Sitä en tekisi uudestaan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saako täällä halventaa ihmisiä värin perusteella, kuten tämä ISäm maan puollustaja Malena tekee? Kannattaa aukaista pilotin vetskaria, että veri pääsee päähän saakka.

Saako täällä halventaa ihmisiä värin perusteella, kuten tämä ISäm maan puollustaja Malena tekee? Kannattaa aukaista pilotin vetskaria, että veri pääsee päähän saakka.

Tekeekö se ihmisestä skinin tai natsin jollei luota somaliin tai sanoo sanan naapuri? Suomihan on sitten täynnä natseja ja skinejä:D

Malenalle tiedoksi, naapuri sanaa ei pidä käyttää... Pakko hieman kompata tuota Hevoskuiskaajaa ja sanoa että penaalin terävin kynä ei välttämättä käyttäisi tuollaisia sanavalintoja.

Tekeekö se ihmisestä skinin tai natsin jollei luota somaliin tai sanoo sanan naapuri? Suomihan on sitten täynnä natseja ja skinejä:D

Ei. Onhan tuo kuitenkin kohtuu halventavaa puhetta.

Topic:
-En koskaan pure samaa lampunjohtoa, jota kani oli aikasemmin purrut.
-En koskaan laita sähkökiukaan alle kättä tunnustellakseni mitä siellä on.
-En koskaan ammu BB-pyssyllä kaveria silmään.
-En koskaan ammu kaveria impalla vatsaan.
-En koskaan tapa eläintä vapaaehtoisesti.

Just, ei saa sanoa sanaa naapuri? kyllä mä voin käyttää sanaa naapuri, yön-timo jne, mikänottei. :piis:

[edit] lisätää nyt et en virittäisi mopoa enää uudestaan tai ainakaan ottaisi sakkoja siitä :D

Malenalle tiedoksi, naapuri sanaa ei pidä käyttää... Pakko hieman kompata tuota Hevoskuiskaajaa ja sanoa että penaalin terävin kynä ei välttämättä käyttäisi tuollaisia sanavalintoja.
Voih, eikö netissä saa sanoa "naapuri", voih. En itsekään käyttäisi (vaikka en yleensäkään käytä naapuri-ilmausta haukkumasanana) naapuri-sanaa missään missä on tuntemattomia tms. paikalla mutta kaveripiirissä ja netissä nimettömänä voi ihan huoletta käyttää.

Mulla on oikeastaan vain yksi asia, mitä en todellakaan tekisi uudestaan. En menisi minkään moottoriajoneuvon kyytiin, jos kuski olisi juonut vähääkään alkoholia. Ja mopon/moottoripyörän kyytiin en mene todennäköisesti enää ikinä.

neekerineekerineekerineekeri :D

En enää ikinä käyttäisi neekeristä sanaa tummaihoinen (paitsi jos vieressä istuu sellainen, muistan sanoa vain ruskeasilmäiseksi tj.) ;)
...niin ja siis joskus nuorena olin todella avoin neekereitäkin kohtaan ja ei saanut sanoa sitä n-sanaa vaikka mun lapsuudessa sitä käytettiin, eikä se ollut haukkumanimi. sitten alkoi vituttaa, kun neekerinpusuja ei enää ollut ja mustapekkakin oli kadonnut korttipakasta (kadulle raiskaamaan naisia(?)). on kuitenkin muistettava, että on olemassa hyviä neekereitä ja pahoja neekereitä...harva edellä mainituista asuu suomessa.

"Onneksi Mike poistanee nämä koiran oksennukset." sori Mike
...Vaikka oikeastaan maahanmuutto kriittisyys ja naapuri-sanan käyttäminen ei tee kenestäkään rasistia.

en enää ikinä testaa porukoiden just maalattua kuplaa pellolla muutama kaveri kyydissä. Ympärihän se meni:jahas:

-en enää koskaan juo 7 viskipaukkua kahden tunnin sisällä
-en enää koskaa juo itkukännejä ja selitä elämäntarinaani jollekkin puolitutulle muijalle
-en enää koskaan yritä pysäyttää liikkuvaa autoa massiivisilla jaloillani (auto oli törmäämässä puuhun päin ja meikä halusi sen estää)
-en enää koskaan mee selvinpäi baariin
-en enää koskaan pyydä 15kiloa laihempaa kaveriani painiin ja hakata sitä 2-0 minuutin sisällä

-en enää koskaan mee selvinpäi baariin
Mulla on jostain syystä sama juttu. Siihen on parikin syytä, ensinnäkin ilta tulee huomattavasti kalliimmaksi ja toiseksi vituttaa astella kahentoista aikaan sisään selvinpäin baariin, kun ympärillä örveltää räkäkännisiä ihmisiä. Noin tuntia myöhemmin olen itsekin yksi heistä, mutta sitä meno ei vaan jaksa katella selvänä :lol2:

joo on kyl nii kuiva meno, ku kaikil muil on drinkki kädes ja hyvä fiilis ja tuntee vaan ittensä jotenki ulkopuoliseks. Tarkotinkin mun postilla sitä että ollaan koko ilta selvinpäin.. :D Se sitten vasta tylsää onkin

En enää koskaan juo yli kymmentä alkoholiannosta tunnin sisään.
En enää koskaan juo puolikasta(kaan) viinapulloa ykösellä.
En enää koskaan mene selvinpäin baariin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom