Silikonit siellä ja täällä

Originally posted by Mixu
Hän ei todellakaan tarvitse silikoneja näyttääkseen seksikkäämmältä.

Itseasiassa hänellä voisi aivan hyvin jo olla silikonit. hyvin laitettuja ei juuri erota aidoista, ainakaan tollaisesta kuvasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by tiinuli
eli pienet rinnat on kauniimmat, ja roikkutissit on rumat oli ne minkä kokoiset tahansa.

No mutta entäs jos on muuten hoikassa kunnossa, mutta silti rinnat roikkuu jotenkin oudosti tai näyttää vain tyhjiltä iho pusseilta tai jotain. Ehkä niille voi toki tehdä muitakin korjauksia kuin vain silikoni, mutta jos haluaa esimerkiksi laittaa pienet implantit niin eikö sekin ole ihan hyvä ratkaisu? Mielestäni joskus kauan sitten tuli hyvä dokkari silikoneista. Taisi olla 4D tai jotain.

Originally posted by kvi
No mutta entäs jos on muuten hoikassa kunnossa, mutta silti rinnat roikkuu jotenkin oudosti tai näyttää vain tyhjiltä iho pusseilta tai jotain. Ehkä niille voi toki tehdä muitakin korjauksia kuin vain silikoni, mutta jos haluaa esimerkiksi laittaa pienet implantit niin eikö sekin ole ihan hyvä ratkaisu?

Joo kukin laittakoon kroppaansa mitä mielii, se ei mulle kuulu, ja mun mielipide seksikkäistä rinnoista on mun mielipide, enkä voi ihan miksikään rinta-asiantuntijaksi itseäni kutsua... Kuten jo aiemmin kirjoitin, jos maailma kaatuu omiin rintoihin tai niiden kokoon, niin siitä vaan leikkaukseen. Mua vaan ihmetyttää, miten naisen kehonkuva voi olla yksistä maitorauhasista kiinni. Tosin täytyy myöntää, että harva meistä naisista on tyytyväinen rintoihinsa: toisilla on mielestään liian pienet, toisilla (kuten minulla) liian suuret, ja kaikilla ne rinnat omasta mielestä roikkuvat... :lol2:

Laadusta saa aina maksaa, mutta ei tarvi lähteä ees lahden toiselle puolelle, niin hinta tippuu... Puoli kilometriä etelään riittää ja hinta tippuu jo yli 1000e. Ja parhaimmassa tapauksessa leikkauksen suorittaa sama lääkäri!

Mun puolesta jokainen tehköön mitä haluaa, mutta ainakin itse kun kilpailee fitnessissä niin ei halua laittaa - vaikka syytä olisikin tällä varustetasolla ja halua myös. Arvostan lajia todella paljon ja loukkaa aika pahasti kun kuuntelee niiden mahdollisten katsojien yms kommentteja niiden nähdessä kisoja livenä, telkkarista tai kuvia lehdissä. Keskiverto maijameikäläinen ei fitnessiä todellakaan urheiluna pidä, kun ensimmäisenä silmille hyppää tursuavat tissit.

Kyllä sitä itsekin haluaisi hankkia silkkarit, mutta kokee, että on lajin edustajana jonkinlaisessa vastuussa sen julkisuuskuvasta erityisesti, kun haluaa olla vakavasti otettava urheilija myös lajin ulkopuolisten silmissä.

Lisää näkyvyyttä, tunnettuutta ja erityisesti fyrkkaa laji kuitenkin kaipaa.

Kokeilkaa!!!

Sellaisten jotka haluaa isot rinnat niin miksi ei kukaan kerro isojen rintojen tuomia epämukavuuksia
1. Ei voi juosta, sattuu vaikka tukevat liivit
2. ei voi nukkua mahallaan
3, ei voi ostaa Davidin toppia kun eivät mene edes kunnolla rinnan yli
4,Puseroissa ei riitä tilaa rinnoille, "littaavat"
5.Monet takit ja vaatteet tehty pieni rintaisille
6,jos vielä ympärysmitta pieni niin ei edes liiviliikkeistä löydy (keskustan iso liiviosasto kaikki koot alkavat 80 ja ylos päin), paitsi Stokkalta hinnat 57 eurosta ylös päin
7, ei löydy liivi+housut settejä
8,Joskus joku Body löytynyt mutta hinta niin tajuton ettei raaski
9,kaikki ruoka löytyy rinnoilta
10, ei nää omaa mahaa
11, mitähän ikä tekee-rinta ja napa lähenee uhkaavasti
12,painaumat olkapäillä liivin olkaimille
13, kapeat olkaimet-hankaavat ihon vereslihalle
Hyviä puolia ei tarvi kirjottaa ne kaikki tietää
ja varmaan osa huonoista puolista unohtui mainita.
Sanoisin että mielummin pienet tai mediumit mutta en ala pienentämäänkään - ainakaan vielä.
Että jospa ihmiset vain hyväksyisivät itsensä sellaisina kun on, voihan kroppaa muokata muttei silpomaan tarvi ruveta.

Laittakoon silikoonit ken haluaa, mutta kylkiluiden poistaminen kapeamman vyötärön saavuttamiseksi... :urjo: Silloin pitää jo olla lepakoita tapulissa!

Originally posted by Ratu
... kylkiluiden poistaminen kapeamman vyötärön saavuttamiseksi... :urjo: Silloin pitää jo olla lepakoita tapulissa!

Marilyn Mansonista(mun idoli :D ) kiertää sellainen huhu, että hän on poistattanut kylkiluitaan voidakseen ottaa paremmin itseltään suihin.

Originally posted by kekexx
Marilyn Mansonista(mun idoli :D ) kiertää sellainen huhu, että hän on poistattanut kylkiluitaan voidakseen ottaa paremmin itseltään suihin.

No Mansonilla on sitten ainakin kunnon motiivi leikkaukseen :D

Originally posted by kekexx

Minä kyllä epäilen että on lähinnä urbaani legenda. Ja onhan tuo juttu kierrellyt jo vuosia.

Mitä taas tulee tuohon kylkiluitten poistoon, niin totean taas, että jokainen tavallaan. En kyllä näe miksi vyötäröä pitää enää kaventaa jos se on jo niin kapea että kylkiluitten poisto on ainoa keino sen lisäkavennukseksi. :thumbs:

silikoneista....

niin tota... mä en yleensä hyväksy silareita mut esim. joillain aerobickkaajilla on rasvat niin alhaiset ettei kyllä rintojakaan ole, niin tollaisissa tapauksissa pienet silarit ovat varmaan ihan ok :)
HUOM! pienet... sellaiset että voi sanoa että rinnat on, mutta ei saa mennä liioittelemaan...

kuten sanottua ne jotka ammatikseen ovat niin laihoja ettei rasvaa ole sen paremmin rinnoissa kun muuallakaan kroppaa voi pienet implantit olla :D

muuten nej...

Mielestäni silikonirinnat on aivan syvältä. Eihän niitä edes uskaltaisi "leipoa" kun pelkäisi hajoavan.;)

Sellaiset hyvin treenatut rintalihakset yhdistettynä edes jonkunsortin maitorauhasiin on hyvä setti. Sijoittaisi ihmiset mielummin lihaksiston parantamiseen salilla kun tuollaiseen keinopaskaan.

BTW. Jossain lehdessähän oli juttu hetki sitten kun joku siloposkimalli oli teettänyt komiat habat ja rinta"lihat" silikoonista, mihin tämä maailma on menossa...

Hauska kaivaa hautoja auki joskus 10000 vuoden päästä ku pukkaa vaan eri kokoisia ja muotosia geelipusseja ja muita keinotekosii elimii vastaan... Tyyliin: Hey trevor! there´s another siliconnus sapiens here!
ja pusseista entisöidään täydellisiä "luurankoja"
No joo. Mulla on väsy = :david:

Muija meni kerran tokaisemaan että "jos sä rupeat käyttämään aineita, niin mä hankin silikonit". Mutta nyt se peru ja sano että "mä lähden jos rupeat käyttämään". Damn :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom