Marjakarhu
Banned
Maastaveto 240 kg x 10 toistoa
Suorinjaloinveto 210 kg x 10 toistoa
Suorinjaloinveto 210 kg x 10 toistoa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä sitä vyötä mihkään tarvikkaa jos on syvät lihakset keskikropan seudulla kondiksessa suhteessa siihen paljon pystyy nostelemaan/vetämään.Vyötä taas en käytä ollenkaan. En osaa perustella miksi en käytä mutta liike tuntuu luontevammalta ilman.
Mulla on tapana tehdä tuota suorinjaloin maastavetoa ihan polvet lukossa, mutta en kylläkään tee sitä korokkeelta ja teen hieman isommilla (siis halkaisijaltaan) levypainoilla, niin selkäni ei mielestäni pyöristy juuri ollenkaan. Pystyn nostamaan paljon enemmän tikkusuorin jaloin kuin jalat koukussa, koska ilmeisesti minulla on suhteessa vahva alaselkä (olen aloittelija). Liikkeen tekeminen ei satu tai tunnu ikävältä millään tavoin.
Mikä on teidän kantanne, kannattaisiko silti opetella tekemään polvet hieman koukussa? En halua loukkaantua. Tällä hetkellä vaikka yrittäisin pitää polvia koukussa, ne tuppaavat väkisin napsahtamaan lukkoon sinne taka-asentoon.
(siis kun mave on kehittyny)Unohda polvet kokonaan! Olennaista on perseen työntäminen taakse, jolloin polvet koukistuu automaattisesti sen minkä tarvii (katso videot).Mikä on teidän kantanne, kannattaisiko silti opetella tekemään polvet hieman koukussa? En halua loukkaantua. Tällä hetkellä vaikka yrittäisin pitää polvia koukussa, ne tuppaavat väkisin napsahtamaan lukkoon sinne taka-asentoon.
Voisko toi tahti olla vähä hitaampi?Mä löysin hyvän videon youtubesta ja mun silmissä tässä (korjatkaa toki jos olen ihan väärässä) tekniikka on aikalailla täydellinen
http://www.youtube.com/watch?v=pA_jleweCbY