Mä skeittasin 80-luvun loppupuolella muutaman vuoden ja kesän-syksyn hallissa vuonna 2004 ja nyt toukokuussa kaivoin uudestaan laudan esiin. Menin ensin Kupittaan (Turku) mini-rampille ja onnistuin heti vääntämään polven ja siitä pari viikkoa taukoa, mutta siitä eteenpäin kesäkuussa muutama kerta viikossa ja heinäkuussa keskimäärin joka toinen päivä. Ihan sika kivaa ja tosiaan hyvää treeniä. Ikää nyt 41 ja painoa 15 kg liikaa (91kg/176cm) mutta toukokuussa oli vielä lähes 100 niin suunta on oikea.
Alla mun tämän hetkinen kalusto:
Vasemmalla: Flip - Arto Saari - Vuodelta 2004 taitaa olla 7,75" Trukit oli turhan kapeat muihin lautoihin niin on nyt laatikossa
Toinen vasemmalta: Flip 8.1" käytössa, eka uusi lauta tälle vuodelle
3-4 vasemmalta, tämän kesän hankintoja molemmat , taitaa olla 8,25" ja 8,75"
Oikeella 9,9" re-issue mun yhdestä ensimmäisistä laudoistani 80-luvulta, poimin viime viikolla Laminasta. Oli ihan sika raskas. En ymmärrä miten vedin tuolla kun olin jotain 11v ja 140cm/35kg. Jää varmaan enemmän koristeeksi, mutta pakkohan se oli saada ja nostalgista sillä oli vetää. Kuvasta ei ehkä näy niin hyvin, mutta nose on tuossa ihan olematon
Tunnustan että viimeisten vuosien golfista on jäänyt päälle uusien kamojen osto kun peli ei kulje :D
@kaseiini : ihme että emme ole törmänneet. Vedin varsinkin ennen tall-shippiä paljon telakka rannassa ja Kupittaa on mun "koti" parkki. Naantalissa en oo käynyt mutta Kaarinan kilosportissa viime viikolla vielä paljon