi!

Se on Skodakin "Hupetettu" ennen kuin mies edes saanut autoa :D
 
No mikä tuollainen a4:n tai 3-sarjalainen bemari on jos ei perus perheauto? Ei ne ainakaan mitään superautoja ole.

Onhan ne perus perheautoja, jos puhutaan malliston alkupäästä 316, 318 jne. Mutta harvassa normaalituloisella perheellä oikeasti hankitaan mitään 50 tonnin autoja. Tai sitten hankitaan joku isompi auto jollain pikkukoneella. Yleensä rahat menee ennemmin auton koon kasvattamiseen ennemmin kuin pienen perheauton moottoritehoon ja niihin sekunnin kymmenyksiin.
 
Onhan ne perus perheautoja, jos puhutaan malliston alkupäästä 316, 318 jne. Mutta harvassa normaalituloisella perheellä oikeasti hankitaan mitään 50 tonnin autoja. Tai sitten hankitaan joku isompi auto jollain pikkukoneella. Yleensä rahat menee ennemmin auton koon kasvattamiseen ennemmin kuin pienen perheauton moottoritehoon ja niihin sekunnin kymmenyksiin.

Kyllä mä ainakin valkkaan auton sen perusteella että mikä menee 0,4sek 0-100 nopeemmin. Mieluiten toki alle 6sek GT-luokan coupena.
 
Zone-sarja -42%
Ai vitsi miten täällä on lähtenyt mopot keulimaan :D

No ei ne mitään ihmeellisiä ole, nopealla googlaamisella perusperheautoissa mm. seuraavista malleista lähtien alkaa RS häviämään suorituskyvyssä, ja näiltä valmistajilta on nuo GTI-luokan kipot sit erikseen.
- Audi A4 2,0 TFSI -> 1.8 TFSI 88kW 10.5s
- BMW 328 -> 316i 8.9s
- MB C 300 CDI -> c180 8.9s
- VW Golf 2,0 TSI -> 11.7s

Golffia lukuunottamatta kaikki myös skodillacia kalliimpia.

Täytyy myöntää että nuo "premiumien" hinnat alkaen mallitkin alkaa olla aika hulluilla koneilla, ei mitään järkeä maksaa kymmeniä tuhansia lisää jostain isommasta myllystä vaan että voi näpäytellä muita tienkäyttäjiä.
 
Mä kiihdytän kaasu pohjassa ehkä noin nolla kertaa vuodessa. Lähden taajamanopeudesta 50kmh kiihdyttelemään sataseen aivan rauhassa, menee varmasti 20 sekuntia. Annan gt-luokan coupekuskien mennä ohitse. Ei minulla ole kiire. Enemmän tulee kiksejä kun menen nelikolla auraamattomia teitä ja gt-luokan coupet sudittelee paikoillaan yhdellä renkaalla. Tosin nyt lähtee se viimeinenkin ilo kun luovun nelikosta.

Ihan idioottimaisia perusteluja teillä haukkua Skodaa.
 
Ai vitsi miten täällä on lähtenyt mopot keulimaan :D


- Audi A4 2,0 TFSI -> 1.8 TFSI 88kW 10.5s
- BMW 328 -> 316i 8.9s
- MB C 300 CDI -> c180 8.9s
- VW Golf 2,0 TSI -> 11.7s

Golffia lukuunottamatta kaikki myös skodillacia kalliimpia.

Täytyy myöntää että nuo "premiumien" hinnat alkaen mallitkin alkaa olla aika hulluilla koneilla, ei mitään järkeä maksaa kymmeniä tuhansia lisää jostain isommasta myllystä vaan että voi näpäytellä muita tienkäyttäjiä.

Ja edelleen se hinnat alkaen Skoda (24500e) kiihtyy 8,4sek. Eli nopeampi kuin yksikään noista premiumeista.
 
Ai vitsi miten täällä on lähtenyt mopot keulimaan :D


- Audi A4 2,0 TFSI -> 1.8 TFSI 88kW 10.5s
- BMW 328 -> 316i 8.9s
- MB C 300 CDI -> c180 8.9s
- VW Golf 2,0 TSI -> 11.7s

Golffia lukuunottamatta kaikki myös skodillacia kalliimpia.

Täytyy myöntää että nuo "premiumien" hinnat alkaen mallitkin alkaa olla aika hulluilla koneilla, ei mitään järkeä maksaa kymmeniä tuhansia lisää jostain isommasta myllystä vaan että voi näpäytellä muita tienkäyttäjiä.

Juu, tuossa mun aikaisemmassa viestissä luki, että "seuraavista malleista lähtien" ja sitten oli perään laitettu moottoritiedot. "Lähtien" siis viittasi siihen, että esim. bmw:n 328 ylöspäin RS häviää. Tämä ei tietenkään tarkoita, etteikö bmw:ltä löytyisiä myös hinnat alkaen malleja jotka häviää RS:lle, vaan se tarkoitti, että tuosta 328:sta ylöspäin löytyy vielä perusmalleja kuten 330 yms. Sitten on vielä erikseen nämä "hipomallit" kuten M3, S4, RS4, AMG:t.

Kyllähän se tietenkin täällä Suomessa on niin, että jos laittaa premiumluokan auton niin sehän kyllä pitäisi laittaa sillä pienimmällä mahdollisella koneella, ettei vahingossakaan suututa tuulipukuihin pukeutuvia toyota tai skoda -kuskeja.
 
Mä kiihdytän kaasu pohjassa ehkä noin nolla kertaa vuodessa. Lähden taajamanopeudesta 50kmh kiihdyttelemään sataseen aivan rauhassa, menee varmasti 20 sekuntia. Annan gt-luokan coupekuskien mennä ohitse. Ei minulla ole kiire. Enemmän tulee kiksejä kun menen nelikolla auraamattomia teitä ja gt-luokan coupet sudittelee paikoillaan yhdellä renkaalla. Tosin nyt lähtee se viimeinenkin ilo kun luovun nelikosta.

Ihan idioottimaisia perusteluja teillä haukkua Skodaa.
Eihän se nyt varsinaista haukkumista ole jos toteaa, että onhan se nyt huvittavaa kun tällainen RS:n tyylinen "ultimaattinen-skoda" häviää suorituskyvyssään perus perheautolle.

Ja edelleen se hinnat alkaen Skoda (24500e) kiihtyy 8,4sek. Eli nopeampi kuin yksikään noista premiumeista.
Niin eikös tässä ole puhuttu suorituskyvystä. Hinnat ovat sitten erikseen. Se nyt kuitenkin on fakta, että noita 328 A4:ia löytyy tuolta liikenteestä oli se hölmöä tai ei maksaa niistä niin paljon. Ei tuo halpuus muuta sitä faktaa, että suorituskyvyltää tuo on perheautotasoa, vaikka näyttääkin joltain raaserilta. Kyllähän noita on ferrarin näköisiä kupliakin kuplien suorituskyvyllä. Noillakin "ferrareilla" pääsee paikasta paikkaan ja ne vielä varmasti syövätkin vähemmän kuin aito ferrari.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom