Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin Fressissä. Sieltä löytyi vieläpä kaikki vanhat laitteet, mitkä olivat jo kun sali"uran" aloitin. Onhan tuo Fressi nyt salina ylivoimainen Lepuskin muihin saleihin nähden. Harmi vaan että se on niin "kaukana". Saan sinne viikon ilmaiseksi, joten tuskaa saa helpotettua edes viikoksi. Onko muuten näin, että Satsilla ei oikeasti ole istumapohjelaitetta ollenkaan? En löytänyt kuin yhden pohjelaitteen, mikä oli melkoisen hassu. Ja takareisilaite on ehkä kauheinta ikinä :(
Espooseen, Kivenlahden teollisuusalueelle on avautunut uusi sali. Tsekatkaa www.gymstone.fi, myös Facebookissa. 2500m2 tilaa. Vapaapainoalue, Crossfit, Wattbiket, ryhmäliikunta ja kamppailusali. Hinnatkin ihan kohdallaan. Ihan kaikki ei ole valmista, mutta treenaamaan pääsee ja tilaa on. Itse olen syyskuun alusta käynyt ja hyvältä vaikuttaa.
Riippuu varmaan myös kaupungista. Itse jätin menemättä koska vieressä oli samanhintainen sali, jolla oli paremmat sopimusehdot.Onko fitness 24/7 olleet hyviä? Ois aiankin edullinen omalle kukkarolle. Mutta millainen vapaapaino alue, löytyykö ihan hyvin painoja enhän minä siimakätenä vielä mitää isoja painoja tarvi mut jos sitä lihaa tarttuis.
Mites Lappeenranta? Ei taida tarjontaa hirveästi olla Bull Factoryn ja parin Syke Gymin lisäksi? Ei kai se auta kun käydä tutustumassa..
Ohjattuja tunteja on ainakin Fressissä ja kummassakin Elixiassa (joista toinen on entinen SATS). Fressi taitaa olla täällä parhaaksi todettu, mutta kantsii käydä kokeilemassa kaikkia, kun se ilmaiseksi onnistuu. Sellon Elixia on nyt remontin jälkeen tilavampi, mutta ehkä enemmän toiminnalliseen treeniin ja jumppiin keskittyvä.On tossa lisäks uimahallin kuntosali ja huhtarin liikuntakeskus, joka taitaa olla lappeen Rannan parhaiten varusteltu sali.
Mites Espoon Leppävaaran salit? Semmonen sali olis hakusessa, missä ois paljon tilaa vapaille painoille (eikä katottais turhaan kieroon, jos jonku ykköstyönnön tiputtais lattialle) ja vaimolle lisäks noita ryhmäjuNppia.
Kävinpä tutustumassa tuolla Saarijärven Fit Kuopiossa ... Ei hyvä, pienet tilat ja alaikäisiä maahanmuuttajia riehumassa yötäpäivää. Plussaa halpa hinta, mutta niinhän se on että halvalla ei saa hyvää. Mistähän löytäis rehellisen punttisalin hyvillä varusteilla Kuopion seudulta?? Ite asun saarijärvellä.
Pommisuojissa ja kouluilla on tietysti perinteistä punttisalimeininkiä. Mutta jos haet oikeaa rehellistä punttisalia, niin kyllä se mielestäni on Gym99. Hyvät laitteet ja tilaa riittävästi. Laitemäärä takaa sen, että ei niin paljoa joudu jonottelemaan. Suosittelen Gym99:ä ehdottomasti!Mistähän löytäis rehellisen punttisalin hyvillä varusteilla Kuopion seudulta?? Ite asun saarijärvellä.