Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Porilaiset huomio!!

Tuli asioita huomiseksi poriin ja nyt kysyisin, että onko keskustan tuntumassa miten saleja ja onko miten auki?

Porihalli on siinä Lähellä keskustaa. Auki ma-to 8.00-22.00 ja Pe en tiedä koska aukeaa, mutta 21.00 kiinni. La klo 16.00. Su 20.00.

Itä-Tampereelle Sali

Onko kukaan kuullu infoa Itä-Tampereelle ilmestyneestä salista? On kuulemma tullut Linnainmaalle?

Millainen paikka siis on kyseessä? Jo nimenkin kertominen olisi plussaa. Ei 15min. googlettaminen tuottanut tulosta...

Jos jollain on tietoa muista mahdollisista Itä-Tampereen saleista, kertokaa ihmeessä!

B-Ice sanoi:
Kiitoksia vastauksista! Täytynee käydä kattoo ainakin toi Power Center.
Millainenhan tää CMS-ketjun Forever -sali on?

Bodonoksen ukkoja...? Ei ole vielä tuo paikallinen slangi oikeen hallussa...

Bodonos, eli paikallinen voimailuseura. On muuten kovia naisnostajia kanssa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kauniaisten ja espoon salit??

Tuota tuota... Olisi tarkoitus muuttaa kauniaisiin tuossa parin kuukauden kuluttua ja tarviis vähän tietoa ja suosituksia mistäs kannattaisi lähimaastosta hakea hyviä (ja edullisia) saleja.

Sali voisi kyllä olla espoon puolella, mutta kuhan ei kauheen kaukana kauniaisista (noin 10 km:n säteellä)

kiitoksia jo etukäteen...

Viherlaaksossa on joku fysiosport?(mikä lie). Kerran olen käynyt, ihan hienolta vaikutti. On kuitenkin kallis, joitain satoja euroja kausi/vuosi.

Lähderannassa, seston alakerrassa, myös punttisali. Hintaa ~60€/30€ kausi. Oon tosin kuullut juttua että se oltaisiin lopettamassa.

Laaksolahden jäähallin punttisalilla itse käyn. Pieni paikka, mutta tarvittavat välineet löytyy. Taitaa olla myös ~60€/30€ kausi, muttei siellä kukaan koskaan kausikorttia kysele.

edit- kauniaisten saleista en mitään tiedä, luulisi sieltäkin löytyvän. Tosin pelkään että ovat varsin kalliita paikkoja, joissa rikkaat granisnobit käyvät. (katkera? no joo... :))

Leppävaara Danafitness, hintava ja hyvä.

Espoonkeskuksessa, joku sali (fitness jotain) Espoontorin yläkerrassa.

Danafitness Leppävaarassa. Kiva paikka, valoisa, paljon laiteita, käsipainot 1kg-> varmaan satakg, tosi paljon aerobic-ja spinningtarjontaa+ vesiaerobickit. Hinta-laatusuhde kohdillaan, 57e/kk. Isot saunat ja uima-allas. En kuitenkaan suosittele kauheesti liittymään, tosi paljon jäseniä ja määrä vaan kasvaa... Pukukopit iltapäivästä kaikki varattuja. Onko täällä ketään, joka treenaa Danalla? Ainaki pakkotoisto.com- paitoja on näkyny monilla...

Corleone sanoi:
Löytyykö muuten Vantaan Korsosta minkäänlaista salia?
Löytyypä hyvinkin, Korson Trendi-Fitness. Ite oon ny vuoden siellä reenaillu ja ei oo juurikaan pahaa sanottavaa, sali on just sopivan kokonen ja aika perus porukat aina reenailemas. Tilat on siistit ja henkilökunta mukavaa. Laitteita on ainakin mun tarpeisiin ollu hyvin, isompia kavereita saattaa tosin haittaa että kässärit loppuu 50kilosiin. Jos hommaa magneettikortin ni pääsee treenaa klo 06-24, kuha ei satu paikalle klo 16-19 ni aika rauhassa saa olla. Hinta oli ainakin opiskelijalle 34e/kk. Vähän myöhään tuli vastaus, mut parempi myöhään ku ei millonkaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom