Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ruhli sanoi:
Uimahallin painisalissa on kyykkytelineet, ollaan ajateltu kavereiden kanssa joskus että raahataan jalkaprässin 25 kilon lätkät joskus sinne. :D
Mutta miksei uimahalilla voisi mavea tehdä penkin tangolla?

Mutta juu, mave ja kyykkääminen on hyvä hoitaa siellä urheiluhallilla (amikseksi sanotaan) ja paikka on ilmainen.

Btw, missäs itse Opossumi treenaat tällähetkellä?

No mavea estää lähinnä tilanpuute. Onhan se mahdollista, mutta ei yleensä onnistu kerran porukkaa on kuin pipoa (silloin kun on).

Itse "treenailen" sekä Karhulan uimahallilla että tuolla "amiksessa". Lainausmerkeissä siksi, etten ole kertaakaan saanut aikaiseksi ohjelman tekoa, vaan väännän sekalaisesti sitä ja seuraavaksi tätä.
Nyt olisi tosin tarkoitus pitää tämä kuukausi poissa salilta ja keskittyä uinnin parantamiseen, ensi kuun alusta rankka punttailu päälle :rolleyes:

Mikäs ihme ihmisillä on Esport Centeriä (Espoo Tapiola) & Esport Fitnessiä (Hki Kamppi) vastaan? Itse käyn pelkästään niissä kun olen käymässä sielläpäin - hygienia ja laatutaso on parasta luokkaa ja ohjaajat toudella mukavia. Espoon puolella voi tehdä jo hirmusti muutakin kun nostaa painoja jos joku haluaa, sillä tilaa riittää. Oliko siellä myös Mehiläisen terveysasema? Viimeksi kun kävin rakennettiinko siihen viereen jotain älytöntä parkkihallia tms... mä tykkään! Tilaa on.
Itse ainakin suosittelen!

CMS Forever:n Töölön salilla oli tänään avoimet ovet. Oikein lehdissä mainostettiin ja kehuttiin kaikkia niitä palveluita joita on saatavilla.

Noh ajattelin käväistä katsomassa ja kas kummaa: paikka oli täysin alkutekijöissään. Siis betonit, villat ja telineet siellä täällä ja valmistuu kuulemma vasta heinäkuussa. Ainoa mitä sai oli liikuntaohjaajien kierros työmaalla ja jotain porkkanaa purtavaksi. Aikamoista kusetusta... Onneksi oli välipäivä.

Edit: ai saihan siinä jonkun terveyslehden vuosikerran. Pyh!

Onko kellään itä-helsinginssä asustelevalla tietoa, josko Roihupellossa (Roihuvuoresta eteenpäin) olisi jonkinlaista punttista? Jotain oon kuullu....
Kyseessähän on kai jonkinlainen teollisuusalue näin muuten.

hash pipe sanoi:
Kemistä joku halpa ja ehkä myös hyväkin sali? missä päin mahtas olla ?

Kemissähän on nykyään bodycentteri ja se, joka tuli entisen kuntokeitaan tiloihin. Ite treenaan bodycentterillä ja pakko on sanoa, että se on viihtyisä paikka, jossa riittävästi laitteita, eri alueita ( kuntoutus, aloittelijat, voimanosto..yms) osaava henkilökunta ja minä :D

Tampereen kuntosali

Olisin kysellyt sellaista, että...olen muuttamassa Tampereelle tuossa kesäkuun alusta ja kun paikkaa en pahemmin tunne niin missä päin siellä olisi kuntosali jossa olisi hyvä treenata?? En harrasta mitään personal trainer-juttuja tai muita hippaleikkejä :curs: vaan olen kiinnostunut vain kovaa treenaamisesta :rock:

Rutten_82 sanoi:
Olisin kysellyt sellaista, että...olen muuttamassa Tampereelle tuossa kesäkuun alusta ja kun paikkaa en pahemmin tunne niin missä päin siellä olisi kuntosali jossa olisi hyvä treenata?? En harrasta mitään personal trainer-juttuja tai muita hippaleikkejä :curs: vaan olen kiinnostunut vain kovaa treenaamisesta :rock:

Itse aloitin punttisalin kuukausi sitten 32-vuotiaana. Tampereella on minun selvityskierrokseni perusteella vain yksi paikka jossa on järkevää käydä: Nääshalli.
Hinta on 1€ kerta tai 42€ 4kk. 6 penkkiä, kyykkykehikko, toistakymmentä tankoa ja painosarjaa, prässi, käsipainot viiden kilon välein (10-50kg), vinopenkki, erinäisiä venkoilutelineitä ja muuta roinaa, ylätalja ja n. 250 nelliötä tilaa. auki arkisin 7.30-21.30, viikonloppuisin 10-17. siellä käypi mm. ilves ja tappara sekä paljon painonnostajia (tai mitä ne riuhtomiset ja tempailut nyt on).
lisäksi on semmonen kuntosalipuoli, jossa voi käydä katsomassa kun naiset lueskelee ja pumppaa jalkojaan.

Kiitoksia vastauksesta... :worship: Kotipaikkakunnallani on vain yksi sali ja siellä maksaa opiskelijoilta 30€ kk kortti ja se ei todellakaan ole sen arvoinen, mutta pakko käydä, kun on ainut sali... Kattelin tuossa netistä ja tosiaan tuo nääshallin sali vaikuttaa kaikista järkevimmältä vaihtoehdolta.

A&A Kempele

Näyttää pahasti siltä, että rakennusprojektin myötä joudun vaihtamaan "seurakuntaa" tulevana kesänä. Minkälainen paikka kempeleen A&A gym on voimailla? Tilat, laitteet, ilmapiiri, kk-kortti hinnat jne. Onko lähistöllä muuta ns. oikeaa kuntosalia (kaikki hilipati-pilipati jumppasalit voidaan unohtaa)? Vertailukohtana on nyt toppilan Kunnon paikka, josta luopuminen tulee tekemään kipeää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Loviisan salit

Kesätyö vie Loviisaan. Kaupungin sivuilta löytyi kolme salia: Liikuntahalli, Valkon monitoimitalo ja Urheilupaviljonki. Olisiko jollakin kokemusta noista saleista? Minkälaisia ovat ja mitä suosittelette?

hash pipe sanoi:
Kemistä joku halpa ja ehkä myös hyväkin sali? missä päin mahtas olla ?

Body Center, Valtakatu 3. Puh 016-220025. Kesätarjous 2kk / 50 E.
Salilla treenaa paikalliset kilpailijat...ja myös "tavalliset" ihmiset.

Tietääkö kukaan onko Kalajoelle tullut kuntosalia takaisin,
lopetti muutama vuosi sitten. Särkällä kyllä jonkinlainen.
Onko lähin kunnollinen sali Ylivieskassa?

1969 sanoi:
Onko kenelläkään kokemuksia saleista Kreetan Haniasta, missä ja minkä tasoisia?

Kiittäen

6 vuotta sitten olimme lomalla siellä, löysimme salin joka oli ihan
OK,,, mutta hinta oli niin korkea, että päätimme viettää vain lomaa.

Rodoksella hyvät salit ja hintakin kohtuullinen...itse käytän siellä
tuulisella rannalla olevaa Fitness Academyä jossa David laitteet.

Massa-86 sanoi:
Kemissähän on nykyään bodycentteri ja se, joka tuli entisen kuntokeitaan tiloihin. Ite treenaan bodycentterillä ja pakko on sanoa, että se on viihtyisä paikka, jossa riittävästi laitteita, eri alueita ( kuntoutus, aloittelijat, voimanosto..yms) osaava henkilökunta ja minä :D

Entisen Kuntokeitaan tiloissa on nyt Sports Club. David laitteet,
jotka osittain siirretty alas kellariin "piiloon". Itse en tykänyt Kuntokeitaan
jälkeen tehdyistä muutosista salilla. Kuntokeidas oli Kemin paras sali...
jota ei enään ole :(
Pääosin entiset sen asiakkaat treenaa nykyjään Body Centerillä.
www.bodycenter.info

SEINÄJOEN SALIT? Olen tulossa tangomarkkinoille sinne töihin, ja salilla pitäis pari kertaa käydä. Aukioloajat ja kertamaksu? Kiitos jo etukäteen.

Purtsi sanoi:
SEINÄJOEN SALIT?

Elikkäs "kunnon salit" ovat: Kuntokeskus MAXIUM,Everybodys gym,uimahallin punttis....siinä ne kunon salit tais olla, muut on sitte semmosia ns. naisten saleja yms...

Tampereen salitilanne?

Nyt pitäisi tulla kesäksi Tampereelle ja olis ihan kiva jos pääsis vähän salillekin jumppailemaan :) Olisko Tampereella salia josta löytyis seuraavat ominaisuudet:

- kohtuullisen lähellä Pyynikkiä (ei välttämättömyys)
- melko halpa kuuukausihinta (max 30-40e)
- mielellään kortti jolla pääsisi aamullakin kuuden aikaan salille
- hyvä sali kokonaisvaltaiseen treenaamiseen

Alanyaan matkalla elokuun alussa ja salille pitäisi sielläkin päästä. Tom`s Gym on tuttu paikka, mutta hotskulta tällä kertaa liian kaukana, joten onkohan Alanyassa muita saleja?

Powah sanoi:
jyväskylän _hyvät_ salit? tuntuu et noissa elixioissa sun muissa käy vaan rikkaat puuhelmitorsot juomassa eviania.. am i aight? :)

Fitness factory!
Sairaan pieni, mutta aamukortti ainakin halpa! Eikä tarvii liittyä elinikäiseksi jäseneksi, josta vain kuolema erottaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom