Silikonit siellä ja täällä

Silikonit

No kyllä pitää olla TODELLA pienet rinnat ennen kuin niita tarvii häpeillä. Kyllä itse olen kallellaan sinne pieniin rintoihin kuin isoihin.

Joku sanoi että kyllä kaiken näköiset rinnat ovat hyvän näköisiä mutta itse olen kyllä enemmän sitä mieltä että hyvän näköiset rinnat ovat se kaikki rajoitetuin luonnonvara. Isommat roikkuu vanhoilla päivillä (ja monilla jo nuorillakin) ja varmaan 20v päästä on isot läjät todella hirveän näköisiä isoja silikonirintoja vanhojen eukkojen kannettavana.

Kaippa sitäkin voi sitten parannella jatkuvilla leikkauksilla.. plastiikkakirurgeilla eivät työt lopu lähiaikoina.

Sellaiset pienethän on juuri hyvät kun eivät roiku pahasti ja kestävät ajan kättä hyvin :).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by alumiini
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että nainen, joka on melkein täysin lauta, ei oikein säväytä. Tuli tällaistakin tapausta joskus hoideltua ja fiilis oli kuin olisi pannut miestä... yök..:urjo:

:jahas: Jahas...
Mitä omaan mieliiteeseen tulee, niin naisen viehattävys ei ole todellakaan rintojen koosta kiinni.
Ja oma suhtautuminen silokoneihin täysin neutraali, pääasia että on sinut kroppansa kanssa.

Mä olen myös aika neutraali tän asian suhteen. Eli jos joku haluaa laittaa silikonit niin antaa mennä vaan. Ymmärrettävää on tässä nykymaailmassa että moni nainen ei tunne itseään kovin naiselliseksi jos on pienet rinnat. Ja sekin vain siksi että ISOJA TISSEJÄ ylistetään liikaa. Mielestäni nainen voi olla erittäin kaunis ja viehättävä vaikka olisikin pienet rinnat. En toki laita pahakseni vaikka ne olisivatkin isommat...luomut tai silikonit...pääasia on että ne ovat sopusuhtaiset ihmisen kehoon nähden :)

mieluummin hieman pienet kun suuret. omasta mielestäni.

tosin isot pojat puhu että samasta syystä jotku käyttävät hormoneja - näyttääkseen isommalta, tosin lihaksista. mutta tiedä häntä. samaa huijausta ne molemmat on. muuan mestarit oli teettänyt vatsalihaksetkin silikonista. =D

nimim. m, 20, E-kuppi. =)

Isot tissit ovat niin loppukulunut juttu niitä on jokapaikassa,Siksi en enää jaksa edes kiihottua niistä.Seksikin on markkinoitu loppuun.

Luovuutta/lahjakkuutta korvataan seksillä.

Originally posted by Metri
Luin jostakin, että joillakin fitnessurheilijoilla olisi silarit. Se menee miusta jo eräänlaisen dopingin puolelle.

Olen täysin samaa mieltä :kippis1:

Itse ainakin haluan näyttää sporttimimmiltä ja minun mielestä siihen lookiin ei tod. kuulu isot tissit!!! Oma kuppikokoni on ainakin pienentynyt treenaamisen myötä huomattavasti ja olen siihen erittäin tyytyväinen!

En kuitenkaan tuomitse silikoneja. Jokainen tekee omat valintansa! Olen nähnyt ainakin kymmenet silikonirinnat ja suoraan sanottuna olen nähnyt jokaikisellä rumat leikkausarvet!

Yks juttu mua mietityttää, et kuka ihme niille 18-20v. tytöille maksaa ne silikonirinnat, isukki vai?

...hmm ja pojille vastaus siitä peniksen koosta. Myönnän kyllä, koolla on väliä, mutta ehdottomasti tärkämpi asia on se miten sitä osaa käyttää!

Originally posted by stranger
Eiköhän jokainen saa tehdä omalle kropalleen mitä itse haluaa. Ja jos kauneusleikkauksella saa itselleen paremman itsetunnon, niin eiköhän se ole silloin ihan oikeutettua. Ei suuret silikoonirinnat mitään kaunista katseltavaa ole, mutta jokainen tekee omat ratkaisunsa. Jos hyväksytään kauneusleikkaukset vain sairauden tai vamman korjauksiin, niin mihin vedetään raja. Rinnan menettänyt saa uuden, kolarissa vaurioituneet kasvot korjataan... Eikö kiusattu saa leikkauttaa hörökorviaan, eikö bodari leikkauttaa gynoaan..?

Tokitoki, mutta nythän kyseltiinkin ihmisten mielipiteistä. Ja minun mielipiteeni asiaan on se, että jos joku tykkää, niin senkun laittaa. Ei häiritse minua. Toki tulee joskus Naten tapaan naureskeltua näille tennispallo-megahinkki-versioille :D Siitä olen ihan samaa mieltä esim. Tompan kanssa, että sopivan kokoiset ja taidokkaasti laitetut silarit voivat olla myös oikeasti ihan hyvännäköiset.

Noista miesten silikoni"jatkeista" sitten... kyllähän tuo varmaankin melkoista huvittuneisuutta herättäisi :D Ihan kuten Hippa sanoi, että kunhan nyt ns. normaalikokoisista vehkeistä puhutaan, niin eipä sillä senttiluvulla kyllä juurikaan merkitystä ole. Missään nimessä isompi ei sitäpaitsi aina ole parempi (tässäkään), sillä (liian) runsas varustus aiheuttaa helposti kipua :( Eli sellainen keskiverto on jees :thumbs:

Kannatan jyrkästi kaikkia omasta tahdosta lähteviä keinotekoisia oman ulkonäön muokkaamistapoja.

Kyllä on kauniin näköisiä silikonirintoja...
Itselle se on melkeen iha sama(katson enemmä peppua).
mutta jos on kauniit silikonit niin ohan se :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Re: Re: Silikonit siellä ja täällä

Originally posted by HooEee
Ei missään nimessä!!!yksiYKSI111!!YKKÖNEN!!!

En ole koskaan tajunnut naisia jotka ottaa silikonirinnat, vaikka niitä pilkataan ja ivataan ihan avoimesti. en tiedä sitten onko nämä naiset sitten sen verran yksinkertaisia, että eivät näe kuinka tekevät itsensä naurunalaisiksi.

Voi hellanlestas, missä sä asut? Vladivostokissa? Nyt eletään 2000 lukua ja silikonirintoja on vähän jokatoisella. Esim kehonrakennuksessa ja fitness urheilussa ne ovat esteettisesti melkein must. Miten sä voit väittää että joku tulee yskinkertaiseksi kun asentaa silikonit? Onko se yksinkertaisuutta jos joku Kälviältä sanoo että noi on naurettavia? Eiköhän se naurettava kaveri ole siellä päässä joka tuomitsee.

Riku sanoi hyvin tuossa aikaisemmin, jos joku on sinut itsensä kanssa leikkauksen jälkeen, niin so be it, kuka sitä voi tuomita.

Re: Re: Re: Silikonit siellä ja täällä

Originally posted by Mike
Esim kehonrakennuksessa ja fitness urheilussa ne ovat esteettisesti melkein must.

Nimenomaan. Jos kilpailijalla lähtee rinnat mäkeen kun dieettaa ittensä huippukuntoon, mutta kanssasisarilla ei (tai on silikonit), niin miksi pitäisi antaa tasoitusta? Ja mielestäni ainakin suomen tasolla fitness-kilpailijoiden silarit ovat olleet varsin "luonnollista" kokoa.

Originally posted by fitnesspimu

Olen nähnyt ainakin kymmenet silikonirinnat ja suoraan sanottuna olen nähnyt jokaikisellä rumat leikkausarvet!

Oletko kenties ikinä nähnyt silikonirintoja vai onko sulle 10 naista esitelleet läheltä omia arpiaan? Arvet ovat hyvin pieniä, noin 5cm pituisia, ja parin millin paksuisia. Ne eivät näy kuin vain läheltä alhaaltapäin katsottaessa, joten ihmetyttää jos sulle ovat kaikki naiset vartavasten esitelleet minkälaiset jäljet heille on jäänyt.

Aika kieroon saa katsoa että niistä saa rumat leikkausarvet. Oletko koskaan nähnyt ennenaikaan tehtyjä sappileikkauksien arpia, siinä on ruma arpi, joku 5cm viilto mikä paranee ihon väriseksi 2 viikossa, tuskin on hirveän ruma.

Originally posted by Gillyanne
Noista miesten silikoni"jatkeista" sitten... kyllähän tuo varmaankin melkoista huvittuneisuutta herättäisi :D Ihan kuten Hippa sanoi, että kunhan nyt ns. normaalikokoisista vehkeistä puhutaan, niin eipä sillä senttiluvulla kyllä juurikaan merkitystä ole. Missään nimessä isompi ei sitäpaitsi aina ole parempi (tässäkään), sillä (liian) runsas varustus aiheuttaa helposti kipua :( Eli sellainen keskiverto on jees :thumbs:

Tuo nyt oli taas sitä tyypillistä "lässynlässyä", mistä Tahvo Tohveli jo kertoilikin. Eikö ne siellä HKKK:ssa jo opettanut, että pöytään pitää heittää ihan konkreettisia lukuja, eikä pidä harrastaa mitään ympäripyöreää politikointia oman nahkan ja työpaikan pelastamiseksi. Eli työpaikkahaastattelussa tuli nyt pitkä miinus sinne läpysköihin. :)

Nyt sitten ei muuta kuin heittämään ihan oikeita lukuja siitä, mikä se "normaalikokoinen vehje" sinun mielestä on(ja mikä runsas). Senttejä ja euroja pöytään!!!yksiristikaksi!!!pennitmiljoonaksi!!!!1111!!:)

Originally posted by strong
Tuo nyt oli taas sitä tyypillistä "lässynlässyä", mistä Tahvo Tohveli jo kertoilikin. Eikö ne siellä HKKK:ssa jo opettanut, että pöytään pitää heittää ihan konkreettisia lukuja, eikä pidä harrastaa mitään ympäripyöreää politikointia oman nahkan ja työpaikan pelastamiseksi. Eli työpaikkahaastattelussa tuli nyt pitkä miinus sinne läpysköihin. :)

Nyt sitten ei muuta kuin heittämään ihan oikeita lukuja siitä, mikä se "normaalikokoinen vehje" sinun mielestä on(ja mikä runsas). Senttejä ja euroja pöytään!!!yksiristikaksi!!!pennitmiljoonaksi!!!!1111!! :)

HKKK = Helsingin Kauppakorkeakoulu...? En tunne ko. laitosta lainkaan ;)

Ja eikös suomalaisen miehen "keskimitta" (vai oliko peräti EU-standardi) ole 15 cm... että siitä voipi sitten jokainen päätellä... ;)

Silaria

Juu-u, kiinnostava aihe. Itselle on kyllä tullut silikonirintoja vastaan ja niistä vois sanoo, että näyttää ihan hyvältä (jos nyt ei oo mitään överimäärää tai epäonnistunuttua leikkausta, vrt. tennispallo-efekti) mutta tuntuu huonolta. Ei nyt kovalta, mutta ei kuitenkaan lähellekkään samalta kuin luomu, ei kyllä kukaan mies "näppituntumalta" erehdy aidoiksi luulemaan.

Mitä niihin arpiin tulee, niin ihmettelen myös kuinka yksi kirjoittaja oli niitä kymmenen bongannut...se leikkausviiltohan tulee (usein) rinnan alle ja on näin jonkunverran piilossa, eihän ne silkonirinnatkaan ihan pystysuoraan törrötä...ja pienikin se arpi on. Eli käytännössä rintaa pitää nostaa tai katsoa suoraan altapäin, että arven näkisi.

No mutta pojat, äkkiäkös fitnessurheilijanainen kymmenetkin silikonirinnat bongaa - kisojen takahuoneissa nimittäin...Viime syksynä Kultsallakin 77 Fitnessmimmiä lavalla; monetkohan rinnat sitä tulikaan takahuoneessa nähtyä - silikonilla tai ilman - ...:rolleyes:

Jos joku ei ole täysin tyytyväinen omaan vartaloonsta ja päättää tehdä jotain asian hyväksi, niin ainakin minulta saa täyden kannustuksen. On kyseessä sitten dieetti, bulkkaus tai silikonien asentaminen. Tietysti on myös hyvä käyttää järkeä, eli harkitaan päätöksiä eikä suinpäin rynnätä ottamaan ensimmäisiä implantteja mitä tarjotaan.

Originally posted by Brunetti
No mutta pojat, äkkiäkös fitnessurheilijanainen kymmenetkin silikonirinnat bongaa - kisojen takahuoneissa nimittäin...Viime syksynä Kultsallakin 77 Fitnessmimmiä lavalla; monetkohan rinnat sitä tulikaan takahuoneessa nähtyä - silikonilla tai ilman - ...:rolleyes:

Juu, mutta monenko tuntemattoman rintoja menit nostelemaan ja katsomaan 20 sentin päästä miltä se arpi näyttää. Kai niitä tissejä siellä näkee, arpia ei ihan oikeasti näe, ellet oikein mene vierestä katsomaan. Vähän tuntuu että MUTU juttuja nyt on liikenteessä, eikä tytöillä ole oman käden tietoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom