Sitä en tekisi uudestaan

Kylläpäs nyt on pojalla kova uho. Sua varmaan silloin riipaisi sydämestä, kun piruilin sun vinettämisestä/lässytyksistä. Suosittelen kuitenkin edelleen laittamaan mun postaukset ignoreen, koska toisin kuin silloin väitit, niitä ei näemmä ole mielestäsi hauska lukea.
Meinasin äsken totella, mutta ei. Kyllä sun viestejä on kivempi lukea kuin ignorata, vaikka joskus jotain tiettyjä(mitä nyt ei muistaakseni ole aikoihin ollut) ärsyttäviä viestejä onkin. Toi vittuuntuminen ei ollut sua kohtaan, vaan yleensäkkin virkavaltaa vastustavia janttereita kohtaan. Todennäkösesti täälläkään harva on niitä mun ajatuksissa pyöriviä "kytät on sikoja, ihan kusipäitä kaikki, jotka kieltää kaiken" -janttereita. :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä en ehkä enää koskaan kokeile miltä tällainen nimikorttiklipsi tuntuu nännissä, saati että kuinka monta sekuntia sitä pystyy siinä pitämään:
hook-a_pieni.jpg

Että kiitos vaan Suomenkin joukkueelle, oli kivat kisat.. ja koko reissu.;)

Epäilen. Ja siinä vaiheessa tarvitaan jo luvat yms., eikä mitään niin hurjaa ole tapahtunut, että poliisilla resurssit tai mielenkiinto riittäisi.
Siksi tuossa minun postissa lukikin "tarvittaessa". Harvemmin ne poliisit kuitenkaan huvikseen siellä ovella ramppaa... Tosiaan hyvällä ja yhteistyökykyisellä asenteella pääsee pitkälle, myös viranomaisten kanssa.

Tiedän yhden tapauksen jossa kaveri ei tosiaan ollut tehnyt mitään, mutta revittiin keskellä yötä suoraan ovelta sukkasiltaan maijaan ja lähdettiin laitokselle. Ei kuunneltu puhetta, vaikka kaveri väitti kivenkovaan, että on väärä mies. Laitoksella sitten jossain vaiheessa selvisi, että on tosiaan väärä mies. Sama nimi mutta eri mies. Siitä sitten kovien pahoittelujen jälkeen samalla maijalla kotiin ja uudestaan nukkumaan. Hienoa toimintaa kyllä, kun tullaan keskellä yötä herättämään väärä kaveri ja revitään väkisin kyytiin. En yhtään ihmettele vaikka tuollaisenkin tapauksen jälkeen ei viitsi avata poliisille ovea, on sitten miten syytön tahansa.
Juu, rapatessa roiskuu. Vielä vittumaisempaa varmaan olisi ollut jos kaveris ei olisi avannut ovea ja pollarit olisivat tulleet oven läpi. Tuossa tilanteessa ovi varmasti olisi mennyt valtion piikkiin mutta ei se varmaan kuitenkaan kiva ole tulla yöllä nukkumaan kämppään missä ei ole ovea.

joskus parisen vuotta sitte muistan ku oli himassa kasvamassa joku chilipuu jossa oli jotain saatananvahvoja chilejä. no mutsi sitte kielsi syömästä niitä, menin sitte yks ilta ku kaikki muut oli nukkumassa vetäsemää kokonaisen suuhun... siinä sit puol tuntii oli naama lavuaarissa:D

En anna kaverin käryyttää tupakkaa 10sek. vasten omaa olkapäätäni rahallisen vedon seurauksena :jahas:

En ottaisi katetria/tähystystä mulkkuuni ilman nukutusta. Kauheinta mitä fyysisesti voi laillisesti ihmiselle tehdä.
En ottaisi tähystystä kurkkuuni (=Gastroskopia) ilman nukutusta. Toiseksi kauheinta mitä fyysisesti voi laillisesti ihmiselle tehdä.

Ainoo mikä ois pahempi ois että yhdistetään noin, ensin jolleen se tähysin kulliin,
ja sit sulle se kulli kurkkuun...niin se Puolassa tehään.

Ei vaan, massulaukun tähystys on aavistuksen ikävä toimenpide,
vähän on raiskattu olo kun lekuri tunkee letkua kurkkuun ja sanoo että niele.
Varmasti oikeesti halus sanoo että niele, lihava huora, mut ammattietiikka esti.

En enää vedä sellasia kännejä että oksennan. Just ku on niin vanha että kuvittelee että IHAN varmuudella tietää rajansa, niin käykin hassusti.

En enää pura ihmissuhdetuntojanibodausforumilla, jota tiedän tyttöystävänikin lukevan...
En täten enää joudu pyytämään Mikeä poistamaan isoa liutaa mun viestejä.

En pyydä naispuolista työkaveria katsomaan jotain Word-ongelmaa, jos mulla on ruudun alalaidassa
auki tämä Hulluna jymylolloihin -treadi.

-En enää ikinä pure foliota.

Kerro mitä käy jos ton tekee? Muuten pakko mennä kokeileen :eek:

En enää koskaan piiloudu yöllä sängyn alle ja nappaa tyttökaveria nilkasta
kiinni kun se tulee vessasta.
Luulin oikeesti että se sai sydänkohtauksen, kun kapusin sängyn alta ja ihmettelin miksei mitään kuulu, ja hää makasi täristen sängyllä.
Onneksi olen nykyään niin pläski että että vaikka kiusaus heräis niin sellasta sänkyä
olekkaan jonka alle mahtusin. Helevetti intissäkin tekis tiukkaa mahtua alapunkalle.

Kerro mitä käy jos ton tekee? Muuten pakko mennä kokeileen :eek:

En enää koskaan piiloudu yöllä sängyn alle ja nappaa tyttökaveria nilkasta
kiinni kun se tulee vessasta.

Luulin oikeesti että se sai sydänkohtauksen, kun kapusin sängyn alta ja ihmettelin miksei mitään kuulu, ja hää makasi täristen sängyllä.
Onneksi olen nykyään niin pläski että että vaikka kiusaus heräis niin sellasta sänkyä
olekkaan jonka alle mahtusin. Helevetti intissäkin tekis tiukkaa mahtua alapunkalle.

:hyper::jahas::curs: vitsi, antaisin selkään jos mulle tehtäs näin! oon lapsesta asti pelänny et sängyn alla on joku, (ok,oon mamis) jonka takia en koskaan uskalla tietoisesti roikottaa käsiä/jalkoja sängyn reunan yli.

On pari asiaa mitä kadun. Pahin, joka vituttaa loppuelämän on nro 1.

1. Lopetin jääkiekon. Idiootti olin ja rakastuin,muutin ja lopetin kiekon. Sen takia kouluakaan hoitanut kunnialla, just ja just lukion läpi. Kiva se on kattoa ko entiset tiimikaverit pelailee ties missä nykyään ja saa siitä rahaa! Siis saa rahaa siitä, kun tekee sitä mistä tykkää. Jes jes!

Tota en usko. Ei siihen mitään paikkoja tarvita. Silloin kun viimeksi foliota puraisin, ei ollut yhtäkään paikkaa, eikä ole edelleenkään. Silti vihloo oikein hauskasti.

Aika jännä juttu, sillä itsekin tuota joskus koitin Baseketball-leffan innoittamana eikä tuntunut mitenkään erikoiselta. Folio vain rapisi hampaiden välissä.

Nostetaan vanhaa ketjua.
En enää koskaan laittaisi päätäni vessanpönttöön vapaaehtoisesti. Tein tuon 5.luokalla sain kuulla siitä 9.luokkaan asti.
Huomion haku oli kai tarkoitus. Luulin että teen vaikutuksen.:david:

EI enää koskaan:

-Spermaa omalle naamalle

-Kuse tyttöystävän päälle ja sänkyyn puoliunessa

-Haistele tyttöystävän, sen siskon, sen äidin tai muiden naisten alusvaatteita tilaisuuden tullen

-Rynnäkkökännejä, jotka johtaa tiedotomaan tilaan

-Petä

-Valkoritaroi, edes kovimmassakaan kännissä

-Leveile rahalla tai muulla omaisuudella, edes kovimmassakaan kännissä

-Ei enää koskaan niitä pahimpia laittomuuksia, joita on tullut tehtyä

-En koskaan mene oksentamaan ja piersekelemään vessaan tunniksi, niin että koko uusi kolkko desingtalo raikaa, kun tyttöystävän perhe nauttii n.3m vessasta aamupalaa

EDIT: Ei enää koskaan sormia liikkuviin teriiin. Nimin 9 sorminen.

Koitan välttää:

-Kaahaamista niin kovaa, mitä uusi kyykkypyörä kulkee

-Seksin harrastamista, jos kiinnijäämisriski ylittää saavutetun hyödyn

-Älytöntä perseilyä

Aika perus kauraa

Noni! Siinä on astetta kipeempi jätkä. Hieno mies.

Ei enää ikinä:
-Royal salmaria, ollenkaan.
-Pidä salilta kesätaukoa
-Osta banaaninmakuista wheytä ja sekoita sitä mansikanmakuiseen gaineriin
-valitse tyttöystävää tissien koon perusteella (ei ollu edes kiinteät)
-mene 3 promillen humalassa paskalle helpotuksen toivossa, on huono oksentaa mihinkään jos istuu pytyllä --> lavuaari tukkoon ja käsin siirtämään kamaa pyttyyn että lavuaari aukeis --> kädet yrjössä pyyhkimätön perse paljaana bokserit kintuissa yrjöömässä vessanpyttyyn kontallaan vessanlattialla serkun mutsin astuessa vessaan tuomaan vettä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom