Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkeo sanoi:Oliko täällä joitan ihmisiä ketkä ovat/ovat olleet siedätyshoidossa? Onko ollu miten pitkä jaksoista ja miten tämä tapahtuu?
erkjetter sanoi:mä oon. alussa piti käydä viikon välein nousevalla annostuksella ja tästä noin 3vuotta eteenpäin kerran kuussa piikillä, ei oo mikään iso homma kunhan homman saa käyntiin, ensin pitää toki testata sun muuta mutta ekan piikin jälkeen riittää kun marssit paikalle milloin huvittaa ja pyydät piikistä. eli ei oo mitään sekunttipeliä millon pitää olla paikalla.
Jep,koiran kanssa kun metsässä kävelin niin puoli tuntia sai silmiä hieroa kun kutivat...JOJ sanoi:Hyvin näyttäis olevan tavaraa ilmassa :curs:
trebla sanoi:Oireet saattaa olla aika pahojakin, mutta kestävät vain muutamia päiviä. Ennen sai kärsiä koko kesän.
Josef sanoi:Kuuluuko siitepöly allergiaan yskä/ rään muodostuminen kurkkuun? Mystinen räkätauti iski.
JOJ sanoi:Siitepölytiedote:
http://www.sci.utu.fi/aerobiologia/suomi.html
Hyvin näyttäis olevan tavaraa ilmassa :curs:
Aika tuskaa on ollut eläminen jo hetken verran, vappuna kaivarin jälkeen meinasin kaivaa silmät päästä ja heittää menemään. Lääkkeisiin ei oo nyt tällä hetkellä varaa sijoittaa, ja onhan se niiden toimivuuskin ollut vähän niin ja näin.
Ja nimenomaan se hierominenhan auttaa asiaa..Wyldeclone sanoi:Jep,koiran kanssa kun metsässä kävelin niin puoli tuntia sai silmiä hieroa kun kutivat...
Nimenomaan, itse on tullut opittua kantapään kautta että kun silmiä kutittaa niin niihin ei kosketa vaikka kuinka tekisi mieli koska kutitus ja hieromisen myötä mahdollinen silmätulehdus senkun pahenee.JOJ sanoi:Ja nimenomaan se hierominenhan auttaa asiaa..