Skoda Octavia 2009-

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mihin tarvitaan autoja, millä ei oo mitään järkeä? Siihen, ettei valmistaja joudu kertomaan, että meidän kaikkien aikojen nopein automalli on syntynyt ja se on 6,8 sekkaa ja 248 huiput. En mä tiedä, mut mua rupes hymyilyttää. Terveisin 5,9s 250 rajotetut huiput tavallisella perhekipolla, jota kukaan ei noteeraa edes missään nopeaksi autoksi. Onneks valmistajan linjalta tulee ulos näitä m6 sun muita mörköjä jotta tämmönen auto on tosiaan vaan perhekippo. On toi RS octavia ihan kivan näköinen, mut noi realiteetit tuossa on all show no go.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Massella on pakosti pieni kikkeli, sen verran paljon se joutuu jopa netissä leijumaan jollain keksityllä autollaan.

:D täh. on kyl järjen köyhyyttä jos jollain 328 pitäis leijuu. Kyl mä sit pistäsin homman isolle ja ajelisisin netissä M6:lla. Mut peace vaan. Pistä maili osoittees ni voin kyl nappaa tallista kuvan. Nyt oon prätkäl töissä. Laitanko sen samaan kuvaan :D. Julkisesti en tietojani jakele. Kikkelin koko tosin osu oikeaan:D. Nää ei kyl liittynyt skodaa millää muotoo.

Mä en tiedä miten noi sun kommentit liittyy skodaan ja jos ny oon rehellinen ni me ei tunneta kaiketi ni vaikka netissä ollaa ni koitetaanko olla vähän asiallisesti. Tietääkseni kommentoin skodan suorituskykyä ja sä mun kikkelin kokoa. Joku ei ihan natsaa jos otsikko on kokemuksia skodasta. Mut peace en ottanut hernettä suuremmin nokkaa. Iha yleisesti haukutaa mielummin noita autoja kun toisiamme :).

Tunnettehan te nyt toisenne, khamoon jätkät. 10v olette tässä olleet niinku mäkin. Tais osuu Massee vaan arkaan paikkaan, semmosii ne Bemarikuskit on ;)

Eiköhän Yates läpällä heittäny. :piis:

Eiköhän Yates läpällä heittäny. :piis:

En vaan tajua miksi pitää tulla jauhamaan skooda-ketjuun siitä ihanasta biimeristä. Eihän kukaan jauha skodasta bemariketjussakaan. Eikun oho...

:)

Kävin hypistelemässä uutta Octaviaa. Pakko vaihtaa omaa mielipidettä. Tilaa todella hyvin ja laatuvaikutelma parani hurjasti edellisiin malleihin nähden. Silti seuraavakin auto on Audi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
D.yates: osaatko lukea? Lue se mun posti. Siellä verrataan skodaa toiseen autoon ja suorituskykyä. Mitä sä odotat et tänne pitäis kirjottaa? Kikkeleiden koosta? Niistä sä tunnut olevan hyvinkin kiinnostunut. Pakko kysyy et eihän sul ny oo sit kokemusta bemarikuskeista ja miksei skodakin et miltä ne kikkelit tuntuu. Mä jätän ton mu vaimon arvioitavaks riittääkö se vai ei. Ei kai oo väärin arvioida skoda rs muihin autoihin? Tuo kiihtyvyys on vaan surkea. Turha sitä on kaunistella. Hesan takseistakin 50% kiihtyy nopeammin kun tuo. Jos ne lyö jonkuu gti lisähinnan tuolle vielä niin se et perusoctavia on erittäin hyvä perusauto niin toi rs on jo vanha ennen syntymistä noilla spekseillä.

Jokunen vuosi sitten vag konserni jakoi kahtia autonsa "sportdivisioona"=audi ja seat, "familydivisioona"=vw ja skoda. Ois tietysti hauska tietää mikä on nykyisen vag rakenne. Seat on jäänyt hiukan taka-alalle eikä siellä ole enää niitä cupra r:iä, joka olikin etuvetoisten autojen siihen mennessä paras saavutus lukkoineen sun muineen rataherkkuineen. Näyttäisi mallien perusteella menevän kuitenkin nuo linjaukset tuohon suuntaan ettei seatilta yritetä edes tuoda takapenkin polvitilakuningasmallia vaan lifestyle autoja ennemmin ja skodalta peräloosterin koko ja polvitila on ne myyntivaltit.

2 sanaa: Alle 6sek GT-luokan coupe.

Sit on lähtöi!

D.yates: osaatko lukea? Lue se mun posti.

Lue nyt ite oikesti miten väsynyttä juttua heität. Kivasti vielä muotoilit ton niin että hei tällainen puutarhajyrsin tää, he he. Aivan samaa rasittavaa leijumista joka vitun posti sulta viime aikoina. Laitan sen vielä tähän jos unohdit.

"Mihin tarvitaan autoja, millä ei oo mitään järkeä? Siihen, ettei valmistaja joudu kertomaan, että meidän kaikkien aikojen nopein automalli on syntynyt ja se on 6,8 sekkaa ja 248 huiput. En mä tiedä, mut mua rupes hymyilyttää. Terveisin 5,9s 250 rajotetut huiput tavallisella perhekipolla, jota kukaan ei noteeraa edes missään nopeaksi autoksi. Onneks valmistajan linjalta tulee ulos näitä m6 sun muita mörköjä jotta tämmönen auto on tosiaan vaan perhekippo. On toi RS octavia ihan kivan näköinen, mut noi realiteetit tuossa on all show no go."

Mainittakoon että mua vituttaa kaikki muutkin autourpot joiden on pakko nokittaa joka paikassa "eihän toi oo mitää, mun Sierra jättää sen". Ja kaikki muutkin vastaavat nokittajat, jos joku nostaa 200kg penkistä niin pian on joku kommentoimassa "ei tuo oo palio mithään, mä nostan 250"

" Terveisin 5,9s 250 rajotetut huiput tavallisella perhekipolla, jota kukaan ei noteeraa edes missään nopeaksi autoksi."

Ehkä tässä on se ongelma? Halutaan huomiota mutta kukaan ei noteeraa, niin netissä mainostetaan sitä. Mutta mähän on vaan kateellinen :D, ainakin massen mielikuvituksessa. Eiköhän Octavia ja bemarin mopoauto-kutonen ole eri sarjassa.

Varmaan olis hyvä pitää tämä ketju octaviaa käsittelevänä, kun ei bemariketjussakaan saanut mainita skodaa. Vieläkös nuo octaviat tummennetulla takalasilla aiheuttaa muissa outoa kaasujalan keventymistä?

Zone-sarja -42%
Mainittakoon että mua vituttaa kaikki muutkin autourpot joiden on pakko nokittaa joka paikassa "eihän toi oo mitää, mun Sierra jättää sen". Ja kaikki muutkin vastaavat nokittajat, jos joku nostaa 200kg penkistä niin pian on joku kommentoimassa "ei tuo oo palio mithään, mä nostan 250"

Jep! Muistan kuinka täälläkin yks jätkä osti Golf Gti ja oli aina leuhkimassa sillä ohitteli keskustassa, hiillosti ihan perseessä ja aina haastamassa viivalle. Vittu se oli nolo jätkä!
Itellä oli sillon 65 heppanen nissani 80-luvulta, ihme ettei tullu muaki haastaa :D

No ei siitä mihinkään pääse, että tuo RS on "rallileikkikaluksi" nykymittapuulla mopo. Oli lapsellista tai ei, mutta jos autovalmistaja tällaisen luokan auton suunnittelee ja työntää ulos ja laittaa siihen "rallilevikkeet" ym. race-hilpettä niin kyllä sen pitäisi erottua normi perheautosta myös suorituskyvyltään. Muuten se menee samaan kastiin teinien 1,6 litraisten tuninghirvitysten kanssa.

No ei siitä mihinkään pääse, että tuo RS on "rallileikkikaluksi" nykymittapuulla mopo. Oli lapsellista tai ei, mutta jos autovalmistaja tällaisen luokan auton suunnittelee ja työntää ulos ja laittaa siihen "rallilevikkeet" ym. race-hilpettä niin kyllä sen pitäisi erottua normi perheautosta myös suorituskyvyltään. Muuten se menee samaan kastiin teinien 1,6 litraisten tuninghirvitysten kanssa.

Samaa mieltä! Esimerkiksi nuo kahtapuolta tulevat putket takaa on yhtä naurettavaa noilla teholuvuilla kun joku espanjalainen kusiruikku pumppaa kätensä täyteen Syntholia ja esittää vahvaa!

Täytyy sanoa, että melkoisia normi perheautoja on pojilla. Alta 8 s harva pirssi tulee ylipäätään. Uusi RS on nopein SKODA tähän mennessä ja edustaa mallisarjan urheiluautomaisinta päätä. ...Niin ja jos nyt perus autokantaan alkaa vertaamaan, niin arviolta noin 97% autoista tolle edellisellekin räsälle jää.

Urheilu-autot on erikseen. Jos haluaa halvemmalla vähän "urheilullisuutta" vanhoilla päivillään, niin varmaan toi uusi RS on ihan varteenotettava vaihtoehto? Tosin itse vaihdan kyllä koko skeidasta pois :D

Täytyy sanoa, että melkoisia normi perheautoja on pojilla. Alta 8 s harva pirssi tulee ylipäätään. Uusi RS on nopein SKODA tähän mennessä ja edustaa mallisarjan urheiluautomaisinta päätä. ...Niin ja jos nyt perus autokantaan alkaa vertaamaan, niin arviolta noin 97% autoista tolle edellisellekin räsälle jää.

No ei ne mitään ihmeellisiä ole, nopealla googlaamisella perusperheautoissa mm. seuraavista malleista lähtien alkaa RS häviämään suorituskyvyssä, ja näiltä valmistajilta on nuo GTI-luokan kipot sit erikseen.
- Audi A4 2,0 TFSI
- BMW 328
- MB C 300 CDI
- VW Golf 2,0 TSI

Kyllä näissä on vielä kyse ihan perus perheautoista, nekin kun ovat nykypäivänä suhteellisen ripeitä. Ja näissä tosiaan suorituskyky (0-100 km/h) on parempi. Ja kun kyse on tuollaisesti GTI-luokan vehkeestä niin suorituskyvyn tulisi olla jo reilusti enemmän ei edes about samaa luokkaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom