Silloin kun minä olin nuori, ainoat hyväksytyt bändit oli Kiss, Iron maiden ja ehkä just just Bon Jovi.
Silloin kun minä olin nuori, 2 hillomunkkia ja mehutrippi makso muistaakseni 3 mk
Silloin kun minä olin nuori, kymppikassi tarkoitti 10 hillomunkkia, joista pysty syömään 7-8 putkeen. Oksentamatta. Nykyisin voi syödä 3-4. :(
Silloin kun minä olin nuori, autopelit oli ihan vitun neliskanttisia. Autoja pystyi tuunaamaan värin verran; violetti tai punainen. (mikähän peli se oli..)
Silloin kun minä olin nuori, joutu kamerassa rullaamaan filmiä veivistä, että sai seuraavan kuvan, ja salama oli kertakäyttökamaa
Silloin kun minä olin nuori, Karate Kid eli oikeasti
Silloin kun minä olin nuori, äiti pystyi katkaisemaan puhelut tyttöystävälle vetämällä puhelimen piuhan irti olkkarissa (itse olin puhumassa vaatekaapissa). Yleensä tätä edelsi jo neljä varoitusta..
Silloin kun minä olin nuori, Coca colalla oli niitä jojoja. Mulla oli ne kaikki...
Silloin kun minä olin nuori, ulkokaukalolla pelattiin lätkää hiihtolomalla aamusta iltaan. Ja äiti ei edes ollu huolestunut, koska siellä oli koko kylän pojat.
Silloin kun minä olin nuori, oli mun luokalla vain yksi lihava poika. Mutta ei sitä kiusattu, koska se ties kaiken nhl-pelaajista ja sillä oli Nikkoauto.
Silloin kun minä olin nuori, discoissa oli äipät ja iskät järkkäreinä, siellä myytiin karkkia ja takit laitettiin ihan itse narikkaan. Eikä siellä ikinä hävinnyt mitään.
Silloin kun minä olin nuori, ulkoliikuntaa oli koulussa jos pakkasta oli alle 20 astetta.