Silikonit siellä ja täällä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike, ei mun tarvinnut lähteä muiden tissejä nostelemaan arpia nähdäkseni (tosin joskus on pitänyt avustaa niinkin, kun ei ole joku neiti meinannut saada etumustaan hyvin "tyrkylle" pukuunsa, eikä ole pystynyt itse nostelemaan, pitkät irtokynnet nääs tiellä;). Niinkuin varmaan tiedät, myös fitnessmimmit lämmittelevät lihaksiaan takahuoneessa, jolloin esim. leikkausarvet tulevat helpostikin näkyviin (vaikka pienet ovatkin - takahuoneet vaan ovat kovasti ahtaat, joten niissä joutuu hyvinkin lähellä toista asua vaihtamaan ja lämmittelemään). Ja "näppituntumaakin" asiasta löytyy, parilla ystävälläni on silikonit... Ihan ok heille, hyvin sopivat kysisille mimmeille. Itse en laittaisi, en mielestäni tarvitse (dieetin loppumetreilläkin muuhun kokooni nähden ihan riittävän kokoisina tisut säilyvät).

Originally posted by Jansku
Kukas äijistä tahtois tämmöiset? :lol2:
Tissit1 Tissit2
Halvemmalla pääsee vaikka ottamalla vaimon e-pillereitä...

No kyllä minusta noi tuon kuvan 2 äijän rinnat on vielä aika paljon rumemmat tuossa before-kuvassa. Tuon ensimmäisen kuvan implantit on kyllä hemmetin törkeät.

Originally posted by Kiuaskivi
No kyllä ne huomaa. Takakakautta naidessa kun rinnat roikkuu ne ei välttämättä näytä ollenkaan estettisiltä. Muutenkin kosketus tuntuu bongaavlta vaikka rasvaa olis päällä paljonkin. Leikkausarpi voi olla rinnan alla, mutta myös lähellä kainaloa. Riippuu asennustavasta.

Luin tutkimusksen jossa väitettiin, että lähes jokaisella tulee silikoneista ogelmia viimeistään neljän vuoden sisään. Lievimmillään ne on jotain vilunväristyksiä, koteloitumisia ja pahimmillaan jopa syöpä. Jenkkilässä ne mun käsittääkseni on jo kiellettyjä niihin liittyvistä suurista haitoista. Tästä löytyy joku aika asiallinen suomenkilinen wepisaittikin jostain.

Sitä myös en käsitä jos ne asentaa lihaksen alle niin kuinka sitä lihasta sitten voi käyttää? Kuinka penkkaat kun on silikonit? Lihas painuu luuta vasten ja poks...

Implantit vaativat todella terävän iskun jotta ne puhkeaisivat.

Eli puukkoa käytännössä. Laadukkaat kestää vaikka rekalla päältä ajon.

Hän ei todellakaan tarvitse silikoneja näyttääkseen seksikkäämmältä.
aar.sized.jpg

jaa-ah

Siis EVVK ;) itse en seurustelisi enkä muutenkaan kiinnostuisi silikoonilla vuoratuista en miehistä enkä myöskään naisista, enkä ottaisi muuta kuin jos menettäisin tisuni (syövän takia) ja joskus tulevaisuudessa tulevat roikkumisefektit (kakaroista johtuvat) ennemminkin korjauttaisin kohotuksella jos ei mikään muu tehoa ja jos jäävät hyvin epämukavan tuntuisiksi.
Muuten on kyllä aivan yksi hailee vaikka muut muokkaisivat kroppaansa joka toinen vuosi trendien mukaan tyyliin Demi Moore.
Yllä olevalla (ed. viestissä...) naisella on kyllä näpsäkät tisut :) mullekkin tollaiset!!

Re: jaa-ah

Originally posted by Missukka
Siis EVVK ;) itse en seurustelisi enkä muutenkaan kiinnostuisi silikoonilla vuoratuista en miehistä enkä myöskään naisista

Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Minusta ihmisen joka rojuttaa on aika paha alkaa moralisoida toista silikoneista. Toki voi miettiä onko oikein rinnastaa roinan kanssa hankittuja lihaksia silikonirintoihin vai pitäisikö ennemmin verrata syntholia. Kuitenkin jokainen päättää omasta kropastaan ja kyllä silikonirinnatkin voi olla kauniit.

En ymmärrä miten tuo yllä oleva kuva aiheeseen liittyy. Ei kai kukaan olekaan väittänyt ettei pienet rinnat voi kauniit olla?

Re: Re: jaa-ah

Originally posted by kvi
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Minusta ihmisen joka rojuttaa on aika paha alkaa moralisoida toista silikoneista. Toki voi miettiä onko oikein rinnastaa roinan kanssa hankittuja lihaksia silikonirintoihin vai pitäisikö ennemmin verrata syntholia. Kuitenkin jokainen päättää omasta kropastaan ja kyllä silikonirinnatkin voi olla kauniit.

En ymmärrä miten tuo yllä oleva kuva aiheeseen liittyy. Ei kai kukaan olekaan väittänyt ettei pienet rinnat voi kauniit olla?

Sorry, didn't get the point... ?

19/20

Taidan olla tällä hetkellä pakkiksen virallinen silikoniasiantuntija!
:D

19/20 tuli tulokseks. Tuo viimeinen terhakka pari meni pienen miettimisen jälkeen väärin, eli ilmeisesti hyvin tehtyjä on ainakin katsomalla vaikea erottaa.

Ottakoon silikonit ken ottaa, hassulta vaan tuntuu, et ihmisen itsetunto olisi silikoneista kiinni. Mut jos siitä maailma pelstuu ja mieli muuttuu hyväksi, niin siitä vaan. Itse olen Hipan kanssa samoilla linjoilla, eli pienet rinnat on kauniimmat, ja roikkutissit on rumat oli ne minkä kokoiset tahansa. Suhteellisuutta toki tarvitaan, omaan pituuteeni (160 cm) omat rintani ovat liian isot, ne ovat tiellä ja jotenkin halvan näköiset. Voisin luovuttaa pari desiä tarvitsevalle jos se olisi mahdollista... ;)

Ja noista miesten pidennyksistä. Oikeasti, koolla ei ole niin suurta väliä, koska liian iso peli jota käyttää osamaaton idari on jotain aivan kauheaa. Sen vastakappaleen kokokin on rajallinen, ei se ole mikään pohjaton kaivo. Ja todella pieni tarkoittaa sellaista, jossa ei kortsu pysy päällä ja joka ei oikeasti tunnu yhtään missään. Tarkempia senttejä ei pysty antamaan. Ja mihin mies tarvitsee peniksenpidennystä kun sillä on kieli ja kymmenen sormea????? :D

Täytyy vaan ihmetellä, kuinka nykyään on ihmisten seksikkyys kiinni ulkoisista jutuista, ihan kuin naiset olisi vain tissejä ja perseitä, ja kundit pelkkiä heppejä. Mihin sitä oikeaa ihmistä tarvitsee, kyllä niitä irrallisia välineitä saa alan kauposta ja varmasti sellaisen kokoisina että kelpaa :rolleyes:

Originally posted by tiinuli
Ja noista miesten pidennyksistä. Oikeasti, koolla ei ole niin suurta väliä, koska liian iso peli jota käyttää osamaaton idari on jotain aivan kauheaa. Sen vastakappaleen kokokin on rajallinen, ei se ole mikään pohjaton kaivo. Ja todella pieni tarkoittaa sellaista, jossa ei kortsu pysy päällä ja joka ei oikeasti tunnu yhtään missään. Tarkempia senttejä ei pysty antamaan. Ja mihin mies tarvitsee peniksenpidennystä kun sillä on kieli ja kymmenen sormea????? :D

Tiinuli puki hienosti sanoiksi sen, mihin en itse männäviikolla flunssahuuruissani kyennyt. JUURI NÄIN. :) :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom