SJMV-ykköset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kukaan ottanut ykkösiä SJMV:ssä (versiossa jossa jalat pidetään tikkusuorina).
Milloin noista voisi olla hyötyä?

Onko kukaan ottanut ykkösiä SJMV:ssä (versiossa jossa jalat pidetään tikkusuorina).
Milloin noista voisi olla hyötyä?

Ei sitä liikettä ole tarkotettu mihinkään maksimeihin. Hajoo selkä.

Milläs toistomäärillä ja painoilla täällä muuten porukka tekee SJMV:tä? Lähinnä kiinnostaa SJMV painojen suhde esimerkiksi tavalliseen maastavetoon.

Rupesin tässä pohdiskelemaan, että teenkö sitä sitten itse vähän liian isoilla painoilla sekä liian lyhyillä toistomäärillä liikkeen tarkoitukseen nähden, koska minulle SJMV painot ja toistomäärät ovat samat kuin tavallisellekin maastavedolle.

190 kilolla tuli tehtyä joku lyhyt sarja puolisen vuotta sitten. Kyl varmaan yli kahdellasadalla pystyis tekemään. Tuo mitä tein on kyllä ehkä lähempänä romanialaista. Polvet pikkasen koukussa, persettä taakse ja painot rauhallisesti parin sentin päähän lattiasta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Milläs toistomäärillä ja painoilla täällä muuten porukka tekee SJMV:tä? Lähinnä kiinnostaa SJMV painojen suhde esimerkiksi tavalliseen maastavetoon.

Rupesin tässä pohdiskelemaan, että teenkö sitä sitten itse vähän liian isoilla painoilla sekä liian lyhyillä toistomäärillä liikkeen tarkoitukseen nähden, koska minulle SJMV painot ja toistomäärät ovat samat kuin tavallisellekin maastavedolle.

Pidempiä sarjoja tulee tehtyä. Lyhimmillään kaseja ja pisimillään 15. Teen sekä korokkeelta että ilman ja täysin suorin jaloin ja välillä romanialaisena. Ulkomuistista parhaat sarjat on olleet luokassa 12x160 kg. Korokkeelta ihan suorilla jaloilla saa ottaa 20-30 kiloa pois.

Yleensä otan aika reilulla volyymilla malliin 5x10 tai 5x12. Ja nykyisessä ohjelmassa superina prässin kanssa.

Mulla on kohtuullisen pieni ero Sjmv:n ja normaalin välillä. Olisko joku 10-20 kiloa.

puolisen vuotta sitten tein 5x5 250kilolla polvet pikkusen koukussa. aikamoinen paine tuntu selässä joten lopetin kyseisen liikkeen tekemisen isoilla painoilla kokonaan..

Meneehän penkissäkin olkapäät paskaks jos huonolla tekniikalla tekee. Suorin jaloin maastavedossa varmasti sen ykkösen määrittelee aika paljon se että kuinka paljon on jerkkua selässä että tekniikka pysyy kasassa.

Minkä takia minkään liikkeen ykkösen tekemisestä voi olla hyötyä?

Sjmv on yksi parhaita liikkeitä takareisille ja pakaroille eikä yhtään sen riskialttiimpi kuin muutkaan kun pitää tekniikan kunnossa.

No ei täällä mitään muuta kukaan ole väittänytkään. Kuha se tekniikka pysyy kunnossa.

Ja oletettavasti myös ymmärrät miten toi liikkeen mekaniikka muuttuu ja miten rasitus siirtyy, mikäli aletaan nostaa liian isoilla painoilla.

No ei täällä mitään muuta kukaan ole väittänytkään. Kuha se tekniikka pysyy kunnossa.

Ja oletettavasti myös ymmärrät miten toi liikkeen mekaniikka muuttuu ja miten rasitus siirtyy, mikäli aletaan nostaa liian isoilla painoilla.

:D

Ei saakeli, että Pakkis on kyllä hieno paikka nykyään. Juu, enhän mie mitään tiedä mistään kun treenitaustaa on vasta vähän reilu 20 vuotta ja ilman selkävammoja tai muutakaan vakavampaa... ;)

Mulla on sjmv:n sarjapainot 60% maven vastaavista, ehkä teen sen väärin koska alaselkä todella juilii isommilla romuilla.

:D

Ei saakeli, että Pakkis on kyllä hieno paikka nykyään. Juu, enhän mie mitään tiedä mistään kun treenitaustaa on vasta vähän reilu 20 vuotta ja ilman selkävammoja tai muutakaan vakavampaa... ;)

Sitähän mä just tarkotin, et tiedät oletettavasti miten nä hommat menee. En siis vittuillut, ja ketjun aloittajahan kun puhuu absoluuttisista maksimeista jollon SJMV ei ole enää takareisien taikatemppu.

Lisäks olen neppaillut Pakkiksella since 2004, et joku käry näistä tapahtumista on myös itsellä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom