Skeittaatko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tromm
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite rullailin joskus useamman vuoden nuorempana, viime kesänä tuli oltua laudan päällä joku ihan muutama kerta vain. Kyllä oli helpompaa silloin kun oli elopainoa parikyt kiloa vähemmän, eipä sitä nykyään saa kuin hikisesti parit eri flipit ja shovetit. Minissä menee (tai ainakin meni vielä viime kesänä..) muutamat helpot temput.
Kynnys lähteä kokeilemaan mitään "isoa" on aika suuri ku ei viittis itteensä teloa jonkun skeittauksen takia :D

Täksi kesäksi aion hommata uuden laudan, salitreenin välipäivinä voisi käydä vähän pelleilemässä paikallisella parkilla. Ei vaa piä teloo itteensä..

Mäkin rullailin vielä muutama kesä sitten, ja käyn nytkin kesällä varmasti ainakin muutaman kerran rullaamassa. Opein muuten kickflipin neljässä päivässä sillon kuin aloitin skeittaamisen. En mä oikeen muita osannut kun jotain varial kickflippejä yms. Kaareen osasin vetää jotain perus grindejä , kuten 50-50 .

Minulla on ns. tavallinen lauta, mutta en osaa sitä käyttää. Typerä ja pieni.

Longboard taas on aika näppärä vekotin ! Pidän siitä :) Lainaan poikaystävän tai poikaystävän veljen lautaa siellä vieraillessani, omaa ei ole.

Ostin hetken mielijohteesta rullalaudan. Viimeksi olen skeitannut yli 20-vuotta sitten. Melko paska olin kyllä silloinkin, mutta uskallusta oli ainakin enemmän. Long board olisi varmasti ollut varmempi vaihtoehto tällä iällä. Prkl että on vaikeaa puuhaa ja asfalttia pitää kunnioittaa. Lumelta asfaltille siirtyminen laudalla on melko iso shokki. Laudat ja renkaat on kyllä kutistuneet aikalailla tässä ajassa ja muutenkin lauta tuntuu melko "liukkaalta" alla. Tavoite on muutama perustemppu oppia/palauttaa mieleen tänä kesänä jos pysyn vaan ehjänä. Mukavaa puuhuu kuitenkin. Vielä kun tuo sade tuosta kuivaisi ja pääsisi ulos. Se on mukava kun voi nykyään tehdä kotona kaikkea mitä isä ja äiti aikanaan kielsi. Ei muuta kuin Robin vaan soimaan.

snapshot20130510120607.JPG

Helvetti ku on niin iso maha, ettei tosta tule enää mitään. Moni lapsuuden ja nuoreen tuttu on alkanut taas rullailemaan näin keski-ikäistymisen kynnyksellä. Vois olla ihan siistiä pistää flippi pyörimään. Sen mä vielä lupaan suorittaa, jos lauta vaan kestäisi. Poikien puuhastelu näyttää oikein mukavalta :)

Kävin tos viikko taaksepäin ekaa kertaa pitkään aikaan kokeilemas. Kyllä siinä jokunen yritys meni ennenku rupes flipit pyörimään :D Mut sitte rupeskin menemään jo perus flippejä mm. kickflip, heelflip, 360flip, double kickflip ja fakiena samoja.

Viimekesä tuli mentyä kaverin pintail-lonkkarilla ja nyt tuli hommattua itselle oma, sopivasti talven pakkasilla. Loadedin Tan Tien komistaa eteistä ja nyt odotellaan kesää, kuin pikku poika konsanaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom