SINUN pisin pakollinen reenitauko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Viime vuosi taukoa.
Syy: vuorotyö ja siihen tottuminen, yleinen väsymys ja motivaation puute.
Lukuisia muita taukoja aikaisempina vuosina olkapäiden tulehduksien ja selän takia. Nyt pitkästä aikaa kunnollinen treeniputki päällä ja motivaatio korkeella. Tästä on hyvä jatkaa.:)

Nyt tällä hetkellä menossa kolmatta viikkoa tauko. Syynä keuhkokuume. Muutama viikko jo siitä kun ei ollut kuumetta enään mutta viitti heti lähteä repimään, tulee vaan jälkitauti. Ens viikolla sitten motivaatio noussut pilviin.

Tällä hetkellä menossa...olen ollut jo jonkun 4 viikkoa tauolla ja taukoa joutuu jatkamaan semmosen reilun kuukaude vielä selän takia...ja nyt on viel mononukleoosi...niin kyllähän tässä sitä taukoa alkaa olemaan.

Pakollisia sellaisia treenitaukoja, joilla on ollut jotain merkitystä pääkopan puolella, on kaksi:

Ensin oli liikaharjoittelun seurauksena jotenki vähän tulehtunu takareiden jänne tuolta istuinluun tietämiltä ja sepäs sitten puoliksi irtosi sieltä luusta. Ja sattui aivan perkeleesti ja tuli pakollista treenitaukoa 3 vkoa ja kuntoutusta 16 vkoa päälle. Aktiivinen kuntoutus auttoi, mutta ottihan se päähän kun mistään ei voinu tietää jääkö siitä pysyvä vamma vai ei. Vieläkin, jos tekee äärirasituksia tai äärivenytyksiä (siis liikaa, ei normitreeneistä vielä), alkaa takareiden yläpää heti valittaa.

Toinen oli nyt syyskuussa, leikkauksen takia kuukausi taukoa, vaikka lääkäri meinasi, että viikon tauko riittää. Ei toivoakaan, että olis riittäny, leikkaushaavat sattui aivan helvetisti, vaikka niiden koko oli aivan mitätön. Tää sattui sikäli kyllä hyvään kohtaan, että edellinen ohjelma alkoi tosissaan tympiä, mutta en jaksanut panostaa uuden ohjelman suunnitteluun. Sitten kun pääsin palaamaan treenien pariin, oli aivan huippumotivaatio jatkaa.

1,5vuoden aikana treenipaussit johtuneet järkky krapulasta taikka festarielämästä :D
Olkapää on tykännyt muutamasti kipeää, mutta silloin on murjottu alakroppaa ja lähinnä vain huoltavasti treenailtu yläkehoa.

3 viikkoo pisin(ylikuntoa),sitten on pari 4 päivän paussia päihteitten takia:D.Reilut pari vuotta treeniä.

Viimevuonna elokuussa sain kämmenluuhun hiusmurtuman. Olin tämän takia 4 viikkoa tauolla. Totaalitaukoa ei varmaan olisi tarvinnut pitää, mutta minulta meni kaikki motivaatio treenata tuona aikana. Se on toistaiseksi pisin ja toivottavasti pisimmäksi jääkin.

Mulla oli sama juttu ja kyllä oli kivuliasta treenata. jotkut liikkeet jäi tekemättä. Ja kipu senku paheni kun en taukoo pitänyt.

1.5 viikkoa ruokamyrkytyksen takia. Tuona aikana en syönyt lähes mitään. Penkkitulos tippui 8 kiloa ja paino ainakin 6 kiloa. Jostain syystä penkin palautumisessa ennalleen meni kuukausia, kun muissa liikkeissä painot palasivat muutamassa viikossa ennalleen. Oma paino ei palannut koskaan ennalleen, mikä on hyvä asia.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
2 viikkoa tulee täyteen, selkä meni niin saatanan pahasti jumiin :(

Pistetään ny tännekki... Melkeen 3viikkoa tais olla, kun oli aluks kuumetta, ja sit luulin potevani jotain keuhkoputken tulehdusta.

mulla oli vuoden ajan joka kuukaus n.40 asteen kuume eli taukoja joka kk. kerran olin kaks viikkoo kipeenä ja perään nielurisaleikkaus. tuli 4 viikon tauko. penkin sarjapainot tippu 10 kg ja etukyykyn sarjapainot 20 kg. viikossa paino tippu 6kg:(

mulla oli vuoden ajan joka kuukaus n.40 asteen kuume eli taukoja joka kk. kerran olin kaks viikkoo kipeenä ja perään nielurisaleikkaus. tuli 4 viikon tauko. penkin sarjapainot tippu 10 kg ja etukyykyn sarjapainot 20 kg. viikossa paino tippu 6kg:(

Nopeesti on kuitenkin sarjapainot palautunu ennalleen;)

ja pisin tauko taitaa olla n. 2 vk pitkittyneen flunssan takia

Tiedä sitten oliko niinkään pakollinen tauko, mutta 1 kk viime kesänä motivaation puutteen takia. Kun tuon tauon jälkeen taas salille menin, niin voimat eivät olleet niinkään tippuneet, hengästytti vain helpommin.

Pari kuukautta tuli oltua ilman punttitreeniä tuossa syksyllä 2005. Ei vaan pystynyt mennä salille, kun oli sen verran kiireitä koulun kanssa ja motivaatio oli täysin hukassa. Puntin tilalle otin sitten peruskunnon kasvattamisen, mutta aika nopeasti salille oli lopulta päästävä takaisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom