- Ikä
- 42
Nostetaanpas ikivanhaa ketjua. Hain tänään just taas allergialääkkeitä kun näyttää alkaneen tuo siitepölyaika: aamulla silmiä meikatessa tuntuu kuin meikkaisi vieraan ihmisen silmiä, niin turvoksissa on. Mulla on nyt pari vuotta siitä kun viimeksi on määrätty uudenlaisia lääkkeitä (silloin mm. Clarinase) ja nuo samat on edelleen käytössä. Onkos täällä muita allergiasta kärsiviä joilla ois vinkkiä siihen, mitä ehkä tänä vuonna kannattaisi lääkärille ehdottaa? YTHS:n lääkäreillä ei tunnu olevan mitään omia mielipiteitä mitkä lääkkeet tehoaisi ärhäkkään allergiaan parhaiten. Suunnilleen itse pitää se reseptikin kirjottaa, että saa jotain kunnon lääkkeitä eikä pelkkää Zyrteciä, joka ei mulla ainakaan ole auttanut enää vuosikausiin. Mistä lääkkeistä olette parhaiten saaneet apua?
Kumma juttu, mutta oon kyllä viime ja tänä keväänä ollut huomaavinani, että allergiaoireet ei ole tulleet läheskään niin voimakkaina kuin aiemmin. Siitepölymäärissä tuskin on juurikaan eroa... mutta voisikohan superpuhtaalla ruokavaliolla ja säännöllisellä, pitkään jatkuneella vitamiinien, karotenoidien yms. syömisellä olla jotain vaikutusta allergiaan?
Kumma juttu, mutta oon kyllä viime ja tänä keväänä ollut huomaavinani, että allergiaoireet ei ole tulleet läheskään niin voimakkaina kuin aiemmin. Siitepölymäärissä tuskin on juurikaan eroa... mutta voisikohan superpuhtaalla ruokavaliolla ja säännöllisellä, pitkään jatkuneella vitamiinien, karotenoidien yms. syömisellä olla jotain vaikutusta allergiaan?