Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tyylejä on tietenkin monia mutta itse olen ottanut bulkilla 10kg lisää painoa, ja kun sinne bulkille oon lähtenyt niin sitä ylimäärästä rasvaa ei pahemmin missään ole. Silloin ei myöskään bulkin lopussa ole mikään läski vaan yleensä alavatsaan kertyy jonkun verran rasvaa, ei ainakaan ole itseäni haitannut. Siitä sitten taas 10kg dieetti tai 9kg, riippuen miten sitä lihaa on tullut, pikkuhiljaa se paino jossa on kireäni niin kuitenkin on noussut.Ite oon ajatellut jotain 82 esimerkiksi, ja sitten taas vähän miinuskaloreilla tykitystä. Mutta onko toi vielä ihan mitäänsanomatonta?
Tyylejä on tietenkin monia mutta itse olen ottanut bulkilla 10kg lisää painoa, ja kun sinne bulkille oon lähtenyt niin sitä ylimäärästä rasvaa ei pahemmin missään ole. Silloin ei myöskään bulkin lopussa ole mikään läski vaan yleensä alavatsaan kertyy jonkun verran rasvaa, ei ainakaan ole itseäni haitannut. Siitä sitten taas 10kg dieetti tai 9kg, riippuen miten sitä lihaa on tullut, pikkuhiljaa se paino jossa on kireäni niin kuitenkin on noussut.
On kyllä aika kovia kaloreita, itse lähin bulkille 70kg:sta ja tein raksa hommaa ja perkeleen raskaita hommia siellä niin 2750kcal oli lähtö kalorit ja lopussa muistaakseni 3100kcal.PS. Melkoisia kalorimääriä porukat täällä vetelee, sillä itsellä alkaa pakkia kertyä, jos päiväkalorit menee yli 2500. Mitä ihmeen työtä DogFullOfAcid oikein teet, jos päiväkulutus on ilman liikuntaa 4500 kcal?!!! Salipäivinä vissiin sitten joku 5000 kcal, mikä tarkoittaa, että bulkilla pitäisi vetää joku 5500 kcal/d? Ei helvetti!!
Tässä on itse tullut vedettyä painoa alas -12kg ja tarkoitus olisi vielä 2-3 kiloa pudottaa. Sitten pitäisi ne vatsapalikat mullakin näkyä alimpia myöden. Täytyy sanoa, etten enää kovinkaan mielellään lähde näihin 10kg:n bulkkauksiin ja painonvetoihin, sillä onhan tämä dieettaus nyt ihan perseestä. Jatkossa suunnitelmana on jonkinsorttinen maltillinen bulkki/dieettisyklittely tai jokin leangains-tyylinen menetelmä, ja rasvat koko ajan alle 13. No, jokainen menee tyylillään...
PS. Melkoisia kalorimääriä porukat täällä vetelee, sillä itsellä alkaa pakkia kertyä, jos päiväkalorit menee yli 2500. Mitä ihmeen työtä DogFullOfAcid oikein teet, jos päiväkulutus on ilman liikuntaa 4500 kcal?!!! Salipäivinä vissiin sitten joku 5000 kcal, mikä tarkoittaa, että bulkilla pitäisi vetää joku 5500 kcal/d? Ei helvetti!!
a) Onko tää sellanen ''siksi näkyy lihakset kun on laiha"?
b) alavatsat heikommassa kuin keski / yläosa?
c) Mikähän suunnilleen rasva%...pohdiskelen myöskin tällaisia bulkkaus yms asioita.
d) miten treenaamaan vatsoja tuosta eteenpäääin?
a) Eikös se niin aina ole... ei läskeillä näy lihakset. Etkä ole edes "laihaläski".
b) Ei... ihan sopusuhdassa. Aina "ylävatsat" näkyy paremmin.
c) Noin 8%
d) Lisäpainojen kanssa.
Ei ne alle 10 % ole.
No sanotaan 8 - 10%... ei ne rasvat ainakaan yli 10% ole.
Tai sitten kuvassa on jonkinlainen über-positiivinen viistovalaistus.
Eikä pysty sanomaan vetääkö jätkä vaan vatsaa sisään vai jännittääkö palikoita niin pirusti ;)