Sitä en tekisi uudestaan

- En enää ikinä lähde tuntemattoman ja arveluttavan näköisen ihmisen kyytiin, mielummin tilaan taksin. Ensimmäistä kertaa elämässäni pelkäsin auton kyydissä viime uutena vuotena, kun tutun uusi poikaystävä tarjoutui heittämään minut kotiin. Olin selvinpäin joten olin hyvin tietoinen siitä, että kuski ilmeisesti yritti tappaa meidät molemmat. Jokaisessa mutkassa täytyi tehdä kässärikäännös, huolimatta vastaan tulevista autoista

- En enää ikinä juo itseäni tiedottomaan tilaan. Olen tehnyt näin kerran elämässäni, 15- vuotiaana

- En enää ikinä syö avokadoa.

Aika kesyä :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-En ota kisaa kaverin kanssa kumman auto kulkee kovempaa, ja lähde ohittamaan kaveria +180km/h vauhdissa lievässä karteessa jossa huono näkyvyys.

Noni! Siinä on astetta kipeempi jätkä. Hieno mies.

Terve nuorimies :D Ei tänne voi kaikkea laittaa, tulis vaan bannit ja joutuisin johkuu laitoksee :D

En enää koskaan laittaisi hyvin korkeita korkokenkiä jalkaan, mikäli tiedän että tulen vetämään perseet. Ainakaan talvella. Nimimerkillä, kävelin kengät kädessä sukkahoususillaan lumessa, koska en pysynyt korkeilla kengillä pystyssä. Liian liukasta, liikaa korkoa ja liikaa promilleja :D

Junnuna sitä oppii kaikenlaista, en enää ikinä:
-laita kieltäni pakkasella rautatankoon
-yritä tehdä tyttöihin vaikutusta ajamalla polkupyörällä ilman käsiä (fail)
-hyppäisi mopon kyydistä pois n.40km/h vauhdissa
Ja eilen opittua: lähtisi kipeänä katsomaan jääkiekko ottelua seisomakatsomoon

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom