Siisteimmät julisteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raipat
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Liitteet

• PP31348-511x768.jpg
    PP31348-511x768.jpg
    79,9 KB · Katsottu: 585
Juupajoo. Tilasin julisteen Allposters.eu:sta, mutta ei tunnu tulevan perille asti :curs:

ShipmentID: S1424373172
Status: Shipped
Ship Date: 11/20/2008
Shipped Via: DHL

Edit. Niin ja julistetta kun ei tunnu Suomesta löytyvän mistään, eli Dalin "The Elephants".

Löytääkös joku sellaisia kommarijulisteita? Siis sellaisia mahtipontisia julisteita, missä työnorjat nousee riistosta :D. Punaista propagandaa. Parit oon seinillä nähnyt ja ne on olleet hiton hienoja.

Juupajoo. Tilasin julisteen Allposters.eu:sta, mutta ei tunnu tulevan perille asti :curs:

ShipmentID: S1424373172
Status: Shipped
Ship Date: 11/20/2008
Shipped Via: DHL

Edit. Niin ja julistetta kun ei tunnu Suomesta löytyvän mistään, eli Dalin "The Elephants".

Ielläkin kesti joku tilaus aivan tolkuttoman kauan. Tainneet tullin pojat pitäny omaa hauskaa sen tuubin kanssa... Suurin osa tullut suht nopeasti.

Löytääkös joku sellaisia kommarijulisteita?
Entä kokoomukselta vastaavia? Nykypäivän mukana tulleessa liitteessä oli muutamasta kuvat ja oli aika hupaisia... "pois kommunismin saasta Suomesta" jne. :D

Löytääkös joku sellaisia kommarijulisteita? Siis sellaisia mahtipontisia julisteita, missä työnorjat nousee riistosta :D. Punaista propagandaa. Parit oon seinillä nähnyt ja ne on olleet hiton hienoja.

Tampereella Lenin-museossa oli tuommoisia hyvin tarjolla joskus vuosi-pari sitten kun siellä kävin.

Perkele, tänä päivänä punikkien julisteita kysellä. :curs:

Tuosta tulostat ittelles julistetta:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0b/Lapuan_liike.svg/250px-Lapuan_liike.svg.png

Osasto Törni
http://kotisivut.turunsanomat.fi/tiedostot/619.gif

Loistava !

Liitteet

• joker-dark-knight-3.jpg
    joker-dark-knight-3.jpg
    59,4 KB · Katsottu: 938

Täältä löytyy muutamia kommarijulisteiksi laskettavia: Russian propaganda

Ite - vanhana SKP:n jäsenenä - olen tapiseerannut kämpän seinät noilla julisteilla.

Mitä eroa on "Art printillä" ja "Door posterilla" ?

..tuolta allposters.comista kahtelin julisteita ja tämmöset tuntemattomat termit hyppäsi eteen :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom