Skeittaatko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tromm
  • Aloitettu Aloitettu

Tromm

Banned
Ikä
43
Kuinka moni täällä skeittaa? Itsellä tuli pidettyä parin vuoden tauko mutta nyt oon jatkanut. Oonkin saanut jo kolme dekkiä paskaksi kahden kuukauden sisällä, suurelta osin korkeamman elopainoni takia. Mutta kivaa on!
Melkeinpä ainoa häiritsevä ja ikävä juttu mitä en muistanutkaan on vartijat jotka ajavat meidät pois melkein joka paikasta. Mutta eipä siinä mitään, pitää vaan odotella että häipyvät ja mennä takaisin. Lainsuojatonta touhuahan tämä on ja siksi niin :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
SniffDaddyn kommentti on tyhjentävä:D
Silloin kun oli ite pikkupoika, niin ei tuo skeittailu ollut niin kovassa huudossa, joten eipä tullut harrasteltua, jos nyt oisin ala- tai yläasteella niin aika varmasti oisin skeittimiehiä, sen verran tuli kaikkea muuta vastaavaa tehtyä silloin aikoinaan. Omassa porukassa keskityttiin lähinnä talvella minareilla temppuiluun ja erilaisiin hyppyihin. Ihme, että luut kesti ne kaikki sadat kaatumiset, nyt jos kokeilis vastaavaa niin ois piipaa-auto aika äkkiä noutumassa talteen.

Lonkkarilla vetelen joskus kesäiltoina. Kieltämättä helvetin hauskaa. Täällä tuppukylässä tosin meinaa junteilta pudota silmät kun aikuinen mies vetää lonkkarilla ja vielä selvin päin. Eihän sitä nyt tosimiehet voi muuta harrastaa kuin ammuntaa, metsästystä, kalastusta ja paalutusta. :)

Joskus nuorempana, kun ei päässyt lautailemaan kesäisin niin oli pakko jotain keksiä. Skeittaus on kyl nyt jäännyt, mutta laudalla mennään vielä - 9:ttä vuotta :rock:

Ennen olin tosi inotohimoinen rullaaja, mutta nyt on jäänyt vähemmälle. Jos saisi aikaiseksi ostaa uudet renkaat ja laakerit niin saattaisi taas innostua. Nykyään tuo on kuin liimassa potkisi. Kun tuohon rullaukseen pääsee oikein kunnolla vauhtiin niin perkele, siitä ei helpolla irti lähdetä. Jotka skeittauksesta lähtee, harvoin kovin pitkälle lähtee, sano. :whip: Näinhän se ukkikin virkkoi.

Punttis kyllä haittaa skeittauksessa, koska mun mielestäni on ainakin mukavampaa rullata hiukan kevyempänä kuin kamalassa bulkissa. Näyttääkin kivemmalta se toiminta kun ei ole kamala läskisika siinä laudan päällä hikisenä puuskuttamassa. :D Vaan salista ei tingitä, rullaus saapi hieman vaikka kärsiäkkin.

Nojoo,

Saattaa olla aika "epäsiistin" näköistä, kun 100kg sikaniskapodari skeittaa 50cm lankun päällä :D :D :D :D :D :D

Tosimies on naisenkaataja ja jos sattuu lehmän kännissä tai heikkona hetkenä kaatamaan niin siitä kerrotaan vain "yks kaveri kerran" juttuja ;)

mxm sanoi:
...Silloin kun oli ite pikkupoika, niin ei tuo skeittailu ollut niin kovassa huudossa, joten eipä tullut harrasteltua, jos nyt oisin ala- tai yläasteella niin aika varmasti oisin skeittimiehiä, sen verran tuli kaikkea muuta vastaavaa tehtyä silloin aikoinaan. Omassa porukassa keskityttiin lähinnä talvella minareilla temppuiluun ja erilaisiin hyppyihin. Ihme, että luut kesti ne kaikki sadat kaatumiset, nyt jos kokeilis vastaavaa niin ois piipaa-auto aika äkkiä noutumassa talteen.
Sama. Minareilla laskemisen jälkeen jatkettiin vaan laudalla, mutta sekin jäi sitten vähemmälle kun alkomaholi astui kehiin... :rolleyes:

Tulihan tuota tehtyä vielä vuosi sitten. Jäi sitten hieman vähemmälle. Voisi kai aloittaa taas pikkase, kun kaikki oppiikin uudestaan aika nopsaan. Jalkatreenien jälkeen piti pitää tosin aina semmonen kolmen päivän tauko:)

Täällä löytyy yks tosiskeittari. Seitsemäs kesä alkamassa skeittauksen parissa ja tuntuu kyllä yhä aivan helvetin hauskalta hommalta. Lähes joka päivä tulee käytyä skeittaamassa, paitsi nyt on pieni paussi kun nivelsiteet meni viikko sitten skeittauksen parissa :( . Ainoastaan nuo lukuisat loukkaantumiset on skeittauksen ainoa haittapuoli, muuten aika kuluu rullauksen parissa kuin siivillä :D

Ja olen huomannut saman homman mitä Hoku, että kun punttiksen takia on tullut tuota painoa vuosien saatossa on rullaus hieman hankaloitunut. Toisaalta jalkatreenin ansiosta on poppia saanut huomattavasti lisää ;)
Skeittaus rocks :rock:

Mä otin kerran(tais olla 2003) osaa sm-kisoihinkin. Sinänsä asenne oli enemmänkin sellainen, että kiva päästä puskemaan niitä hienoja härveleitä ja nauttimaan tunnelmasta ihan areenalle asti, mutta en olisi ikinä uskonut miten mahtavan perseelleen itse kisaruni voi mennä! :hyper:

Saatananmoisessa tärinässä kuulutusten jälkeen olin toisen samassa hiitissä olevan kanssa jonkun ditsin päällä. "No, kumpi menee eka?" mä kysyin ääni täristen ja lähdin siihen hommaan. En juurikaan muista koko runista mitään kun olin niin täpinöissäni. Ei siitä pystynyt nauttimaan ollenkaan kun jännitti niin paljon. Onnistuin vääntämään yhden fs flipin ditsiin ja loput manööverit täysin reisille. :thumbs: Onneksi vedettiin tollee hiiteissä ettei yksin tarvinnut kompuroida.

Sinänsä itse tapahtuma oli aika saatanan hauska ja vaikka streetti oli treeneissä tupaten täynnä, tunnelma oli mitä mainioin. Kaikki muu oli kivaa paitsi se oma runi, mutta aina ei voi onnistaa. ;)

Tänä kesänä on jotenkin motivaatio-ongelmiakin, kun ainoa vedettävä paikka tässä tuppukylässä on meidän itse väsäämä pikkuparkki, joka ei todellakaan ole juhlava. Lähikaupunki on spottien osalta myös aika kehno ja sen mestan parkki on, jos mahdollista, vielä paskempi kuin meidän kylän. Loisto miniramppi siellä kyllä on.

E: ei loisro vaan loisTo.

Joskus 12v kynäniskana tuli tota harrastettuu ja samalla tajuttua että se jos jokin ei ole mun laji. Se mietitytti jo sillon, että kuinka painavia ihmisiä se lauta kestää, eli jos se on vähänki kulunu ja skeittaaja painaa vaikka 120kg, niin pystyykö tekee boardslidee ilman että dekki rasahtaa keskeltä kahtia?

Hoku: Muchos rispekt. Itekki osallistuin joskus 4vuotta sitten lumilautailun piippu-sm:iin ja kyllähä se jännitti. Etenkin kun joutuu yksin sinne ränniin :)

Harrastin skedeystä jotain 3vuotta nuorempana, mutta sitten yläasteella, kun alkoholi alkoi maistumaan, skedeys jäi taakse. Vielä tänään tuo Santa Cruz Mini huutaa mulle nurkassa, että "Korjaa tuo vtun trukki ja rankase mua" :hyper: :david:

ps. Rad Mike on kovempi ku Cutler.

On tullut aika pitkään dekattua aka lankutettua. Ihan junnusta asti. Viime kesänä se jäi erittäin vähällä, melkeen nolliin.
Nyt keväällä on tuo lankku kellarista kaivettu ja vähän suhittu.
Helvetin näppärä kulkuväline muuten ja menee lujaa!

ps. Rad Mike on kovempi ku Cutler

Helvetin oikein :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom