Siinä vaan on se ero et jotku haluaa et se sixpäk loistaa. Ohan se fitin näköinen ku sellainen on. Miksi joku haluisi sen kadottaa iteltään ?
Ei sillä oo väliä miltä jotkut vatsaliikkeet tuntuu jos tulosta ei näy ulkopuolelle millään taholla. Voihan sitä näyttää sekä tuntua hyvältä.
Mutta itse kysymykseen, aiempi kuvas on kieltämättä parempi, kireempi kondis siinä.
Kysymys kuuluukin mitä itse haluat ? Mikäli haluat kokoa enempi, niin turhaan lähdet kauhealle possuilu linjalle, pidä kalorit ihan hillitysti plussalla tai mene vain +-0 rajoilla ja kovaa treeniä vain. Kyllä se patti kasvaa hitaasti mutta varmasti
Minä pidän entisestä kropastani paljon!
Tuo olikin minun unelmakroppa: pieni kokoinen ja runsaasti voimaa, ainakin minun mielestäni.
Eikös 90kg penkistä, 100kg kyykky, 130 mavesta tuon kokoisena ole kova suoritus?
En sitten tiedä.
Lähin kuitenkin hankkimaan lihasmassaa näiden syiden takia;
1. Halusin enemmän kokoa pohkeisiin, reisiin sekä forkkuihin.
2. Ihmiset minun käsittääkseni arvostavat enemmän lihasmassaa kuin voimaa. Eihän ketään kiinnosta, jos nostat 90kg minun kokoisena ja sitä ei oikeen voi näyttää
paitsi kuin salilla. Sen sijaan isot kädet jne. näkyy ihan vapaa-ajalla, ja hyvin monet huomaavat sen.
3. Mielyttääkseni tyttöystävääni -> hänen mielestäni olin liian laiha.
Entinen treenaamine oli myös paljon rennompaa. En vetäny koskaan loppuun asti, sillä hain enimmäkseen voimaa mutta
nykyään treenaan paljon kovempaa, koska siihenhän massatreenissä pyritään?
Nooh mulla on tossa viel 7,7 avaamatonta gaineria ja 1kg tuosta toisesta pussista jäljellä. Niiden toivossa lähden hakemaan
kokoa vielä jalkoihin ja forkkuihin. Sen jälkeen taidankin pudottaa rasvat.
Eihän mun pitäis muiden mielipiteistä välittää ja sen takia lähteä hakemaan kokoa.
Antaa muiden huudella, että olet liian pieni jne.
Tärkeintähän on kuitenkin se, että minä itse olen tyytyväinen kroppaani.
Tuossa vanhassa kropassa ei ollut mitää ongelmaa! Lähdin vain hakemaan massaa, jotta saisin enemmän rispektiä kavereilta ja tyttöystävältäni, vaikka itseni
mielestä olin jo saavuttanut unelmakroppani.
ps. Se on oikeastaan ihan sama onko mulla lihasta vai ei tyttöystävän mielestä, kunhan en oo liian laiha:D
edit:
Kyllä mä syön gainereiden lisäksi myös tosi hyvin, joten älkää käsittäkö väärin, et pelkästään gainereiden avulla kasvan :D
Tai no ainahan oon luullu et syön hyvin, mutta lopulta selvinny et päin vittuaha oon safkannu :DDDD
ainoa mihin olenkin saanut kokoa on reidet.
pohkeet ja forkut eivät kai ole kasvanut. :/
Hauis, rinta, ojentaja ja selkä ovat tietenkin kasvanut reisien lisäksi.
edit1:
niin ja yhden käden leuka, käsillä seisonta sekä human flagi onnistui tosi helposti ennen.
nykyään pysyn joten kuten human flagissa :/