Hyppäsin joskus pyöräl hyppyrist, taitoin ilmas sivuttain, en ehtiny taittaa suoraks ni laskeuduin semmoselle kallioiselle alustalle polvi eellä, ai saatana että sattu, ihan armoton reikä polves :P
Ku harrastan trikkaust myös, eli volttien hyppelyy..
Hyppäsin joskus voltin ja mokasin, mulla jotenkii katkes, repes tms lihas pohkeest, tuntu ihan et ois koko sääri menny poikki, sattu nii vituksee, mut röntgenis katto et luu oli ehjä, sit joku kirurgi sairaalas sitä rassaili viikon välein, parantumisee meni noin 3kk.
Tänävuonna, kuukaus-pari sitte hyppäsin noin kahest metrist etuperinvoltin, se pyöri liikaa, laskeuduin nurmikolle suoraa naamallee ja sain aivotäräyksen, silmis pimeni ja tuntu et taju menee ku ees henki kulkenu. Että semmost ;D
Vasemmal puolel on lapaluun/niskan kohil jotain kipui, ei mitn tietoo mistä ne on tullu, yhtäkkii vaa vihlo ihan sikanaa, sillee et jalatki läks alta (noidannuoli tyylil).. No ei ne ainakaa noist oo tullu, nyt on ollu koko tän vuoden toi vasen puoli vähä kipee/jumis, lääkäri ei anna ku jotain perkeleen rentouttavii, ei auta, fysiol käynti autto jopa pariks päiväks.. Voiskohan siel olla fasettilukkoi tms. vai avaaks fysio sellaset?
Selitti se myös jotain et mulla on liian vahvat lavat verrattuun rintaa et ne vetää lapoi yhtee.. Ò_o Mut oon mä ny sen jälkee treeniny rintaa enemmän että örr.. Kipee/jumi toi kohta silti on.