Siisteimmät julisteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raipat
  • Aloitettu Aloitettu
Postataan siistejä julisteita. Allposters.com taitaa olla pätevin mesta kuvien metsästykseen / ostamiseen.
Aloitan viimeisimmillä hankinnallani. Leffa rokkas ja tuossa kuvassa on hyvät värit.
A3U73U0XG6X1XN5.fjpeg

Allpostersista vajaa 100 rahaa kehyksillä, kokoa n. 70x100cm.

PP31434~James-Bond-The-Quantum-of-Solace-Posters.jpg

Tarkoitus on hankkia vielä kolmas kuva seinälle tuomaan väriä, ajatuksena oli ensin ostaa tuon uuden Bondin kuva,
mutta harmaa väri ei sitten loppujen lopuksi toiminutkaan kokonaisuutta ajatellen.

Pirun mageita, itse ajattelin tilata jotain vintagea, saa nyt nähdä.

Siistejä. Lisäksi voi tehdä vaikka omista omista digikuvista esim. 60x100cm valokuva 30€ vaikka tuolta fotonettista ja siihen vielä kehykset päälle muutamasta kympistä ylöspäin :)

Joku näistä on menossa seuraavaksi hankintaan:

178726.jpg

787621.jpg

219682.jpg

Tällä hetkellä en omista kun terminator 2 leffa julisteen. Se on hieno juliste se. Ja varsin kookaskin.

Mulla oli aikoinaan Arska hetken aikaa seinällä, mutta siitä tuli liikaa noottia naispuolisilta henkilöiltä :lol: Eikä ollut edes mikään eroottinen kuva !

Tarantino rokkaa :)

Liitteet

• 27553.webp
    27553.webp
    102 KB · Katsottu: 292
  • planet_terror_poster1.webp
    planet_terror_poster1.webp
    53,9 KB · Katsottu: 347
PF2091.JPG

tollainen ja sitten
tt0066921_largeCover.jpg

tollainen olivat seinällä joskus. Harmittaa kun en muista/tiedä minne olen kadottanut.
Edelleenkin haaveilen (en tiedä miksi) että saisin ison Lontoon metrokartan julisteena seinälle...
map2012.gif

Tuossa linkki reilun kokoiseen kuvaan.
Ed: vielä kun sais tollaisen wanhan näköisen kartan jostakin vuosien takaa.

Tää ois pahee

Liitteet

• swordinskulls.webp
    swordinskulls.webp
    33,7 KB · Katsottu: 1 306
Back
Ylös Bottom