Sixpack esiin

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ajattelin HIITin avulla koittaa saada tuota rasvaprosenttia hieman pudotettua, paino tällä hetkellä 75 ja pituutta 180cm. Eli riittääkö HIIT yksistään vai tarvitaanko lisäksi vielä varsinainen dieetti?

Yläpalkit tuntuvat vähän isommilta kuin alavatsa. Voisitteko suositella joitain hyviä vatsalihasliikkeitä erityisesti alavatsalle?

sinänsä noilla mitoilla 75kg/180cm olettais kropan näkyvän jo aika luurankona.. suosittelen, että treenaat vaan kovaa ja vaihdat hitaasti fläsää lihaan..

Mutta jos et enempää kuin tuon verran halua painaa, niin HIIT on aika hyvä ja kyllä se ruokavalio kannattaa siistinä pitää.. perus ruokavalio vinkkejä löytyy hyvin pakkiksen ravinto-osiosta.. Vatsoille riittää kevyt jumppailu, jos niitä ei halua erityisemmin vahvistaa.. ne näkyy kunhan rasvat on alhaalla :)

no nyt on tullu hankittua massaa (4kg-6kg) ja mun mielest nykyään en näytä yhtä hyvältä.
tärkeintä on kuitenkin, että tyttöystäväni pitää nykyisestä enemmän kuin ennen.

haluaisinkin kysyä, että mitä mieltä te ootte?
vertailu.png

http://imageshack.us/photo/my-images/204/vertailu.png/
http://imageshack.us/f/204/vertailu.png/

tosin onha noita massagainereita tultu vedeltyä, missä yhdessä annoksessa on 500kcal, niin läskiähän sieltä tulee suurimmaksi osaksi.

kehitys:
penkki 90kg->100kg
mave 130kg->140kg
kyykky 100kg->120kg

no nyt on tullu hankittua massaa (4kg-6kg) ja mun mielest nykyään en näytä yhtä hyvältä.
tärkeintä on kuitenkin, että tyttöystäväni pitää nykyisestä enemmän kuin ennen.

haluaisinkin kysyä, että mitä mieltä te ootte?
vertailu.png

http://imageshack.us/photo/my-images/204/vertailu.png/
http://imageshack.us/f/204/vertailu.png/

tosin onha noita massagainereita tultu vedeltyä, missä yhdessä annoksessa on 500kcal, niin läskiähän sieltä tulee suurimmaksi osaksi.

kehitys:
penkki 90kg->100kg
mave 130kg->140kg
kyykky 100kg->120kg

en lähtis tol kropal diettaamaa kesäks vaan vetäsin maltissilla plussilla vuoden verran ja kesään 2013 voit tiputtaa siihen mitä nyt oot joka riittää vallan mainiosti rantakunnoksi!
eli vedä vaa niitä gainereita lisää! :D nii ja painoja kehiin vatsaliikkeisiin et saat noita palikoita kasvamaan

Jos mä oisin sä, ni alottaisin kyllä kunnon bulkin (söisin aivan saatanasti ja treenaisin kovaa) ja kehittäisin kehoni sellaseks massiivisemman näköseks. Sitten kun alkais olemaan vähän kookkaampi, vois polttaa rasvat pois mitä on todennäköisesti vähän tullut. Se maaginen sixpack todennäköisesti katoaisi siinä välissä, mutta ei se haittaa - odotus palkitaan.

Vatsalihasten treenaamisesta tehdään aivan liian monimutkaista. Lihaksia ne ovat siinä missä muutkin. Ite teen vähän välipäivistä riippuen vatsat 2-3 kertaa viikossa. Voimapyörä, rutistukset ja russian twistit lisäpainoilla ovat ainoat liikkeet mitä teen, ja hyvältä on tuntunut.

Siinä vaan on se ero et jotku haluaa et se sixpäk loistaa. Ohan se fitin näköinen ku sellainen on. Miksi joku haluisi sen kadottaa iteltään ?

Ei sillä oo väliä miltä jotkut vatsaliikkeet tuntuu jos tulosta ei näy ulkopuolelle millään taholla. Voihan sitä näyttää sekä tuntua hyvältä.

Mutta itse kysymykseen, aiempi kuvas on kieltämättä parempi, kireempi kondis siinä.

Kysymys kuuluukin mitä itse haluat ? Mikäli haluat kokoa enempi, niin turhaan lähdet kauhealle possuilu linjalle, pidä kalorit ihan hillitysti plussalla tai mene vain +-0 rajoilla ja kovaa treeniä vain. Kyllä se patti kasvaa hitaasti mutta varmasti :)

Lisää massaa vaan! Ja jos se sixpack nyt vähäksi aikaa peittyy tai muuttuu 4-packiksi niin ei se nyt maailmaa kaada, koska ei se kuitenkaan sieltä minnekkään katoa. Sitten vain itse kuria ja miinuskaloreita nii loistaa. Ja jos tyttöystävä alkaa valittaa, että haluaa nähä vatsapaloja niin sitten lainaa tätä: "If you can't stand me while bulking you don't deserve me when I'm shredded".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siinä vaan on se ero et jotku haluaa et se sixpäk loistaa. Ohan se fitin näköinen ku sellainen on. Miksi joku haluisi sen kadottaa iteltään ?

Ei sillä oo väliä miltä jotkut vatsaliikkeet tuntuu jos tulosta ei näy ulkopuolelle millään taholla. Voihan sitä näyttää sekä tuntua hyvältä.

Mutta itse kysymykseen, aiempi kuvas on kieltämättä parempi, kireempi kondis siinä.

Kysymys kuuluukin mitä itse haluat ? Mikäli haluat kokoa enempi, niin turhaan lähdet kauhealle possuilu linjalle, pidä kalorit ihan hillitysti plussalla tai mene vain +-0 rajoilla ja kovaa treeniä vain. Kyllä se patti kasvaa hitaasti mutta varmasti :)

Minä pidän entisestä kropastani paljon!
Tuo olikin minun unelmakroppa: pieni kokoinen ja runsaasti voimaa, ainakin minun mielestäni.
Eikös 90kg penkistä, 100kg kyykky, 130 mavesta tuon kokoisena ole kova suoritus?
En sitten tiedä.

Lähin kuitenkin hankkimaan lihasmassaa näiden syiden takia;
1. Halusin enemmän kokoa pohkeisiin, reisiin sekä forkkuihin.
2. Ihmiset minun käsittääkseni arvostavat enemmän lihasmassaa kuin voimaa. Eihän ketään kiinnosta, jos nostat 90kg minun kokoisena ja sitä ei oikeen voi näyttää
paitsi kuin salilla. Sen sijaan isot kädet jne. näkyy ihan vapaa-ajalla, ja hyvin monet huomaavat sen.
3. Mielyttääkseni tyttöystävääni -> hänen mielestäni olin liian laiha.

Entinen treenaamine oli myös paljon rennompaa. En vetäny koskaan loppuun asti, sillä hain enimmäkseen voimaa mutta
nykyään treenaan paljon kovempaa, koska siihenhän massatreenissä pyritään?

Nooh mulla on tossa viel 7,7 avaamatonta gaineria ja 1kg tuosta toisesta pussista jäljellä. Niiden toivossa lähden hakemaan
kokoa vielä jalkoihin ja forkkuihin. Sen jälkeen taidankin pudottaa rasvat.

Eihän mun pitäis muiden mielipiteistä välittää ja sen takia lähteä hakemaan kokoa.
Antaa muiden huudella, että olet liian pieni jne.
Tärkeintähän on kuitenkin se, että minä itse olen tyytyväinen kroppaani.

Tuossa vanhassa kropassa ei ollut mitää ongelmaa! Lähdin vain hakemaan massaa, jotta saisin enemmän rispektiä kavereilta ja tyttöystävältäni, vaikka itseni
mielestä olin jo saavuttanut unelmakroppani.

ps. Se on oikeastaan ihan sama onko mulla lihasta vai ei tyttöystävän mielestä, kunhan en oo liian laiha:D

edit:
Kyllä mä syön gainereiden lisäksi myös tosi hyvin, joten älkää käsittäkö väärin, et pelkästään gainereiden avulla kasvan :D
Tai no ainahan oon luullu et syön hyvin, mutta lopulta selvinny et päin vittuaha oon safkannu :DDDD

ainoa mihin olenkin saanut kokoa on reidet.
pohkeet ja forkut eivät kai ole kasvanut. :/
Hauis, rinta, ojentaja ja selkä ovat tietenkin kasvanut reisien lisäksi.

edit1:
niin ja yhden käden leuka, käsillä seisonta sekä human flagi onnistui tosi helposti ennen.
nykyään pysyn joten kuten human flagissa :/

En voi käsittää miten kaikkien mielestä aijempi kuva on parempi..täyttä paskaa näytät siinä lähinnä sairaalta joka ei syö tarpeeksi. Uudempi kuva paljon parempi näytät jo siltä että on jo vähän lihaksia ja nätit vatsat eikä ainoastaan rasvat tosi alhaiset. ymmärtäisin jos joku haluaisi pitää sun aikasemman kondiksen jos on johonki kisoihin ym menossa. Maltillisilla plussilla vaan jatkossa! ;)

Voi olla, että toi aiempi kuva vääristyy, kun näyttäis siltä et olin pumpissa. Näkyy verisuonet sen verran hyvin vatsalihaksissa. :D

Voi olla, että toi aiempi kuva vääristyy, kun näyttäis siltä et olin pumpissa. Näkyy verisuonet sen verran hyvin vatsalihaksissa. :D

Joo, mutta usko pois uudempi kuva paljon paljon parempi ellet oikeesti tähtää johki 45kg kehonrakkennus kisoihin :D ei pahalla!

Nyt vaan pikkuhiljaa maltillisilla plussilla niin ei se packi mihkää katoa! ;) TAI sit pidät ton kondiksen ihan mitä kukin itse haluaa! Ja mihin tähtää!

Rasvakudos heikentää testosteronia ja kasvattaa estrogeneesiä. Kyllä kannattaa pitää itsensä fittinä, vedä vaikka 2:2vk syklittelyä niin homma pysyy mikroskaalassa hyvin hanskassa. Pakkis on muuttunut bulkkikseksi, täällä on paljon jengiä jotka salaa haluaisivat olla syssiköitä mutta ovat kateellisia koska eivät omaa niin suurta motivaatiota että kiristelisivät itsensä mataliin rasvoihin. Syklitys kannattaa ajoittaa niin, että dieetin lopussa on sliced ja bulkin lopussa ripped, eli rasva% pysyy siinä 6-10% välillä koko ajan. Täällä tuntuu olevan vallalla sekin ajatus, että ei väliä mikä on kehonkoostumus kunhan painoa on vähintään 80-90kg. Kyllä se niin menee, että jos lihasta on vähän, niin alussa se paino voi pudota sinne 60-70kg kun rasvat otetaan pois, mutta sen jälkeen alkaa sitten se verinen treeni, ja muutaman vuoden päästä kun elopainoa on sen 80-90kg ja siitä rasvaa on muutama prosentti, niin voi tulla tänne kuittailemaan kaikille bulkkipossuille.

Lyhyesti = läski ei tuo lihasta, vaan korkeintaan hankaloittaa sen hankkimista. Plus läskit on vitun rumia ja ne kuolee elintasosairauksiin.

Hei kerroppa miten sä noilla sun "lihoilla" edes tiedät tollasesti hifistelystä. Mut hei miks me kaikki ei vaa laihduteta pari vuotta ja saada packi näkyy jee! sehän onki niin stnan seksikäs 45kilosella bodari miehellä.. tyttöjen mielestä...valoja tauluu

Tuossa vanhassa kropassa ei ollut mitää ongelmaa! Lähdin vain hakemaan massaa, jotta saisin enemmän rispektiä kavereilta ja tyttöystävältäni, vaikka itseni
mielestä olin jo saavuttanut unelmakroppani.

oliks tää läppä? :D

Hei kerroppa miten sä noilla sun "lihoilla" edes tiedät tollasesti hifistelystä. Mut hei miks me kaikki ei vaa laihduteta pari vuotta ja saada packi näkyy jee! sehän onki niin stnan seksikäs 45kilosella bodari miehellä.. tyttöjen mielestä...valoja tauluu

Tarviiko olla joku Arnold, että tietää jotai kehonrakennuksen teoriasta? Ja jos sulla on nii paljo läskiä, että menee 2 vuotta dieetillä saadakses packin näkyvii, nii tuskin sä bulkkailemallakaa saat tytöiltä hirveesti positiivista huomiota.

Tarviiko olla joku Arnold, että tietää jotai kehonrakennuksen teoriasta? Ja jos sulla on nii paljo läskiä, että menee 2 vuotta dieetillä saadakses packin näkyvii, nii tuskin sä bulkkailemallakaa saat tytöiltä hirveesti positiivista huomiota.

Toi sun nimimerkki kertoo jo aika paljon, mutta vastataan nyt..Lähinnä tarkotin tuolla 2v laihduttamisella ja eipä sitä ees salilla tarvii käydä niin pääsee tollaseen ennen kuvaa kuntoon. Ei tarvii olla arnold ei, mutta jos jonkun mielest et näyttää pakkasen raiskaamalta pulkkanarulta on super mega kondis! Ni hei ei siin mitää, mut sen verran voin kertoo et kukaan ulkopuolinen ei ees huomaa et oot ikin käynykkää salilla, enemmin huomattaa, että kundi hei pitäskö sun syyä jotai !? En ole mikään sikaniska, mutta en todellakaan mikää pikkupoikakaan.

Ihan mitä vaa nää sanoo ni uskopois se sun jälkee kondis paaaaljo parempi! :)

Suositut

Back
Ylös Bottom