Sixpack esiin

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Turhaa niitä vatsoja liikaa on hinkata, kun ei ne sieltä nyt mitenkää erityisestin kasva:jahas:
Taikasana millä ne saa näkyviin on D-i-e-t-t-i;)

Ite oon ajatellut jotain 82 esimerkiksi, ja sitten taas vähän miinuskaloreilla tykitystä. Mutta onko toi vielä ihan mitäänsanomatonta?
Tyylejä on tietenkin monia mutta itse olen ottanut bulkilla 10kg lisää painoa, ja kun sinne bulkille oon lähtenyt niin sitä ylimäärästä rasvaa ei pahemmin missään ole. Silloin ei myöskään bulkin lopussa ole mikään läski vaan yleensä alavatsaan kertyy jonkun verran rasvaa, ei ainakaan ole itseäni haitannut. Siitä sitten taas 10kg dieetti tai 9kg, riippuen miten sitä lihaa on tullut, pikkuhiljaa se paino jossa on kireäni niin kuitenkin on noussut.

Jos bulkin onnistuu suorittamaan oikein ja hormonitoiminta vielä tukee sitä, niin ei sitä läskiä välttämättä edes kerry erityisen paljoa. Minäkin olen vaa-an mukaan lihonut reilut 2kg, mutta vyötäröllä se ei ainakaan näy. Eli bulkki kannattaa suunitella niin, että sillä JOKO pysyy sen tietyn suunnitellun ajan, esimerkiksi 4kk, TAI sitten jatkaa sitä ajan X, kunnes läski alkaa pistää omaan silmään. Minä päädyin jatkamaan sitä vielä ainakin tämän kuun loppuun asti, koska tulokset ovat olleet positiivisempia kuin odotin.

Yhden lihasryhmän treenaaminen on hyvin kyseenalaista, mutta monet sitä näyttävät tekevän, ja se on toki heidän oma asiansa. Itse olen välillä ollut jopa sitä mieltä vatsojani katsellessa, että treeniä voisi vähän hillitä, koska en itse pidä tiiliseinämahasta, vaan olen enemmän sellaisen vähemmän silmiinpistävän päkin kannalla - minä kuulun niihin joiden mielestä esim. hyvin muotoutuneet olkapäät ja rintalihakset ovat paljon nätimmät kuin tiiliseinäpäkki enkä siten ole koskaan ymmärtänyt niitä jotka aloittavat treenaamisen ja tekevät tuhat vatsaa joka päivä. Näteimmän näköinen keho on kuitenkin tasapuolisesti lihaksikas ja tasapainoinen, siitä ei mihinkään pääse, ja siihen myös itse pyrin.

Tyylejä on tietenkin monia mutta itse olen ottanut bulkilla 10kg lisää painoa, ja kun sinne bulkille oon lähtenyt niin sitä ylimäärästä rasvaa ei pahemmin missään ole. Silloin ei myöskään bulkin lopussa ole mikään läski vaan yleensä alavatsaan kertyy jonkun verran rasvaa, ei ainakaan ole itseäni haitannut. Siitä sitten taas 10kg dieetti tai 9kg, riippuen miten sitä lihaa on tullut, pikkuhiljaa se paino jossa on kireäni niin kuitenkin on noussut.

Tässä on itse tullut vedettyä painoa alas -12kg ja tarkoitus olisi vielä 2-3 kiloa pudottaa. Sitten pitäisi ne vatsapalikat mullakin näkyä alimpia myöden. Täytyy sanoa, etten enää kovinkaan mielellään lähde näihin 10kg:n bulkkauksiin ja painonvetoihin, sillä onhan tämä dieettaus nyt ihan perseestä. Jatkossa suunnitelmana on jonkinsorttinen maltillinen bulkki/dieettisyklittely tai jokin leangains-tyylinen menetelmä, ja rasvat koko ajan alle 13. No, jokainen menee tyylillään...

PS. Melkoisia kalorimääriä porukat täällä vetelee, sillä itsellä alkaa pakkia kertyä, jos päiväkalorit menee yli 2500. Mitä ihmeen työtä DogFullOfAcid oikein teet, jos päiväkulutus on ilman liikuntaa 4500 kcal?!!! Salipäivinä vissiin sitten joku 5000 kcal, mikä tarkoittaa, että bulkilla pitäisi vetää joku 5500 kcal/d? Ei helvetti!!

PS. Melkoisia kalorimääriä porukat täällä vetelee, sillä itsellä alkaa pakkia kertyä, jos päiväkalorit menee yli 2500. Mitä ihmeen työtä DogFullOfAcid oikein teet, jos päiväkulutus on ilman liikuntaa 4500 kcal?!!! Salipäivinä vissiin sitten joku 5000 kcal, mikä tarkoittaa, että bulkilla pitäisi vetää joku 5500 kcal/d? Ei helvetti!!
On kyllä aika kovia kaloreita, itse lähin bulkille 70kg:sta ja tein raksa hommaa ja perkeleen raskaita hommia siellä niin 2750kcal oli lähtö kalorit ja lopussa muistaakseni 3100kcal.
Ensi bulkki onkin mukavempi kun on työn kuvat keventynyt reilusti :dance2:

Tässä on itse tullut vedettyä painoa alas -12kg ja tarkoitus olisi vielä 2-3 kiloa pudottaa. Sitten pitäisi ne vatsapalikat mullakin näkyä alimpia myöden. Täytyy sanoa, etten enää kovinkaan mielellään lähde näihin 10kg:n bulkkauksiin ja painonvetoihin, sillä onhan tämä dieettaus nyt ihan perseestä. Jatkossa suunnitelmana on jonkinsorttinen maltillinen bulkki/dieettisyklittely tai jokin leangains-tyylinen menetelmä, ja rasvat koko ajan alle 13. No, jokainen menee tyylillään...

Tuo "ilman liikuntaa" oli ehkä hieman harhaanjohtava, koska teen töitä tennisvalmentajana ja minun "täytyy" pelata asiakkaiden/valmennettavien kanssa 2-6h päivässä. Ei tietenkään mitään kunnon liikuntaa mutta niin, että välillä hiki yllättää. Tuon takia yritän minimoida kaiken muun liikunnan kuin punttiksen että kulutus ei nousuisi ihan tähtitieteellisiin mittoihin. Ja juurikin näin että päälle 5000kcl yritän syödä joka päivä tällä hetkellä. Pari viikkoa mennyt ja oon tainnut saada 1kgn lisää mut o se vaikeeta!

a) Onko tää sellanen ''siksi näkyy lihakset kun on laiha"?
b) alavatsat heikommassa kuin keski / yläosa?
c) Mikähän suunnilleen rasva%...pohdiskelen myöskin tällaisia bulkkaus yms asioita.
d) miten treenaamaan vatsoja tuosta eteenpäääin?

a) Eikös se niin aina ole... ei läskeillä näy lihakset. Etkä ole edes "laihaläski".
b) Ei... ihan sopusuhdassa. Aina "ylävatsat" näkyy paremmin.
c) Noin 8%
d) Lisäpainojen kanssa.

a) Eikös se niin aina ole... ei läskeillä näy lihakset. Etkä ole edes "laihaläski".
b) Ei... ihan sopusuhdassa. Aina "ylävatsat" näkyy paremmin.
c) Noin 8%
d) Lisäpainojen kanssa.

kyllä tossa mun silmään kyllä on rasvat komeesti yli kymmenen. mutta joo, ei kannata turhia stressejä niistä vatsoista ottaa. käyttää välillä lisäpainoja ja välillä ei. itse suosittelisin etsimään kovempia kehonpainoliikkeitäkin vatsoille kuin ne pelkät rutistukset, ihan jo yleisen hyvinvoinnin takia.

Juu voimapyörää teen jonninverran myös + ylätaljassa vatsoja. Eiköhän se niillä lähde toimimaan.

T-101: juu siihen a-kohtaan valitsin sanat vähän väärin. Tarkoitin just tätä laihaläski-osastoa.

Onpas teillä rasva% arviointi kovin erilainen! Aika hurja ero.. Oon tainnut n. 4 kertaa mittauttaa, 3x sellaisella missä pidetään kädet suorana ja pidetään laitetta kädessä + kerran inbody-mittauksessa ja ne on aina antaneet ~ 8 tulokseksi, niinkuin terminaattori arvioi. Viimeisin oli tuo inbody 7,6%, mutta kuinkahan luotettava tuokin on...Jos ne jo paljon yli 10 on ni tässähän pitää siirtyy diettikauteeb kohta ettei ihan romahda ~~

Ei ne alle 10 % ole. Toki muutenkin hoikasta on vaikeampi arvioida, saattaa olla hieman alempikin mitä luulisi. Kymppiä lähestyttäessä jos elopaino on normipituisella siinä 80kg kieppeillä niin aika hyvin suonet alkaa kukkia, geenit määrä että missä mutta forkut pitäisi jo alle 15% aika hyvin letkuttaa. Kannattaa huomioda myös että offilla monet on niin turvonneina koko ajan että dieetille siirryttäessä näyttää kuin kiristyisi 10 kiloa vaikka rasvaa ei ole palanut vielä yhtään :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eli se meinaa sitä että hetken voi vielä porsastella ja sitte lähtee hurja lasku, eller hur? Pituus on 188cm ja paino tosiaan siinä 78 pintaan, mahdollisesti jo noussu 79:n... Ei vaan viittis hirviästi antaa sen enää tuosta kasvaa.

Pannu jumissa! Alkutalvesta helmikuuhun söin yli kulutuksen ja tuli myös syötyä välillä rasvaisiakin ruokia. Vatsapalikat hävisivät kivasti näkyvistä. Tammikuussa löysin http://www.pakkotoisto.com/treeni/4...tyneelle-5x5-dual-single-factor-teoriat-dfht/ kyseisen ohjelman ja sen toteutus on tällä hetkellä puolessa välissä. Ohjelman mukana aloitin hyvin tervelliseen ruokavalion. Tulokset nousevat joka viikko ja motivaatio on huipussaan! Alkaa vaan huolettaa kun kevätaurinko paistaa jo lämpimästi, mutta vatsapalat ovat vielä piilossa. Lenkkeilyn otin mukaan viime viikolla. Olen ns. pattitilanteessa. Jos tiputan kalorit miinukselle rasva alkaa palaa, mutta pelkään tulosten nousun loppuvan siihen. Pitäisikön jatkaa ohjelma loppuun(7 viikon ajan) plus kaloreilla vai tiputtaa kalorit miinukselle ja alkaa kiristellä kesää varten. Tiedän että saattaa kuulostaa tyhmältä, mutta mitä te muut punttaajat itse tekisitte. Veikkaisin rasvaprosenttini olevan 15-20. Kerkeäisinkö saada palat kesäksi näkyviiin jos jatkan ohjelmaa plussilla vielä seitseemän viikon ajan? :)

Et saa plussa kaloreilla palojas paremmin näkymään. Turhaa lenkkeilet + kaloreilla.

No sanotaan 8 - 10%... ei ne rasvat ainakaan yli 10% ole.
Tai sitten kuvassa on jonkinlainen über-positiivinen viistovalaistus.
Eikä pysty sanomaan vetääkö jätkä vaan vatsaa sisään vai jännittääkö palikoita niin pirusti ;)

näkeehän tossa että aika hyvin varjot avittaa tossa. mun mielestä tässä on ennemminkin sellanen 8-10 pinnaa rasvat

http://imageshack.us/f/204/vertailu.png/

Suositut

Back
Ylös Bottom