Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, Suomen ensimmäinen McDonalds on avattu -84 ja Hesbureger -80....eikä mäkkejä ja hesejä oltu keksittykään
Muistan saman legendaarisen sarjan. Parhaiten ko. sarjasta on jäänyt mieleen kohta, jossa hemmo hyppäsi seipäällä 10 metriä korkean sähköaidan ylitse. :DSilloin kun minä olin nuori,paras tv-sarja oli 6.Miljoonan dollarin mies.Jota mustavalkoisena katseltiin.
Kun minä olin nuori, oli Commodore 64 tasavallan tietokone. Ja kova kone olikin.
Silloin kun minä olin vähän nuorempi :jahas:
Kylän torilla saattoi olla helposti yli puolisataa nuorta ryyppäämässä perjantaina, vaikka olisi pakkasta
Pienessä kylässä(jossa asun) ei ollut somppuja, ählyjä ja nekruja
"Sai" tapella, koulussa tuli 15min jälkkäriä tai lyötiin "kättäpäälle" toisen kanssa opettajan valvoessa ja muualla ei sanottu mitään ei ainakaan mitään oikeusjuttuja eikä terapeutteja.
Kesällä oltiin uimassa aamusta iltaan tai välillä rullaluistelemassa.
Jos jollain oli "talo tyhjänä" siitä tiesi "kaikki" ei valikoitu piirejä missä ryypättiin.
Tosiaan ikää vielä vajaa 20 ja jo nyt on noin paljon muuttunut vajaassa 10ssä vuodessa :(
Pac-ManPelattiin Puc-mania, vai mikä se nyt olikaan
Sua on kusetettu. Pennin karkkeja pitäisi kympillä saada tuhat kappaletta. ;)Silloin kun minä olin nuori, kymmenellä markalla sai sata irtokarkkia, sillä nallet ja pommit maksoivat vain pennin kappale (0, 0168 centtiä).
Nykyään jos pariskunta saa lapsen, kolmio on ihan liian pieni ja pitää ostaa omakotitalo. Farmariauto on myös pakko olla..
MUAHAHAHAAA ! TOTTA ! :hyvä: