BB PRO Seth Feroce

Niin siis siltä varalta että joku neiti halusi ymmärtää väärin pointtini niin kyse oli siitä että miksi muiden roinaaminen kiinnostaa osaa ihmisistä lähes pakkomielteisesti?
Entä mitä monimutkaista on ymmärtää että miedot kuurit ei yksinkertasesti aiheuta kokonaiselämäntavoiltaan terveellisesti elävälle ihmiselle sellaisia ongelmia joiden takia siitä jeesustelulle olisi perusteita? Edelleen lihaksikas ja voimakas kuntosalitreenaaja ei usein käytä kovin kummoisia kuureja niin miksi ihmeessä siitä täytyy tehdä mielipiteitä vahvasti jos ei edes koske itseä?
En yksinkertasesti keksi moiselle paskalle mitään järkevää selitystä niin ainoo mikä tuli mieleen on joku kateutta vastaava, outoo sekin toki
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hävettääkö se oma roinaaminen, vai miksi se ottaa niin koville, jos joku siitä touhusta mielipiteensä kertoo? Sehän on yksittäisen ihmisen mielipide, mitä sillä on väliä? Tätä välillä tullut pohdiskeltua, jos on ylpeä siitä omasta tekemisestä ja isoista muskeleista, niin luulisi ettei paljon hinttien ja muiden neitien mielipiteet kiinnosta?
 
Luulen taustalla olevan häpeää.Asiaa joutuu salailemaan eikä rehellisesti voi kertoa olevansa lainalihaksilla reissussa.
Salailu syö ihmistä.
 
Ei vittu tää käy hauskaksi :D osa varmasti salailee asiaa, itse en toki koska kaikkeen mitä tekee on oman puolison ja lähipiirin tuki niin miksi salaillakaan.
Sinänsä ei haittaa et joku tekee toisten lihaksista ja roinaamisesta mielipiteen mut mittasuhteet ja se jatkuva mielipiteen esiin tuominen joka paikassa ihmetyttää, huvittaa ja nykyään ärsyttääkin. Usein samat lihaksettomat ja akkansa tossun alla olevat neidit kun ei samalla lähes koskaan uikuta muiden juomisesta, röökistä tai muista ns huonoista tavoista vaan pelkästään lihaksista ja niiden hankinta tavoista mikä on hyvin outoa ;)
 
Kyllä tuo hyvin yksisuuntainen mielenkiinto ja huutelu (tai vaikkapa narkkareihin vertailu) ihmetyttää itseänikin. Itse Ferocekin sanoi että se on oma valinta, ja roinaajan lähipiiriä lukuunottamatta ei pitäisi kenenkään muun persettä kutittaa.

Itse en roinaa, haluan katsoa missä kropan rajat menevät natikkana. Tunnen roinaavia, koskaan ei ole mulle aineita ehdotettu eikä tarjottu. Tai puolusteltu, päinvastoin. Ja mulla ei ole mitään ongelmaa siinä että käyttävät, omat rahat ja oma elämä.

Se että kehonrakennusforumilla pitää langassa kuin langassa käydä samasta asiasta huutelemassa, on aavistuksen outoa.
 
Eli hintit ja neidit ovat kiinnostuneita muiden kuureista, LOOOL. Ettet nyt puhuis itses just pussiin :D
Ainakin jäämiehen mukaan näin on, itse en sitten tiedä, onko kumpikaan ryhmä kovin kiinnostunut muiden kuureista. En edes oikein ymmärrä sitä, miksi oman viestin kertomiseksi on tarve nimitellä muita ihmisiä.
Kyllä tuo hyvin yksisuuntainen mielenkiinto ja huutelu (tai vaikkapa narkkareihin vertailu) ihmetyttää itseänikin. Itse Ferocekin sanoi että se on oma valinta, ja roinaajan lähipiiriä lukuunottamatta ei pitäisi kenenkään muun persettä kutittaa.

Itse en roinaa, haluan katsoa missä kropan rajat menevät natikkana. Tunnen roinaavia, koskaan ei ole mulle aineita ehdotettu eikä tarjottu. Tai puolusteltu, päinvastoin. Ja mulla ei ole mitään ongelmaa siinä että käyttävät, omat rahat ja oma elämä.

Se että kehonrakennusforumilla pitää langassa kuin langassa käydä samasta asiasta huutelemassa, on aavistuksen outoa.
Itse keskustelen tällä foorumilla niistä aiheista, mitkä milloinkin herättävät keskustelua. Välillä se on ollut korona, välillä ruokavalio, elämänkerrat, podcastit, politiikka, välillä paulan tekemiset ja milloin mikäkin. Viimeaikoina uutisissa on ollut kehonrakentajien kuolemat, joten keskustelua on käyty sitten aika paljon roinasta. Jos tämä on sitten yksisuuntaista mielenkiintoa ja huutelua, niin olkoon sitten niin. Ja muiden kuurittelut eivät tottapuhuen minua juurikaan liikuta.
 
Eikös ole hyvä että on keskustelua.Ymmärrän että kilpailijat roinaa mutta harrastelijoiden piikittäminen on pelkkää typeryyttä.Mahdollisesti saa loppuelämän jatkuvan korvaushoidon ja pienet kivekset.
 
Ymmärrän että kilpailijat roinaa mutta harrastelijoiden piikittäminen on pelkkää typeryyttä
Sun mielestä. Lääkkeitä käytetään mm. että saa isommat lihakset, ja isompia lihaksia haluaa moni mies. Ymmärrän vielä ehkä ihmettelyn miksi kuurittaa, mutta katsoisin peiliin jos mielessä on toisen miehen kivekset :D Ei sillä että siinä mitään pahaa on, zekkaile vaan niitä ihan rauhassa.
 
No.Pienet kivekset oli vain heitto.Itse ajattelen kuitenkin miesten tehtävän olevan lisääntyä..pitää huolta perheestään eikä keikistellä lavalla.
 
Itse ajattelen kuitenkin miesten tehtävän olevan lisääntyä..pitää huolta perheestään eikä keikistellä lavalla.
Aika kapea elamankatsomus. Elamanhan voi myos elaa niin kun itse haluaa ja mista itse nauttii? Jos itse lisaannyt ja pidat huolta perheestasi, mita valia silla on mita muut tekee, vaikka valilla muitten miesten kivekset pyorisikin mielessa.

P.S. Ala kerro vaimollesi
 
Luulen taustalla olevan häpeää.Asiaa joutuu salailemaan eikä rehellisesti voi kertoa olevansa lainalihaksilla reissussa.
Salailu syö ihmistä.

Douppihistoriaa kun tutkii, niin varsin pian käy ilmi, että suurin syy "salailulle" on juuri antidopingliike ja siitä seurannut osittainen lääkkeisiin liittyvä kriminalisointi. Kannattaa myös muistaa, että tämä "salailun ja häpeän kulttuuri" ei koske vain käyttäjiä, vaan erityisesti myös lääkäreitä (joilla usein on suurin häpeän taakka), valmetajia ja muita toimihenkilöitä. On ollut aikoja, jolloin lääkkeiden käytöstä on puhuttu avoimemminkin, mutta antidopingin myötä kaikki muuttui (mikä olikin antidopinginliikkeen yksi strateginen tarkoitus: häpeän ja kielteisten asenteiden luominen). Tämän johdosta kaikki osalliset - varsinkin lääkärit - vaikenevat kuin muuri, vaikka yleisesti tiedetään, että kovimmat tulokset ja isoimmat lihakset rakennetaan lääkkeiden avulla.
 

Yhdessä kisassa kuollut sen verran mitä vuosikymmenien aikana bodareita.
Siinä vain se ero ettei maastojuoksu herätä raivoa,katkeruutta,kateutta jne negatiivisiä tunteita ihmisissä.
 
Miten ääriolosuhteissa tehty juoksukilpailu liittyy lääkkeillä ja huonoilla elämäntavoilla hankittuun sydänvikaan?
Sillai, että maastojuoksussa kuolee 21 yhdessä kisassa, bodareita 21 20 vuodessa. Ja samassa ajassa huonoilla elintavoilla kuolee normaaaleja ihmisiä kymmeniä tuhansia kertoja enemmän mitä bodareita.
 
En edelleenkään ymmärrä miksi lähteä vertaamaan kahta eri lajia. Molemmissa vaaransa toki, mutta syyt täysin erilaiset.

Edit. Se että "normaalit" ihmiset kuolee huonoihin elämäntapoihin ei kyllä tee mielestäni sen hyväksyttävämpää bodareille toteuttaa niitä samoja elintapoja. Toki jokainen saa tehdä mitä haluaa, mutta turhaa omaa alkoholismiaan olisi puolustella sillä, kun kaikki muutkin ovat alkkiksia.
 
Viimeksi muokattu:
En edelleenkään ymmärrä miksi lähteä vertaamaan kahta eri lajia. Molemmissa vaaransa toki, mutta syyt täysin erilaiset.
Vähän vaan perspektiiviä, sitä on hyvä olla kun kauhistellaan muutaman bodarin kuolemaa. Ja kun otetaan huomioon että väestöstä iso määrä kuolee nuorempana sydänkohtaukseen, niin on vähän hölmöä maalata pelkästään bodareita.
 
En tiedä maalaamisesta, mutta onhan se hyvä käydä keskustelua lääkkeitten vaaroista, joku niitä kuitenkin rupeaa käyttämään.
 
Back
Ylös Bottom