Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Powah sanoi:jyväskylän _hyvät_ salit? tuntuu et noissa elixioissa sun muissa käy vaan rikkaat puuhelmitorsot juomassa eviania.. am i aight?
ibbc sanoi:Tuota tuota... Olisi tarkoitus muuttaa kauniaisiin tuossa parin kuukauden kuluttua ja tarviis vähän tietoa ja suosituksia mistäs kannattaisi lähimaastosta hakea hyviä (ja edullisia) saleja.
Mäntti sanoi:Viherlaaksossa on joku fysiosport?(mikä lie). Kerran olen käynyt, ihan hienolta vaikutti. On kuitenkin kallis, joitain satoja euroja kausi/vuosi.
Powah sanoi:jyväskylän _hyvät_ salit? tuntuu et noissa elixioissa sun muissa käy vaan rikkaat puuhelmitorsot juomassa eviania.. am i aight?
Snake sanoi:Onko kellään tietoa kulluuko joku muukin sali Lahdessa CMS-ketjuun kun Nick's?Ja missä sijaitsee?
tabe sanoi:Jyväskylässä ei ole hyvää salia mutta vaajakoskelta löytyy semmoinen ja kohtuu hintaan !
tabe sanoi:Jyväskylässä ei ole hyvää salia mutta vaajakoskelta löytyy semmoinen ja kohtuu hintaan !
Renkonen sanoi:Kertokaas Kotkasta hyvä ja suhteellisen halpa sali?
viitala sanoi:Onkohan Vantaalla salia joka olisi auki ympäri vuorokauden tai ainakin mahdollisimman myöhään, että kerkeis sinne tuplavuoron jälkeenkin. Mieluiten läheltä Tikkurilaa tai Vantaankoskea.
viitala sanoi:Se Martinlaakson kuntoporkkana on aika pieni mut kyl sieltä tarpeelliset tarvikkeet löytyy, jos ei liian nuuka ole.
Opossumi sanoi:Jos saaren ulkopuolelle viitsit vääntäytyä, niin Karhulasta löytyvät ainakin uimahallin ja urheiluhallin (tms.) salit. Uimahallissa ei kyykky- tai maastavetomahdollisuutta, mutta muuten löytyy kaikkea.
Urheiluhallilla hyvät tilat, mutta käsipainoja ei ole kovin montaa.
Urheiluhalli käsittääkseni ilmainen, ainakin itse olen maksamatta käynyt. :D