BB PRO Seth Feroce

Joo ehkä olis ihan paikallaan osalle porukkaa tajuta jo että ei oo ollenkaan sama kiskoo ittensä ammattilaisten roinakuureja kuin esimerkiksi monen elämäntapatreenaajan tavoin ottaa testoo ja dekaa maltillisesti kunnon tauoilla kuurien välissä.
Sitten jotku oman elämänsä terveystohtorit on jo kova laittamassa monttuun jo vuodessa parissa ihan perus salimiehen kuureja käyttäneitä hyvillä kokonaiselämäntavoilla olevia tyyppejä.
Joskus miettiny et vituttaako näitä hinttejä se että ei ite yksinkertasesti uskalla ottaa roinaa vai mikä ihme sen toisten maltillisenkin roinauksen pakottavan arvostelun tarpeen aiheuttaa?
Ei sitä miedohkookaan roinaamista kukaan oo terveelliseks kai väittäny mut jotain eroo pitäs tajuta ellei arvostelun motivaatio oo vaan se suloisen tyypillinen kateus tai tieto et oma liikuntaa vihaava akka lähtis nosteleen jos koskis roinaan :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja Feroce oli ainakin Koronan alkuaikaan erittäinkin kriittinen koronan vaarallisuudesta tai kuolinmäärien merkityksestä isossa kuvassa. Podcasteissa oli silloin puhetta aiheesta hänellä
Taitaa vieläkin olla ainakin ig storyjen perusteella.
 
Odotan sitä päivää, että ymmärrät, että määrät ja aika tekee sen pahimman lopputuksen. Se ei ole 10 grammaa tai ei mitään. Vaan osa ottaa tosi vähän ja osa vetää isoja määriä. Sivarit sitten menee sen mukaan. Mutta sulle tämä maailma on niin tuntematon, ettet koskaan tule ymmärtämään. Sulle 1 susta viikossa on sama kuin 8 grammaa kaikkea. Toivottavasti joku päivä heräät tosta unesta ja osaat katsoa asiaa vähän objektiivisemmin.

Se että esim Feroce on korvausmäärillä, on aivan eri maailma kuin ammattilaisten täydet kuurit.
Olenko jossain kohdin sanonut, ettei määrä ja käyttöaika vaikuttaisi lopputulokseen? Toisaalta mitä sinä tiedät siitä olenko minä käyttänyt roinaa vai en ja mitä tiedän roinaajan maailmasta? Toivottavasti heräät joku päivä unestasi missä kuvittelet tietäväsi kaiken ja tuntevasi kaikki. Ja jos luit kommentti Ferocen videoon välillä hengittäen, niin ymmärtäisit, että tarkoitin miten ei mene kauan kuin joku väittää Ferocen valehtelevan roinan haitoista ja roinan käyttäminen on turvallista.
 
että tarkoitin miten ei mene kauan kuin joku väittää Ferocen valehtelevan roinan haitoista ja roinan käyttäminen on turvallista.
Kuka tässä kuvittelee tietävänsä kaikesta kaiken, koska ajattelit että joku noin tulee sanomaan? Vuoden päästä?
 
Joskus miettiny et vituttaako näitä hinttejä se että ei ite yksinkertasesti uskalla ottaa roinaa vai mikä ihme sen toisten maltillisenkin roinauksen pakottavan arvostelun tarpeen aiheuttaa?
Ei sitä miedohkookaan roinaamista kukaan oo terveelliseks kai väittäny mut jotain eroo pitäs tajuta ellei arvostelun motivaatio oo vaan se suloisen tyypillinen kateus tai tieto et oma liikuntaa vihaava akka lähtis nosteleen jos koskis roinaan :)
Varmasti johtuu juurikin kateudesta. Testoa ja dekaa ottava elämäntapatreenaaja aiheuttaa suunnatonta kateutta rohkeudellaan jokaisen suomalaisen kynäniskan silmissä. Timanttinen analyysi suorastaan.
 
Varmasti johtuu juurikin kateudesta. Testoa ja dekaa ottava elämäntapatreenaaja aiheuttaa suunnatonta kateutta rohkeudellaan jokaisen suomalaisen kynäniskan silmissä. Timanttinen analyysi suorastaan.
Mut mistä ne kynäniskat sitten triggeröityy? Kova meteli aina kyllä päällä, mutta mistä se mekkala johtuu? Miksi muiden dropittaminen on niin tärkeä asia kyniksille? Ymmärrän toki että joku peruskaveri vetää herneet kun katsoo kisoja jossa natujen kanssa on buustattuja, mutta silti ei se itse siellä kisaa. Mistä se kollektiivinen raivo dropittajia kohtaan tulee kun se on jokaisen oma valinta? Jos harmittaa niin kovasti, niin siitä vaan nakkaa setit päälle, mutta miksi pitää kamalaa meteliä muiden tekemisestä? Kiinnostanut aina.
 
Kyllä me kynäniskat kritisoidaan huumeita, vasemmistoliittolaisia ja sähköautojakin, mutta kun tämäkin on bodauspalsta, niin nuiden muiden aiheiden käsittely tuppaa jäämään vähemmälle.
Eli jos siis oikein ymmärsin, niin teillä on tarve valittaa vähän joka asiasta? Miksi? Huumeet on kriminalisoitu, vasemmistoliitto vaikuttaa meidän elämään, sähköautot on vain autoja. Yksittäisen bodarin kuurit ei pitäis liikuttaa kenenkään elämää, mutta niin vain näyttää olevan kivi kengässä, miksi?
 
Eli jos siis oikein ymmärsin, niin teillä on tarve valittaa vähän joka asiasta? Miksi? Huumeet on kriminalisoitu, vasemmistoliitto vaikuttaa meidän elämään, sähköautot on vain autoja. Yksittäisen bodarin kuurit ei pitäis liikuttaa kenenkään elämää, mutta niin vain näyttää olevan kivi kengässä, miksi?
No kun ihmiset haluavat keskustella eri asioista. Kyllähän sinäkin lauot jopa aika kärkkäitä mielipiteitä asioista, jotka eivät sinua koske. Varmaan tässä kuuritteluhommassa ihmetyttää, mitä järkeä koko touhussa on.
 
Varmaan tässä kuuritteluhommassa ihmetyttää, mitä järkeä koko touhussa on.
No sitten takaisin maan pinnalle. Sillä saa isommat lihakset, olisko siinä joillekin se perustelu. Ja jos sä et sitä ymmärrä, niin toki voit nähdä vitusti vaivaa muiden seteistä. Mä en lauo mielipiteitä muiden tekemisestä, mutta täällä on vitullinen kasa ihmisiä joille muiden tekeminen on iso ongelma, mee vaikka lukemaan Paula Rannan ketjua.

Läskit vinkuu kun joku treenaa kovaa ja siimat vinkuu kun joku roinaa. Kovaa treenaavaa ei vittuakaan kiinnosta läskien tekeminen eikä roinaajaa vittuakaan siiman tekeminen. Hommatkaa elämä.
 
Läskit vinkuu kun joku treenaa kovaa ja siimat vinkuu kun joku roinaa. Kovaa treenaavaa ei vittuakaan kiinnosta läskien tekeminen eikä roinaajaa vittuakaan siiman tekeminen. Hommatkaa elämä.

Toisaalta kovaa treenaavat tuntuvat vahtaavan niitä, jotka eivät heidän mielestäään treenaa tarpeeksi kovaa, pistävän kaikkea peliin tai esimerkiksi syövät vähemmän optimaalisesti. Ja vaikuttaahan tuo siimojen pelkkä olemassaolokin herättävän tunteita suuntaan jos toiseen.
 
Toisaalta kovaa treenaavat tuntuvat vahtaavan niitä, jotka eivät heidän mielestäään treenaa tarpeeksi kovaa, pistävän kaikkea peliin tai esimerkiksi syövät vähemmän optimaalisesti. Ja vaikuttaahan tuo siimojen pelkkä olemassaolokin herättävän tunteita suuntaan jos toiseen.
Ei herätä, eikä kiinnosta. Koska näät sm-tason jätkien kommentoivan jossain muiden treenejä? Ei ikinä. Onko Paula Ranta ottanut kantaa jonkun treenaamiseen? Ei ole. Olenko minä ottanut somesta jonkun randomin joka treenaa ja kommentoinut sen treeniä? En ole. Mutta kyllä te olette arvostelemassa kokoajan kovaa treenaavia.

Ihmetteleeko roinaajat jotain randomeita jotka eivät roinaa? Ei, koska niitä ei vittuakaan kiinnosta. Mutta randomeita kiinnostaa valtavasti niiden roinaajien touhut. Miksi?
 
Toisaalta kovaa treenaavat tuntuvat vahtaavan niitä, jotka eivät heidän mielestäään treenaa tarpeeksi kovaa, pistävän kaikkea peliin tai esimerkiksi syövät vähemmän optimaalisesti.
Anna yksikin esimerkki kiitos. Mä annan Paula Rannan ketjun. Anna sä sun esimerkki tosta.
 
Anna yksikin esimerkki kiitos. Mä annan Paula Rannan ketjun. Anna sä sun esimerkki tosta.

Etkö itse usein nosta esille ihmiset, jotka eivät treenaa mielestäsi kovaa tai vaikkapa selittelevät mikseivät kyykkää?

Ja usein täällä on kisaajan ketjussa päivitelty sitä, kun joku ei tee tarpeeksi bodauksen eteen. Silloin kun aikoinaan olin vippinä, muistan lukeneeni joidenkin treenipäivyreissä voivottelua siitä, kun joku ei syönyt tai treenaannut tarpeeksi optimaalisesti, vaikka edellytyksiä olisi ollut kisoissa pärjäämiseen (JWO).
 
Etkö itse usein nosta esille ihmiset, jotka eivät treenaa mielestäsi kovaa tai vaikkapa selittelevät mikseivät kyykkää?
No näytäppä esimerkki. Mä puhun aina yleisellä tasolla kovan treenin puolesta, en mä kyttää ketään yhtä tyyppiä. Ootko huomannut miten seuraat mua tällä forumilla ja aina sulla on jotain vastaansanomista.

Sikäli erikoista että sulla ei ole mitään kokemusta lääkkeistä etkä edes bodaa, mutta kyllä sulla riittää kommenttia aiheista.
 
Varmasti johtuu juurikin kateudesta. Testoa ja dekaa ottava elämäntapatreenaaja aiheuttaa suunnatonta kateutta rohkeudellaan jokaisen suomalaisen kynäniskan silmissä. Timanttinen analyysi suorastaan.
Kyllä! Minä ainakin olen aivan helvetin kateellinen ihmisille, jotka uskaltaa kuuritella ja haukkua - jopa hintitellä - ihmisiä. Toivon joskus yltäväni samalle tasolle äijyydessä, älykkyydessä, haluttavuudessa ja munan koossa, kuin esim. Jääkuningas. Mutta en varmaan koskaan. Harva meistä yltää, jotka ei uskalla doupata.
 
Kyllä! Minä ainakin olen aivan helvetin kateellinen ihmisille, jotka uskaltaa kuuritella ja haukkua - jopa hintitellä - ihmisiä. Toivon joskus yltäväni samalle tasolle äijyydessä, älykkyydessä, haluttavuudessa ja munan koossa, kuin esim. Jääkuningas. Mutta en varmaan koskaan. Harva meistä yltää, jotka ei uskalla doupata.
Ootko myös kateellinen Judolle joka ton siiman ekana sanoi ja johon vain viittasin? Haha. Et tainnut lukea kovin tarkasti nyt.
 
Back
Ylös Bottom