sixpäck

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

viikinki_84

no niin...elikkäs mul on tätä mahaa alkanu hiukan tulemaan ja tavotteena ois saada sixpäck esiin! kuin monta vatsalihasta kannattaa tehä päivässä et ois eniten hyötyy? ja kuin nopeesti (noin) sixpäckki alkaa näkymään?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Odotettavissa jälleen mielenkiintoista kommentointia...

No joo, ei niitä liikkeitä tarvi tehdä joka päivä, pari kolme kertaa viikossa riittää. Ja että ne vielä näkyiskin, niin ei sais olla kovin paljoa ylimääräistä siinä päällä. On tällä palstalla tainnu olla juttua vatsan treenaamisesta ennenkin
 
42,5 liikettä per viikko ja muista pitää ne bisset kylmässä:D
 
Tän on pakko olla joku huumoriveikko. Siis ei saatana...
Tee 12 punnerrusta päivässä ja muista syödä pala koivun kaarnaa joka toinen päivä. :cool:
 
treenaa vatsat kaksi kertaa viikossa ja käytä paljon eri liikkeitä ja pidä toistot 8-15....

no toivottavasti et mene näillä ohjeilla kauhean mettään....

sixpäckki alkaa näkymään ????
ihan milloin vaan.... hyvin vaikea sanoa....kaikki vie aikaa sano hitler.
 
Originally posted by viikinki_84
ja kuin nopeesti (noin) sixpäckki alkaa näkymään?

LOL LOL LOL!!! :D ei hemmetti! huh huh...
 
1 kerta viikossa riittää, jos tekee tarpeeksi kovaa ja "hyviä" liikkeitä.

Mun suosikkiliikkeet:
- vatsarutistukset 3-4 sekunnin maksimirutistuksella, 3 sarjaa
- vatsarutistuskone, 3 sarjaa
- vartalokierto tangolla 2-3 sarjaa

Jos on salikaveri mukana, niin kannattaa testata sellaista läpsytysliikettä, jossa makaat itse selältesi penkillä ja nostat jalkoja ylös, josta kaverisi sitten paiskaa ne takaisin alas. Vatsat tulee uskomattoman kipeiksi.

Vaikea sanoa, koska six-pack näkyy, sillä se riippuu paljon paitsi sun vatsojen nykykunnosta, myös sun rasvaprosentista ja/tai nesteen määrästä kropassa.
 
Turha mitään vatsoja tehdä, mimmit kattelee kuitenkin vaan hauista ja rintalihaksia! Eli penkkiä ja hauiskääntöjä reilusti ohjelmaan!!!

(No hitto vie, just pari viikkoa sitten vikisin siitä, kun muut innostui oikein kunnon v****ilukuoroon viikingin kysymykseen ja nyt olen itse samassa köörissä. Alkaakohan tässä moraali löystyä?)
:eek:
 
Viikinki_84 on aivan selkeästi joku Jippiin lukuisista huumoriveikoista...
 
Koitetaan pysyä asiassa. Vaikka kysymys on ehkä hieman hassusti muotoiltu, niin huomattavasti parempihan tämä on, kuin se taistelulajikysymys.
 
Tjaah, ihan normaaleita kysymyksiähän nä on jos tosiaan ei mitään tiedä. Siis tosi tyypillistä nuoren aloittelijan hössötystä. Mutta mun nenussa alkaa haisemaan trollaaminen koska nä menee niin kaavan mukaan eikä viikinki_84 muuten osallistu keskusteluun mitenkään, edes omiin viestiketjuihinsa.
 
Kova tupakoiti on hyvä tapa. (edellyttää kovaa tupakkayskää) Siinä tulee rutistettua vatsalihaksia monta kertaa päivässä. Siihen kun lisää Abtronicin käytön etkä syö mitään, niin kyllä pitäis päkki alkaa näkymään.
Yksi vaihtoehto on tietenkin vatsalihasten tatuoiminen. (tosin sivuprofiili ei näytä kauheen hyvältä)
Sitten on tietenkin silikoniimplantit ja rasvaimu.
Vatsalihasten treenaamista ja laihduttamista en kyllä suosittelisi kenellekkään. (tulee hiki ja nälkä ja tuntuu muutenkin vittumaiselta)
 
Kyllhän kysyjän nimestä on jo jotain pääteltävissä.. Tonyn oppeja vaan seuraamaan..
 
Voimapyörä on kuninkaiden vatsaliike!! Sitä tekevät mm. MÄ.
Jalkoja on myös kiva nostella suorana kun roikkuu puolapuissa mut se on kyl vähän liian löysä liike :(

noi tomin läpsyt on kyl aika löysä liike kans.. sori vaa booris
:D
 
Originally posted by viikinki_84
kuin monta vatsalihasta kannattaa tehä päivässä?


Hmm..tee aluksi vaikka kuusi(sixpäkkiähän sä nyt siis tavoittelit?) , mutta sitten kun sinulle alkaa tulla lisää vatsalihaksia niin nostat sen mukaan...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom