Siisteimmät julisteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raipat
  • Aloitettu Aloitettu
Postataan siistejä julisteita. Allposters.com taitaa olla pätevin mesta kuvien metsästykseen / ostamiseen.
Aloitan viimeisimmillä hankinnallani. Leffa rokkas ja tuossa kuvassa on hyvät värit.
A3U73U0XG6X1XN5.fjpeg

Allpostersista vajaa 100 rahaa kehyksillä, kokoa n. 70x100cm.

PP31434~James-Bond-The-Quantum-of-Solace-Posters.jpg

Tarkoitus on hankkia vielä kolmas kuva seinälle tuomaan väriä, ajatuksena oli ensin ostaa tuon uuden Bondin kuva,
mutta harmaa väri ei sitten loppujen lopuksi toiminutkaan kokonaisuutta ajatellen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pirun mageita, itse ajattelin tilata jotain vintagea, saa nyt nähdä.

Siistejä. Lisäksi voi tehdä vaikka omista omista digikuvista esim. 60x100cm valokuva 30€ vaikka tuolta fotonettista ja siihen vielä kehykset päälle muutamasta kympistä ylöspäin :)

Joku näistä on menossa seuraavaksi hankintaan:

178726.jpg

787621.jpg

219682.jpg

Tällä hetkellä en omista kun terminator 2 leffa julisteen. Se on hieno juliste se. Ja varsin kookaskin.

Mulla oli aikoinaan Arska hetken aikaa seinällä, mutta siitä tuli liikaa noottia naispuolisilta henkilöiltä :lol: Eikä ollut edes mikään eroottinen kuva !

Tarantino rokkaa :)

Liitteet

• 27553.jpg
    27553.jpg
    111,9 KB · Katsottu: 241
  • planet_terror_poster1.jpg
    planet_terror_poster1.jpg
    67,2 KB · Katsottu: 298
PF2091.JPG

tollainen ja sitten
tt0066921_largeCover.jpg

tollainen olivat seinällä joskus. Harmittaa kun en muista/tiedä minne olen kadottanut.
Edelleenkin haaveilen (en tiedä miksi) että saisin ison Lontoon metrokartan julisteena seinälle...
map2012.gif

Tuossa linkki reilun kokoiseen kuvaan.
Ed: vielä kun sais tollaisen wanhan näköisen kartan jostakin vuosien takaa.

Tää ois pahee

Liitteet

• swordinskulls.jpg
    swordinskulls.jpg
    36,8 KB · Katsottu: 1 257

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom