Sitä en tekisi uudestaan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En enää koskaan:

-Läpälläkään en kouri viiskymppisiä ämmiä baarissa arviolta 3 promillen kännissä.
-En suutu enkä ymmärrä väärin enää niin helpolla kännissä
-En iske naisia sanomalla "mä olen hunks-tanssija, tiätsä"
- En heitä volttia kovalle maalle kännissä vain koska opettajani katsoo
- En nuole ventovieraiden naisten korvaa ilman lupaa
- Lopetan juomisen kun oksennan enemmän kuin kolme kertaa illassa, enkä yritä tankata lisää
- en varasta tarpeettoman montaa pyörää, yhdelläkin pääsee kotiin :D
- En valehtele tolkuttomasti kännissä, syntyy väärinkäsityksiä.

- en antaisi kännisten muijakavereideni suudella.
- en luottaisi siihen että liian humalan vuoksi pihalle lentänyt kaveri selviää sen pari korttelia itse kotiinsa.
- en hyppäisi toisesta kerroksesta hankeen olettaen sen olevan pehmeää (viikkojen ryömiminen koska jalat eivät vastaa..)
- en luota jonkun randomin ajo-ohjeisiin, kuten: kyllä sen ojan yli pääsee autolla tai netin reitti-ohjeet.
- usko kavereiden/sukulaisten osaavan käyttää saksia/hiusleikkuria

- sitä en tekisi uudelleen, että antaisin jonkun minulle tärkeän kuolla käsiini ajatellen jotakin ylevää vahvojen luonnonlaista, vaan tekisin kaikkeni ensihetkestä alkaen.

Nostetaan ylös. En enää kokeile, että mitä tapahtuu jos vetää känkkää talvella valtatie 1:ellä nopeusmittarin sanoessa 85 km/h.

En kävisi uudestaan peruskoulua, leikkaisi hiuksia, ottaisi koiraa(?), alkaisi kasvissyöjäksi, luottaisi naiseen tai somaliin.

En kävisi uudestaan peruskoulua, leikkaisi hiuksia, ottaisi koiraa(?), alkaisi kasvissyöjäksi, luottaisi naiseen tai somaliin.

Mitä vittua.. ootko joskus luottanu somaliiin??? :eek:

Joo, kun en silloin vielä erottanut niitä muista neekereistä.
:offtopic:
Somalista tuli mieleeni eräs vanha tapahtuma, jonka mukaan isoveljeni olisi pienempänä osoittanut sormella erästä mustaa miestä kaupassa ja sanonut: "pum, pum!" Taisi olla katsonut liikaa elokuvia... :)

...

Itse en enää koskaan halua leikata sähköjohtoa saksilla. Yhdestä kerrasta sain tarpeekseni. :down:

En muuttaisi 400km miehen takia. En ostaisi hevosta. En pilaisi pitkiä kaverisuhteita huolimattomuudella.

-Kävisi Venäjällä vetämässä päiviä kestäviä ryyppyputkia
-Kävisi Virossa vetämässä päiviä kestäviä ryyppyputkia
-Joisi itseäni känniin ulkomailla
-Joisi itseäni känniin, paljon
-Harrastaisi seksiä ilman kortsua tuntemattomien naisten kanssa
-Antaisi jollekin sellasta kuvaa, että olisin kiinnostunu, vaikken ole
-Pahota itselleni tärkeiden ihmisten mieltä, ikinä
-Kestä paskojen ihmisten juttuja/seuraa

Nostetaan ylös. En enää kokeile, että mitä tapahtuu jos vetää känkkää talvella valtatie 1:ellä nopeusmittarin sanoessa 85 km/h.

:hyvä: mitä juuri sillä hetkellä kävi mielessä ku nykäsit kahvasta, "nyt vähä driftataan" :D?
miten muuten kävi?

ota antibioottikuuria mononukleoosiin.

- Jättäisi huonoakkuista datsunia KÄYMÄÄN : Kaupan parkkihalliin, kun lähden kauppaan.:wall::wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom