Silloin kun minä olin nuori...

- ei näkynyt nelonen!
- starwars oli jotain ihan uskomatonta.
- Kauhuleffat oli oikeasti pelottavia ja ne katsottiin jostain kopion,kopion kopiosta.
- Kylän pahikset oli vähintään ex-linnakundeja:D.
- Jotkut pitivät 18-vuotiaita aikuisina.
- Futarit olivat pop.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Silloin kun olin kerta kaikkiaan kakara, M.A.C. oli mehujäätä ja presidentti oli Kekkonen, eikä telkkarista tullut oikeastaan koskaan mitään ohjelmaa ja silloinkin kun tuli niin kahdelta kuppaiselta kanavalta. Mustavalkoisena. Mustanaamio oli nasta muumio ja Särkänniemi tosi kova juttu, ja kesät kuumia ja pitkiä. Niin-pä, ja vanhemmat ihmiset olivat jotenkin aikuisempia... no nyt täytyy häippästä, mutta ehkä lisää joskus.

Juostiin kesät ja talvet soramontuilla ja mettässä.
Oli kunnon leegoja joissa oli oikeesti jotain tekemistäkin kokoomisessa.
Civilization oli yks parhaista peleistä.
Ala-asteen diskoissa juotiin mehua!

-Leikittiin muovisotilailla.

Paras leikki koskaan oli jakaa hiekkalaatikko kahteen ja käyttää koko päivä oman maan rakentamiseen. Sinne jemmattiin sitten omat sotilaat koloihin ja kivitettiin pikkuveljen kanssa vuorotellen toisten tukikohdat. Se hävisi jonka soltut kuolivat ekana. Mullasta ja vedestä tuli hienot asfaltit ja karviasmarjoista kurpitsat pelloille :D

kun minä olin nuori niin:
- Johan af Grann oli kaikkien UFO-miesten isä ja hänen tuotantoaan pyöri töllössä.

Töhrittiin seiniä ja kinuttiin vanhemmilta rahaa. Nykynuoriso on mennyt ihan piloille. Graffiteja ei näy enää missään ja kaikki on jo 15 vuotiaana töissä.

Silloin kun minä olin nuori niin:

-sivareita ja totaalikieltäytyjiä ei ollut lainkaan

-tatuointeja oli vain merimiehillä ja linnakundeilla

-homot pysyivät kaapeissaan

-rap "musiikkia" ei oltu vielä keksitty (onneksi )

-ystäväpiirissä ei olisi hyväksytty narkomaaneja

-tappeluissa ei käytetty aseita

-pojilla ei ollut niitä naurettavia lävistyksiä eikä korvakoruja

-ulkomaalaiset rikolliset eivät kyykyttäneet kantaväestöä

Töhrittiin seiniä ja kinuttiin vanhemmilta rahaa. Nykynuoriso on mennyt ihan piloille. Graffiteja ei näy enää missään ja kaikki on jo 15 vuotiaana töissä.

Toivottavasti tulevaisuudessa joku aloitteleva "taiteilija" töhrii autosi tai kalliilla lainarahalla hankkimasi omakotitalon seinät :evil:

-rap "musiikkia" ei oltu vielä keksitty (onneksi )

Kumma ku kaikki vihaa tai sit muute vaa nalkuttaa rap musiikista.Itse pidän ,mut rupee ihmetyttämää ku kaikkialta löytyy näitä valituksia, taitaa kaikkien muide musiikkilajien kuuntelijat rappia haukkua.Kaikkialla on joku siitä valittaa, no en tiedä minkä tämän kirjotuksen idea on , varmaan tiedustella TommyGunilta mitä musiikkia sen sit pitäs olla ja mikä siinä räpis hiertää? :P

Kun minä olin nuori -ei ollut rasisteja kun ei ollut mustiakaan(onnex)
-kaupasta sai pennin nalle karkkeja -suurella osalla ei ollut puhelinta eikä autoa - kouluun mentiin kävellen/pyörällä -oli hurriganes ja sleepy sleepers kova juttu ei mitään mustien ghetto sontaa jota räpix kutsutaan

Kun minä olin nuori -ei ollut rasisteja kun ei ollut mustiakaan(onnex)
-kaupasta sai pennin nalle karkkeja -suurella osalla ei ollut puhelinta eikä autoa - kouluun mentiin kävellen/pyörällä -oli hurriganes ja sleepy sleepers kova juttu ei mitään mustien ghetto sontaa jota räpix kutsutaan

X:n oot kuitenkin nyt löytänyt näin vanhalla iällä, mitä tuskin sun nuoruudessa oli.

Talvisin laskevat minisuksilla samoissa mäissä kuin itsekin tuli laskettua.:)

Ah, nuo lääkäriliiton suosittelemat ihmesukset. Mulla oli sellaiset oranssit, ja jaloissa on varmaan vieläkin verijäljet kun ei niitä yksin kertaisesti saanut tarpeeksi kireälle vedettyä..

Joensuun rantakylässä on ne kolme "lämpömäkeä" joissa tuli oltua aina pentuna. Aina. Paljonkohan kaloreita kulu kun päivänkin niitä mäkiä sahas ylösalas..?

Niillä suksille tuli vedettyä talvessa parit aika huolelliset lipat, mutta eipä tuo oo menoa haitannu.. haitannu.. haitannu.. haitannu.. :D

Ah, nuo lääkäriliiton suosittelemat ihmesukset. Mulla oli sellaiset oranssit, ja jaloissa on varmaan vieläkin verijäljet kun ei niitä yksin kertaisesti saanut tarpeeksi kireälle vedettyä..

Joensuun rantakylässä on ne kolme "lämpömäkeä" joissa tuli oltua aina pentuna. Aina. Paljonkohan kaloreita kulu kun päivänkin niitä mäkiä sahas ylösalas..?

Niillä suksille tuli vedettyä talvessa parit aika huolelliset lipat, mutta eipä tuo oo menoa haitannu.. haitannu.. haitannu.. haitannu.. :D

Meilläpäin käytettiin vaan yhtäminisuksea laskemiseen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom