Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ruhli sanoi:Uimahallin painisalissa on kyykkytelineet, ollaan ajateltu kavereiden kanssa joskus että raahataan jalkaprässin 25 kilon lätkät joskus sinne. :D
Mutta miksei uimahalilla voisi mavea tehdä penkin tangolla?
Mutta juu, mave ja kyykkääminen on hyvä hoitaa siellä urheiluhallilla (amikseksi sanotaan) ja paikka on ilmainen.
Btw, missäs itse Opossumi treenaat tällähetkellä?
hash pipe sanoi:Kemistä joku halpa ja ehkä myös hyväkin sali? missä päin mahtas olla ?
Rutten_82 sanoi:Olisin kysellyt sellaista, että...olen muuttamassa Tampereelle tuossa kesäkuun alusta ja kun paikkaa en pahemmin tunne niin missä päin siellä olisi kuntosali jossa olisi hyvä treenata?? En harrasta mitään personal trainer-juttuja tai muita hippaleikkejä :curs: vaan olen kiinnostunut vain kovaa treenaamisesta
hash pipe sanoi:Kemistä joku halpa ja ehkä myös hyväkin sali? missä päin mahtas olla ?
1969 sanoi:Onko kenelläkään kokemuksia saleista Kreetan Haniasta, missä ja minkä tasoisia?
Kiittäen
Massa-86 sanoi:Kemissähän on nykyään bodycentteri ja se, joka tuli entisen kuntokeitaan tiloihin. Ite treenaan bodycentterillä ja pakko on sanoa, että se on viihtyisä paikka, jossa riittävästi laitteita, eri alueita ( kuntoutus, aloittelijat, voimanosto..yms) osaava henkilökunta ja minä :D
Purtsi sanoi:SEINÄJOEN SALIT?
Powah sanoi:jyväskylän _hyvät_ salit? tuntuu et noissa elixioissa sun muissa käy vaan rikkaat puuhelmitorsot juomassa eviania.. am i aight?