Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juupajoo. Tilasin julisteen Allposters.eu:sta, mutta ei tunnu tulevan perille asti :curs:
ShipmentID: S1424373172
Status: Shipped
Ship Date: 11/20/2008
Shipped Via: DHL
Edit. Niin ja julistetta kun ei tunnu Suomesta löytyvän mistään, eli Dalin "The Elephants".
Entä kokoomukselta vastaavia? Nykypäivän mukana tulleessa liitteessä oli muutamasta kuvat ja oli aika hupaisia... "pois kommunismin saasta Suomesta" jne. :DLöytääkös joku sellaisia kommarijulisteita?
Mulla on sama :thumbs: Ikeasta saa aika hyvin ainakin noita perusjulisteiden kokosia kehyksiä.
Tuollainen löytyy,vieläkö sais kehykset ostettua nii sais seinälle.
Mulla on sama :thumbs: Ikeasta saa aika hyvin ainakin noita perusjulisteiden kokosia kehyksiä.
Ei ehkä ihan tulostustarkkuudella, mutta kuitenkin. Samoin jotain sodanaikaisia sanoilla war+poster. Altavistaa kannattaa kanssa koittaa.Löytääkös joku sellaisia kommarijulisteita? Siis sellaisia mahtipontisia julisteita, missä työnorjat nousee riistosta :D. Punaista propagandaa. Parit oon seinillä nähnyt ja ne on olleet hiton hienoja.
Löytääkös joku sellaisia kommarijulisteita? Siis sellaisia mahtipontisia julisteita, missä työnorjat nousee riistosta :D. Punaista propagandaa. Parit oon seinillä nähnyt ja ne on olleet hiton hienoja.
Perkele, tänä päivänä punikkien julisteita kysellä. :curs:Löytääkös joku sellaisia kommarijulisteita? Siis sellaisia mahtipontisia julisteita, missä työnorjat nousee riistosta :D. Punaista propagandaa. Parit oon seinillä nähnyt ja ne on olleet hiton hienoja.
Toimis kyllä pelkkä kuvakin mutta toi on kyllä yks parhaista leffajulisteista ikinä. Kuvaa leffaa täydellisestiToihan olis ihan hyvän näköinen ilman tota alatekstiä... voihan sen toki leikata vaikka pois
Tämä löytyy seinältä kehystettynä.
Löytääkös joku sellaisia kommarijulisteita? Siis sellaisia mahtipontisia julisteita, missä työnorjat nousee riistosta :D. Punaista propagandaa. Parit oon seinillä nähnyt ja ne on olleet hiton hienoja.