Sitä en tekisi uudestaan

En enää ikinä:

-käytä hajuvettä josta en tiedä onko se miesten vai naisten (osoittautui naisten hajuvedeksi :nolo: )

-lukitse kavereita discossa vessaan :D

-tunge sankkoo päähäni... (tuosta en kerro sit enempää... :hyper: )

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En enää ikinä pistä kesken oppitunnin kaverin englannin sanakoetta sytkärillä palamaan

En enää ikinä tönäise vierasta ja itseäni huomattavasti suurempikokoista maahanmuuttaja-sälliä, siten että tämä kyseinen kaveri laskeutuu munilleen kaiteen päälle urheilukisoissa

En enää ikinä mene 190 senttisen, palloa kuljettavan, suht riskin sällin eteen koripallossa (hetkeks pimeni)

En myöskään juokse, ja samalla yritä ottaa palloa pois yli 190 senttiseltä kaverilta koriksessa (sen kyynärpää pussas mun silmää hellästi)

Mene kusihädässä kuuntelemaan kansanedustajaehdokkaiden keskustelupaneelia koulussa, ja lähde sitten rymistelemään huomiota herättävästi auditoriosta pois, kun keskutelua on edennyt vasta 20 min.

Vedä chiliä nenään ikään kuin kokkelia kotsan tunnilla

- Matkusta Kreikassa bussilla laskuhumalassa serpentiiniteillä helteessä ja oksenna bussin ikkunasta.
- Ole töissä puhelinmyyntifirmassa (oltu kahteen otteeseen, yht. 10kk..:jahas: )
- Hukkaa kissaa baariin.
- Toivottavasti joudu yhteenkään pyörä-/auto-/junaonnettomuuteen

En enää ikinä lähde yksin vuoristovaellukselle tarkistamatta etukäteen paljonko huipuilla on vielä lunta, vaikka on kesä.

En enää ikinä ole kiltti tyttö ja pidä turpaani kiinni tai sano "kyllä mä kestän", jos en oikeasti kestä.

-En enää ikinä uutena vuotena juo kaikkia viinoja puoleen tuntiin jotka on tarkoitettu koko illaksi ... Sammuminen klo 21.00

-En enää ikinä kämpillä kännipäissäni kompastu mattoon josta kaadun lentäen läpi suihkunkaapin oven ja lyöden pääni seinään jonka seurauksena tuntuu että silmissäni sumenee :rolleyes: tämäki uutenavuotena ja klo 22.00
oli hieman porukoille selitettävää

- Tunge nuuskaa sekä ala että ylähuuliin ympäri päissään ja niele niitä ...
:urjo:
-kävele pokkana poliisiauton ohi kun repussa alkoholia ja ikää liian vähän

- Istu pulkassa kelkan vedettävänä serkku sylissä kun vauhtia oli n.130 km/h

-Vaikka hehkeä tyyteli alkaisikin minua lähennellä niin en vastaa hänen lähentelyihinsä kun hänen amis poikaystävänsä seisoo vieressä

- ota kuvia kaveristani taputtaen samaan aikaan kesken hänen yhdyntöjänsä

- Kun otan kuvia kaverista kesken hänen sessioidensa en kanna kaverin virheen uhkailevaa pikku-siskoa pois huoneesta ja ota lisää kuvia :D

- Itse en ole tätä tehnyt mutta tuttu teki : en tilaa joukko mormooneja kaverini ovelle kertomaan heidän uskostaan

Tässä vähän alkuun :D

Mä en enää koskaa vetäis kossupulloo ykkösel alas.. ihan kauhea olo, ja se sekavuus, hyii!

en kyl enää koskaa myöskään ajatellut ajella kuin reikäpää ja spinnata autoo 180astetta metsän keskel oleval mutkasel maantiellä 110km/h,

en myöskään toistaisi kaikist hölmöimpii juttui mitä oon tehny naisten takia, enkä enää värjäisi hiuksia valkoisiksi, ku oon niin h0mppelin näkönen peroksidiblondina.
en kyllä myöskää enää ns.juhannusveneilisi, koska siinä hukuttaa itsensä ennemmin tai myöhemmin.

edit, pakko lisätä etten kyl koskaa sytytä kättäni tuleen sytkäribensalla, ku halusin kokeilla milt se tuntuu

En enää ikinä ole kiltti tyttö ja pidä turpaani kiinni tai sano "kyllä mä kestän", jos en oikeasti kestä.

Joo se kannattaa sanoa ihan reilusti, jotkut kaverit on vaan paremmin varusteltuja kuin toiset. Ei siinä mitään hävettävää.:D

- En enää koskaan vinguta masteria kesälomalla tonnin edestä
- Aja moottoripyörällä auton perään
- Juo tequilaa

En ottanut Kaskovakuutusta autoon ja sitten vaimoke ajoi auton paskaksi. Noin 13000 euroa menetin rahaa. Onneksi vaimoke säilyi kunnossa.

Noin kallis auto eikä Kaskoa! :( Väärässä asiassa olet säästänyt.

-En enää koskaan aja moottoripyörällä keskustassa yli 250 km/h mittarissa.

-En enää koskaan esiinny julkisilla paikoilla munasillaan. (vaikka mitään hävettävää ei olekaan:D )

-En enää koskaan paini saman naisen kanssa kolmea kertaa, katumalla niistä jokaista.

-En enää koskaan menetä muistiani juhliessa. (niin varmaan :jahas: )

-en enää koskaan hauskuuta kavereita baari illan jälkeen vetämällä wc-ankkaa nenään

-leikkaa hiuksia pois höylällä ilman partavaahtoa ja päänahan punottaessa koita helpottaa oloa kaatamalla 50prossatta viinaa päälakeen

- En koskaan peitä kattilan kannessa olevaa pientä reikää peukalolla ihan vaan koittaakseni tuleeko sieltä oikeasti höyryä kun vesi kiehuu (ai ai ai ai)
- En koskaan katkase siimaa sytkärillä (sula siima kirpasee mukavasti iholla)
- En koskaan säädä mitään naisen kanssa joka ei oikeasti kiinnosta
- En koskaan edes yritä ymmärtää naisia
- En mene tanssilattialle baarissa hirveessä jurrissa heilumaan ainakaan sillain että on monta kaveria todistamassa
- En koskaan suihki huoneeseen testimielessä mitään venäjältä tuotuja sumuttimia (toimii)
- En koskaan jätä huomioimatta pieniä kipuja ja naksahteluita salilla (rinta 6kk vähän sökänä)
- Enkä koskaan unohda kortsuja kotio pöytälaatikkoon :curs:

- En koskaan käännä autoa parkkipaikalla käsijarrulla, jos epäilen että tilaa on liian vähän

Näin on, varsinkaan unenpöpperössä. Pyörähti nätisti vetokoukku edellä erään auton eturenkaaseen, pölykapseli sälöiksi. USKOMATON TUURI mulla...:rock: Olis 15 cm päässä ollut kallista muovipuskuria tarjolla.:eek:

- En ikinä aja pimeällä ahtaalla parkkipaikalla, ikkunat huurussa. sivuhelmassa sitten 2m skraidu jostain pirun tiilestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom