Deleted member 26417
Pitäis juhannuspäivänä lauantaina päästä boudailemaan Helsinki/Espoo ja miksei Vantaakin akselilla kertamaksulla, eli respan oltava auki. Ehdotuksia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täsmälleen sama tarve. Uimastadionin sivut viittais siihen että sinne pääsisi klo 10 alkaen salille ja että olisi siis joku paikalla rahastamassa. Salin laadusta ei vaan mitään hajua. Ite etsin myös HKi-Espoo-Vantaa linjalta, Kirkkonummi myös.Pitäis juhannuspäivänä lauantaina päästä boudailemaan Helsinki/Espoo ja miksei Vantaakin akselilla kertamaksulla, eli respan oltava auki. Ehdotuksia?
Mä taas tykkään tuosta entisestä Satsista paljon enemmän, harvoin tulee Sellon puolella käytyä . On pienempi ja kotoisampi ja hackiä lukuunottamatta kaikki mun tarvitsema. Nyt on tosin kaikki vähän hukassa, kun piti teille tehdä tilaa ja laitteita siirrellä hassuihin paikkoihin.Nyt kyllä vituttaa. Oma kotisali Sellon Elixia, missä salipuoli ylivoimaisesti paras Elixioista missä olen vieraillut meni remppaan yli 2kk ja nyt joutui evakkoon entiseen Lepuskin Satsiin. Hitto kun onkin paska sali. 2kk muka pitäisi siellä nyt sitten jaksaa. Toki nyt pelkään että kotisali pilataan myös rempan aikana, jos laitteet vaihtuu noihin Satsin technogymin paskoihin jne... Mikä meno nykyään Lepuskin Fressissä?
Mä taas tykkään tuosta entisestä Satsista paljon enemmän, harvoin tulee Sellon puolella käytyä . On pienempi ja kotoisampi ja hackiä lukuunottamatta kaikki mun tarvitsema. Nyt on tosin kaikki vähän hukassa, kun piti teille tehdä tilaa ja laitteita siirrellä hassuihin paikkoihin.
Fressiin saa sen ilmaisen 3x kokeilun, eli kantsii käydä vilkaisemassa. Siellä joku aika sitten rempattiin aulaa jne, mutta muuten aika näkyy. Laitekanta näytti hyvälle, oli jopa se hack tarjolla.
Heh, onhan sinne joo ylivoimaisen pitkä matka :D. Sillä kai mäkin kävin siellä vain kerran, vaikka treeniryhmäläinen sitä niin kovasti kehui ja joku jalkatreeni piti käydä kokeilemassa...Kävin Fressissä. Sieltä löytyi vieläpä kaikki vanhat laitteet, mitkä olivat jo kun sali"uran" aloitin. Onhan tuo Fressi nyt salina ylivoimainen Lepuskin muihin saleihin nähden. Harmi vaan että se on niin "kaukana". Saan sinne viikon ilmaiseksi, joten tuskaa saa helpotettua edes viikoksi. Onko muuten näin, että Satsilla ei oikeasti ole istumapohjelaitetta ollenkaan? En löytänyt kuin yhden pohjelaitteen, mikä oli melkoisen hassu. Ja takareisilaite on ehkä kauheinta ikinä :(
Imatran urheilutalo. Tosin saattoi olla näin kesällä heinäkuun kiinni.Imatralta tietoa kohtuuhintaisesta salista, jossa olisi vapaita painoja ja rento meininki?
Onko jengillä kokemusta hervannan easyfitistä? Pystyykö sielä tekeen treenit vapailla painoilla ongelmitta ja joutumatta outojen katseiden kohteeksi jos ei ole uusinta underarmouria päällä? Muuten kävisin herwood gymillä, mutta eihän se oo auki.
Ite käyn Kuntoklubilla kun on lähimpänä, ihan jees paikka hintaansa nähden. Negana on kesäkeleillä hapenpuute.Onko kellään kokemusta Porin keskustan alueella olevista saleista?
Kävin Fressissä. Sieltä löytyi vieläpä kaikki vanhat laitteet, mitkä olivat jo kun sali"uran" aloitin. Onhan tuo Fressi nyt salina ylivoimainen Lepuskin muihin saleihin nähden. Harmi vaan että se on niin "kaukana". Saan sinne viikon ilmaiseksi, joten tuskaa saa helpotettua edes viikoksi. Onko muuten näin, että Satsilla ei oikeasti ole istumapohjelaitetta ollenkaan? En löytänyt kuin yhden pohjelaitteen, mikä oli melkoisen hassu. Ja takareisilaite on ehkä kauheinta ikinä :(